2016-06-09, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Så kunde man röstat på Svenskarnas parti eller annat mot invandringen eller inte röstat över huvud taget men faktum med att de flesta pundhuvuden röstade aktivt FÖR invandring genom att lägga en röst på sjuklövern. Så nog har det varit en folkomröstning om invandringen i högsta grad.

Elin Krantz-typer som röstar blått och vänster får faktiskt skylla sig själva.

Vad fan har gått snett i din hjärna? Politik handlar om tusentals frågor och jag håller med om att invandringen ligger på topp 3. Som tur är ser folk igenom SD och röstar inte på ett parti som skulle dra vårt land ner i skiten. Att det sen finns pundhuvuden som inte kan se helhet utan snöar in på en enstaka gren är en annan sak... Ta reda på vad pundhuvud innebär så inser du nog varför det ligger SD nära till hands. Lyckas du inte så fråga de som går på tjack hur det är att snöa in på något där uttrycket härstammar från.
Citera
2016-06-09, 14:01
Medlem
Hypnagogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Precis! det är något som förekommer lite överallt i väst i öst, norr och söder och har gjort så länge.
men att konstatera detta, eller att konstatera att den absoluta majoriteten av de rel. fåtaliga individer trots allt som pysslar med detta, tillhör ett specifikt kön är fortsatt inte samma sak som att säga att alla män i norr, söder, väst och öst pysslar med detta.

För alla ömtåade män där ute (alltså inte du OnkelJodok) som får spader av artklar av denna typ , läs och lär er lite feminism för sjutton gubbar.

Men! Det var knappast mobbade töntkalle (som blev mobbad av både pojkar och flickor) som antastade dessa tjejer så vad har han med saken att göra? Det var de populära killarna som efter skoltid låg hemma i soffan hånglade upp någon söt tjej i paralellklassen och bara det rättfärdigar (vare sig vi vill det eller ej, i hans tonårsskalle) hans tidigare taffsmassaker tidigare på dagen (eftersom ett försök av tio tydligen fungerar ypperligt och varför inte fortsätta med ett vinnande koncept?).

Detta beteende går vidare till gymnasiet, vuxenlivet, kroglivet, yrkeslivet och går efter i generationer till hans kommande barn (för vem är det egentligen som uppfostrar dessa monster till människor? Både män och KVINNOR och dessa kvinnor har antagligen skaffat barn med män som i sin ungdom och sitt vuxenliv tafsat på tjejer så varför kan inte kvinnor välja män som är jämställda och inte tafsat? Dessa män kanske inte finns? Eller så syns dom inte? Har aldrig begripit mig på det där med att tjejer ena sekunden hatar sexistiska machomän för att sekunden efter ligga med dom. (VAD GER DET FÖR SIGNALER?)

Jag tror att detta problem i högre grad är inom Kretsarna för de populära... Inte ett problem för dom som ALDRIG blir sedda.
Senast redigerad av Hypnagoga 2016-06-09 kl. 14:33.
Citera
2016-06-09, 14:58
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnagoga
Men! Det var knappast mobbade töntkalle (som blev mobbad av både pojkar och flickor) som antastade dessa tjejer så vad har han med saken att göra? Det var de populära killarna som efter skoltid låg hemma i soffan hånglade upp någon söt tjej i paralellklassen och bara det rättfärdigar (vare sig vi vill det eller ej, i hans tonårsskalle) hans tidigare taffsmassaker tidigare på dagen (eftersom ett försök av tio tydligen fungerar ypperligt och varför inte fortsätta med ett vinnande koncept?).

Detta beteende går vidare till gymnasiet, vuxenlivet, kroglivet, yrkeslivet och går efter i generationer till hans kommande barn (för vem är det egentligen som uppfostrar dessa monster till människor? Både män och KVINNOR och dessa kvinnor har antagligen skaffat barn med män som i sin ungdom och sitt vuxenliv tafsat på tjejer så varför kan inte kvinnor välja män som är jämställda och inte tafsat? Dessa män kanske inte finns? Eller så syns dom inte? Har aldrig begripit mig på det där med att tjejer ena sekunden hatar sexistiska machomän för att sekunden efter ligga med dom. (VAD GER DET FÖR SIGNALER?)

Jag tror att detta problem i högre grad är inom Kretsarna för de populära... Inte ett problem för dom som ALDRIG blir sedda.

Dessa män är oftast uppvuxna med en ensamstående mor och saknar en manlig förebild.
Citera
2016-06-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Dessa män är oftast uppvuxna med en ensamstående mor och saknar en manlig förebild.

Har du några källor på det?
Citera
2016-06-09, 15:46
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Tror jag verkligen inte på. Snarare tvärtom har man bara uppfostrats av en mamma har man mer respekt mot kvinnor och anammar inte en dålig kvinnosyn likt ens pappa. Har själv aldrig träffat min pappa och har aldrig beteet mig illa mot kvinnor
Citera
2016-06-09, 16:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Blir det inte omvänt så att ni utsätter män för komplimanger från kåta fruntimmer när ni raggar och varför tar ni er själva den friheten när ni avskyr det motsatta förhållandet?

Njäsch, det handlar ju om att utnyttja systemet och följa de spelregler som svenska folket gillar. Vi kvinnor anses vara befriade från ansvar i sexuella situationer, så därför kan vi dumpa över skulden på karlarna istället.

Om en karl ger mig nobben när jag stöter på honom, så kan jag alltid säga att han tafsade på mig. Då får man sin lilla hämnd.
Citera
2016-06-09, 16:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
"Jo, alla män" skriver Nyheter24.

Det är jobbigt när misslyckade aborter får komma till tals.
Om du är karl kan jag förstå dig, det är förjävligt när små pissfeministluder på bara 16 jävla bast går igång med sina vanföreställningar, problemet är att hon sprider sina villfarelser o efterblivna skit, och så kommer en annan obildad dum feministhora och sväljer skiten, o givetvis är ALLA män skit..., jag får fan blodsmak i munnen enbart av att skriva det.
Det är uteslutande brudar som gett sig på mig, får jag då gå berserk o ge igen?

Jävla idioter det finns....

Hittills har jag inte hört en enda feminist som har haft något vettigt att säga när ludret har öppnat käften, en rulle silvertejp skulle göra dem gott!
Citera
2016-06-09, 16:36
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnagoga

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/579039?programid=2071

"Zara har även gjort sig känd som en stark feminist och ägnade en stor del av sitt program om att ta isär de strukturer som drabbar både kvinnor och män: ”Jag hatar machokulturen för att den uppmuntrar till våld".

Sen läser man detta......

http://www.expressen.se/noje/zara-larsson-om-sin-festnatt-med-bieber/

Bieber som själv har varit i bråk och ses som väldigt macho av unga killar. Bra att hon upprätthåller machokulturen. Tummen upp! Eller?
Citera
2016-06-09, 16:38
Medlem
Jag erbjöd mig själv att agera eskort till kvinnor under fredagen och lördagen om dom inte vill gå hem ensamma.

Då blev jag kallad för ett creep och att det inte hjälper eftersom jag mycket väl kan vara en våldtäktsman eller vilja få ut något av det.

Så ni får reda ut det här problemet på egen hand, jag har gjort ett försök att hjälpa till men tänker inte ta att bli kallad för sånt när man försöker vara hjälpsam utan då får ni bäst fan klara er själva.
Citera
2016-06-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Njäsch, det handlar ju om att utnyttja systemet och följa de spelregler som svenska folket gillar. Vi kvinnor anses vara befriade från ansvar i sexuella situationer, så därför kan vi dumpa över skulden på karlarna istället.

Om en karl ger mig nobben när jag stöter på honom, så kan jag alltid säga att han tafsade på mig. Då får man sin lilla hämnd.
Tack för ett uppriktigt svar min fråga och det är ju helt sant också det du skriver. Det är olika spelregler för män och kvinnor.
Citera
2016-06-09, 17:16
Medlem
Det här med att tafsa igen. Den som inte vågar röra vid en tjej, är heller inte värd att ha sex med en tjej. Helt rättvist, som jag ser det. Världen fungerar som den skall.

Senast redigerad av ManManne 2016-06-09 kl. 17:19.
Citera
2016-06-09, 17:25
Medlem
Bajen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är jobbigt när misslyckade aborter får komma till tals.
Om du är karl kan jag förstå dig, det är förjävligt när små pissfeministluder på bara 16 jävla bast går igång med sina vanföreställningar, problemet är att hon sprider sina villfarelser o efterblivna skit, och så kommer en annan obildad dum feministhora och sväljer skiten, o givetvis är ALLA män skit..., jag får fan blodsmak i munnen enbart av att skriva det.
Det är uteslutande brudar som gett sig på mig, får jag då gå berserk o ge igen?

Jävla idioter det finns....

Hittills har jag inte hört en enda feminist som har haft något vettigt att säga när ludret har öppnat käften, en rulle silvertejp skulle göra dem gott!
Hehe det var ord och inga visor.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in