2016-06-09, 03:51
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Det stora problemet, enligt talespersonen, är att personalen på asylboendet inte respekterar dem, maten kommer i plastförpackningar där kyckling, ris och sallad kan ligga blandat, vilket inte uppskattas av demonstranterna.
Alltså. De har flytt över en hel kontinent, från fan vet vad, men de tycker det är så olidligt med inplastad mat att de måste ha en protest? Och att han antyder att det inte är demokrati. Priceless.
Citera
2016-06-09, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Alltså. De har flytt över en hel kontinent, från fan vet vad, men de tycker det är så olidligt med inplastad mat att de måste ha en protest? Och att han antyder att det inte är demokrati. Priceless.

De är ju på semester all inclusive på skattebetalarnas bekostnad, är de tacksamma? NEJ, de vill ha respekt. IDIOTER
Citera
2016-06-09, 04:50
Medlem
Sunimods avatar
Man får ta sedan dit man kommer.
Funkar inte den mat de får så kan de svälta.
De ska ut ur Sverige NU!
Citera
2016-06-09, 05:41
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey
Många av dessa länder har i århundrade haft kristna, judar och muslimer boende som grannar intill varandra utan minsta problem. Sedan kom korstågen och massa unga adelsmän med svallande blod och skulle åka ner och jiddra och visa sig på styva linan. Syrien har alltid haft en stor kristen befolkning, no probs.
Hela Mellanöstern och Nordafrika var kristet innan Muhammed dök upp. Korstågen kom som ett svar på 450 års jihad med syfte att återta kristet territorium.
Länderna du tänker på är inte direkt några västerländska demokratier utan oftast hårda diktaturer där ledaren med våld får hålla diverse grupper isär annars uppstår inbördeskrig och folkmord.
Citera
2016-06-09, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Har de rätt till speciell ramadanmat?
Absolut! Det är bara för dom att gå och handla och sedan laga vilken mat dom nu än behagar.

Men det är inte direkt den biten som gör att man lyfter lite på ögonbrynen.

Förstår dom inte att dom framstår som ett samling bortskämda, oförmögna öken-råttor?
Eller är dom för dumma för att fatta? Eller vill dom framstå på det sättet?

Beklämmande att se på.
Citera
2016-06-09, 06:11
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Man får ta sedan dit man kommer.
Funkar inte den mat de får så kan de svälta.
De ska ut ur Sverige NU!

Gäller detta även svenskar som åker utomlands

Citat:
Det franska köket är ett av de mest omtalade. Men de svenska fotbollsfansen verkar inte imponerade av matkulturen i Frankrike. Över 150 000 portioner svensk mat fraktas från Skåne till Camp Swedens bas på den Franska Rivieran.

https://www.gp.se/sport/fotboll/fransk-mat-duger-inte-f%C3%B6r-svenska-fans-1.2393636
Citera
2016-06-09, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Jag fattar inte! Vad är det då för mat som de vill få särskilt under ramadan? Kan någon förklara det? Nu vet vi bara att ingenting duger, men vad vill de då ha!?

Under ramadam äter man festmat efter solnedgången. Massor av kolhydrater fett och godis.
Särskilt sista natten, då är det fest på riktigt.
Citera
2016-06-09, 06:17
Medlem
Torsuss avatar
Vad jag inte förstår är varför detta uppmärksammats överhuvudtaget. Om ingen hade brytt sig, varken migrationsverket, polis eller massmedia så undrar jag hur länge det hade varit roligt att stå där och se dum ut och svälta.
Citera
2016-06-09, 06:20
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavveman
Gäller detta även svenskar som åker utomlands

https://www.gp.se/sport/fotboll/fransk-mat-duger-inte-f%C3%B6r-svenska-fans-1.2393636
Vilka svenskar menar du? Det finns ju inga etniska svenskar har vi fått lära oss.

Men bortsett från det: har de gjort några protestaktioner kanske? Sittstrejkar? Låtit någon annan betalat för deras mat?
Citera
2016-06-09, 06:22
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Vilka svenskar menar du? Det finns ju inga etniska svenskar har vi fått lära oss.

Men bortsett från det: har de gjort några protestaktioner kanske? Sittstrejkar? Låtit någon annan betalat för deras mat?

My mistake, tänkte inte riktigt innan jag la in det inlägget.
Citera
2016-06-09, 06:24
Medlem
Ganonitos avatar
Låt äcklen svälta ihjäl.
Citera
2016-06-09, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Vad jag inte förstår är varför detta uppmärksammats överhuvudtaget. Om ingen hade brytt sig, varken migrationsverket, polis eller massmedia så undrar jag hur länge det hade varit roligt att stå där och se dum ut och svälta.

Ja, jag förstår vad du menar. Alla som har barn, vet att de har sprungit i väg av olika anledningar och satt sig för att sura någonstans och ibland har man som förälder brytt sig, andra gånger inte.
Då har de kommit fram själv....

De uppför sig exakt likadant. BARN!

Inte ens utvecklade i hjärnan, avstannat i 4 års åldern.

När media skriver om invandare så har det bara ett syfte - förnedring och kränkning.

MEN - eftersom VI betalar deras Mat som står på bordet så ska VI veta hur och vad de gör.

Skriv Mer - Media. Skriv hur de uppför sig, hur missbelåten de är på ALLT annat här i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in