Citat:
Ursprungligen postat av
DDD15
2 år. Impad, not so much.
2000+ svenskar har blivit rånade och förnedrade sedan dess. Ditt populistiska vänstersnack är mer transperant än en bioduk-delux.
Kontra gärna med en svensk personrånare i Malmö.
URBANASART89 är en känd knarkare som handlar knark på Seved och bidrar till att kriminella muslimer kan fortsätta på bidrag samtidigt som de säljer knark. Det är ett inavlat skånskt patrask.
Min erfarenhet är att muslimer rånar vita. De rånar aldrig andra svartingar eller smutslimer för att de vet att muslimen man precis rånat kommer att knacka på dörren och då får hela den inavlade familjen stryk.
Jag har blivit utsatt för fyra rån försök. Det senaste var de fyra stycken och två av dem hotade mig med kniv. detta var vid Folkets park i Malmö. Intill COOP. jag ska säga att cykelstigen som löper parallellt med Folkets Park, mellan COOP och bajsrondellen kantas av två knarkförsäljande gäng. Ett muslimskt och ett med negrar. Jag slog ner alla tre och knäckte händer, revben och en näsa och den fjärde spårade vi upp så jag knackade på och slog ner hans pappa, bror, honom och vän?. Gav hans morsa en lavett när hon försökte attackera mig. Det är så man hanterar luder och muslimer.
När det gäller rån mot butiker så rånar man vita. Ofta är det verksamheter utmed vägen till Rosengård eller annat ghetto så att man snabbt kan hitta tillbaka till ghettot. en annan variant är att man letar upp en butik där det är en vit kvinna i butiken. Rusar in ett gäng muslimer och tar det man anser behöva bättre fast det finns kameror.