Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Om en kille med det utseendet och de inläggen (!) som han skrivit på sin FB kontaktar en normal tjej då finns inte en chans att tjejen accepterar hans vänförfrågan. En normal människa vill inte ha sådana vänner..
Hur kan man överhuvudtaget bli attraherad av en apa utan hjärna, bara uppumpade muskler och diffusa tankar om "orättvisor" som han drabbats av under hela sitt liv?
Och sen detta att "hon försökte avbryta flera gånger" .jadaja. Vågade inte medverka.. jadaja..
Och att SAMHÄLLET borde ställa upp - när hon själv avböjer och fortsätter relationen.
I Finland har samhället gjort en markering. Miss Helsingfors blev misshandlad av sin motorcykelpojkvän, men miss Helsingfors vägrade att medverka i rättegången och fortsatte relationen med idioten. Hon snackade om förlåtelser och den "stora kärleken"..
Samhället svarade med att ta bort titeln av henne.
"Vi behöver inte sådana förebilder för våra unga tjejer" löd svaret.
Har du varit där? Jag har aldrig precis varit i ett sådant våld och kan inte själv förstå hur man ens vågar stanna kvar. Jag har varit i ett förhållade med våld men när jag var i det så blev våldet inte synligt eftersom han gjorde att vi drack hela tiden så jag fick minneslucka. Men det våldet som mitt ex gjorde är inget jämför med Martins våld.
Och när jag frågade om han hade gjort saker var han grym på att göra att jag trott jag drömt det även om jsg hade små sår i ansiktet.
Och att ta någon annans liv hur kan det vara "rätt" för att personen var för naiv,inte dömande osv? Är det rätt att mörda någon annan? Fatta hur rädd Lotta var .. Martin värkade ju kunna döda hej vilt ändå skulle du våga säga ifrån till han?
Jag fattar att Lotta var rädd för han och när hon har gått till polisen så värkade de inte bry sig mycket det handlar om en pyskopat asså en pyskopat bry sig inte den ska få sin vilja igenom den dör på köpet
Mitt ex hade en film på mig när vi hade sex kan du fatta hur det skulle förstöra mitt liv om den kom ut på nätet? Och ja jag gick till polisen men det kunde inget göra något eftersom den inte var ute än det kunde bara röra vid den när den kom ut på nätet.
Hur hade du själv varit vid Martin sida? Om du träffade han på bussen imorgon och han tar din mobil ifrån din hand? Hade du bara "Hörru du ge mig min mobil, den är inte din!"
Jag tro faktiskt inte det, du hade inte ens sagt något du hade låtit han ta den.
Jag själv fattar inte hur man vågar träffa någon som verkligen har orskat sån stor skada innan för min rädsla hade varit för rädd och allt.