2016-06-09, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Hur stor är risken att han inte blir dömd för mord utan dråp?

Han bröt ju sig in hos henne , kossade rutan och misshandlade henne så grovt att anhörig inte kände igen Lotta längre. Det kan knappast landa i dråp snarare vållande till annans död eller mord.
Citera
2016-06-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Det lustiga eller olustiga vilket man nu väljer är ju att alla tre bröderna blivit psykopater och mördarmaskiner. Var det Järnspett-brorsan som triggat dom andra två eller är dom genetiskt födda onda? Hade varit intressant att släktforska lite på de här människorna och se vad man finner.

Finns det en tredje broder som även han är mördare?!
Citera
2016-06-09, 20:36
Bannlyst
Kriminalitet är kanske genetiskt. Hade varit intressant att läsa lite politisk inkorrekt forskning i ämnet.
Citera
2016-06-09, 20:39
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Det lustiga eller olustiga vilket man nu väljer är ju att alla tre bröderna blivit psykopater och mördarmaskiner. Var det Järnspett-brorsan som triggat dom andra två eller är dom genetiskt födda onda? Hade varit intressant att släktforska lite på de här människorna och se vad man finner.

Finns det verkligen ingen som kan berätta mer om dessa bröder.
Eller är alla rädda för att bli ihjälslagna?
Kan förstå det iofs
Citera
2016-06-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Finns det en tredje broder som även han är mördare?!

Nej det tror jag inte, mellanbrorsan hade väl klarat att få ett någorlunda normalt och fungerande liv?
Citera
2016-06-09, 20:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Om du syftar på henne som fick välja mellan krossade revben eller krossat underliv så hette hon Th*rese i förnamn.

Facebook? Eller bild?
Citera
2016-06-09, 20:47
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nej det tror jag inte, mellanbrorsan hade väl klarat att få ett någorlunda normalt och fungerande liv?
Nåja, han ska tydligen finnas med i Lexbase så helt fungerande är nog inte hans liv heller
Citera
2016-06-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Att han är Djurgårdare är ju uppenbart, men hur vet du att han var DFG:are? Inte aktiv va? Tycker personligen alla firmasnubbar, oavsett lag, och inklusive våra gubbar(Wisemen) ligger någonstans runt IQ 75, men så länge som de bara kör sina arrade box så gör de ju ingen större skada.

Folk har bekräftat det i tråden.
Citera
2016-06-09, 20:51
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Nåja, han ska tydligen finnas med i Lexbase så helt fungerande är nog inte hans liv heller

Duvunge i sammanhanget. Hotade t.ex. en taxichaffis med ett baseballträ och betalade bara drygt halva taxinotan. Skulle gissa, jag säger gissa, att han inte har samma drogproblematik som sina bröder.
Citera
2016-06-09, 20:51
Medlem
Zloths avatar
Jag kan fortfarande inte släppa det här med att han inte sitter inne redan pga sina tidigare brott.

Är det meningen att våra barn ska möta psykopater när dom är ute och leker???? Visst känner man inte till ALLA psykopater men dom som man känner till måste man ju låsa in för tid och evighet.
Citera
2016-06-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Finns det verkligen ingen som kan berätta mer om dessa bröder.
Eller är alla rädda för att bli ihjälslagna?
Kan förstå det iofs

Väldigt lite info om dom. Brukar alltid dyka upp gamla bekanta som berättar om skola och uppväxt. Det var ju en barndomsvän som var inne här men han ville inte säga något.
Citera
2016-06-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Hur tror du den procentuella andelen är för män som mördas eller misshandlas grovt av kvinnor de har relation med respektive omvänt?
Andemeningen i mitt inlägg handlade om att många människor oavsett kön träffar människor som inte vill dem väl. Och folk i denna tråd verkar tycka dessa kvinnor är våp, men som jag försöker säga så kan det hända den bäste. Denna tjej verkarha haft maximal otur. Man kan inte beskylla henne för nåt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in