2016-06-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Allvarligt talat, lär er att se hennes del i det hela som från första början öht valde att vara med honom. Skit dras till skit?

Det är otroligt sorgligt och jag hoppas att bilderna inte läcker eller kommer ut på något sätt. Jag vill inte se vad idioten har gjort, men tänk kyligt nu. Varför är man med en sådan kille, kan någon förklara det för mig.

Sluta skuldbelägg brottsoffret, tack.

Nej, bilderna är belagda med sekretess. Så det kan du glömma.
Senast redigerad av Remark 2016-06-08 kl. 23:27.
Citera
2016-06-08, 23:22
Medlem
Hans bror har väl vart ute länge, ingen som vågar sig på honom verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av Bratte888
Lilla fega Horunge där sitter jag önska jag fick träffa dig eller din psykopat bror din lille fitta. Jag personligen ska kastrera dig anabola fitta och samtidigt tortera din lilla bror till hora, att ge sig på en tjej med så ofattbart mycket våld för att hon ville avsluta förhållandet?? Herregud asså stackars hennes anhöriga. Jag kan bara säga skiiiter fullständigt i om MOD ger mig en varning eller stänger av mig men Martin din lilla hora jag känner folk som sitter på kåken hall Kumla Norrtälje du ska få betala ett högt pris din luffar bror går inte säkert ska du få höra medan du blir knullad på kåken din Horunge TVIII på så smutsig människa
Citera
2016-06-08, 23:23
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Vill du förklara sambandet mellan morden och åldersskillnaden? Tror det regna båda dagarna också tror du det också har ett något o göra med morden Sherlock? ...
Förklara och förklara, det behövs ju sällan förklaring till något så uppenbart. Mogna beta-kvinnor som tar sig misslyckade beta-hanar dom män och blir sedan mördade för att beta-hanarna känner sig missgynnade eller otillfredställda. En otacksam kombo för de inblandade helt enkelt. Eller mot naturen om du gillar den analogin bättre.
Citera
2016-06-08, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Sluta skuldbelägg brottsoffret, tack.

Nej, som bilderna är belagda med sekretess. Så det kan du glömma.
Det var väl bilderna på Elin Krantz också. Nåja, var är citatet där polisen säger att Lotta misshandlats så svårt att hon inte känts igen?
Citera
Medlem
praeles avatar
Hur länge hade de egentligen träffats? På Exponerats källa från Facebook(?) står det att de träffades i Februari och andra har skrivit att de endast träffats i några veckor.
Citera
Medlem
Hur har killen lyckats träffa all brudarna som han haft och misshandlat? Kan inte ens föreställa mig att den mest våldsdyrkande kvinna skulle vilja träffa en sån här snubbe. Särskilt bra ut såg han inte ut att vara heller.
Citera
2016-06-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Hans bror har väl vart ute länge, ingen som vågar sig på honom verkar det som.

Är Järnspettsmannen ute i frihet?
Citera
2016-06-08, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
I nådens år 2016 frågar man fortfarande vad kvinnan hade på sig vid en våldtäkt, inte vad mannen hade för anledning att förgripa sig på henne.
Se bara här i tråden, det är kvinnans fel även om hon gjort slut, sagt nej, låst om sig, flytt, bett polisen om hjälp och gömt sig.
Samhället, det är vi, allihopa, vi kan inte förvänta oss någon förändring så länge man kan skuldbeläggas när man mördas.

Givetvis skulle Lotta ha haft en kristallkula att se in i framtiden i, men hon var för naiv och korkad för att kunna förutse det som inte ännu hänt:
Dessutom hade hon ju inga barn och det vet man ju hur såna kvinnor är

Jag säger så här, och det borde även hon Lotta här ha sagt, att bor och lever man i ett samhälle som strävar efter jämlikhet så skall även jämlikhet råda.
Naturen strävar efter en balans och i den mänskliga naturen ligger och vilar även behovet utav rättvisa.
När saker och ting har slagit tillräckligt orättvist så slår naturen självt tillbaka, det är så en "viss balans" upprätthålls.
Vi får se vad det kommer ur detta kaossamhället och som nu på många olika plan och detta sedan lång tillbaka skapats.
Vi får se. Ja, man får helt enkelt se.
2016 så borde vi alla ha facit i vår hand, ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Vårdas med frigång eller vad heter det heter. Han är ute men är fortfarande i psykvården.
Citera
Medlem
hayduts avatar
Ni som lägger skuld på BO måste ju vara sjuka i huvudet, helt utan kunskap om psykopater.
GM verkar, som någon annan nämnde, vara en arketypisk psykopat, ett rovdjur. En individ som inte bör beblandas med andra människor.
Men som de flesta psykopater kan han säkert charma sin omgivning till o från och har lätt för att manipulera folk, t ex en medelålders kvinna som söker sällskap.
GM, rovdjuret, valde ut sitt byte, BO, och därefter var det kört.

Bara hoppas att han råkar ut för samma behandling bakom murarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studentnissen
Hur har killen lyckats träffa all brudarna som han haft och misshandlat? Kan inte ens föreställa mig att den mest våldsdyrkande kvinna skulle vilja träffa en sån här snubbe. Särskilt bra ut såg han inte ut att vara heller.

Det är ingenting annat än en gåta. Nej, han ser inte ens bra. Vissa bad boys ser ju åtminstone bra ut.
Citera
2016-06-08, 23:30
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Han var ute och knallade på egen hand rätt snabbt efter mordet

Här går "Järnspettsmannen" - som slog ihjäl en 71-årig man och skadade sex andra i Åkeshov 2003 - fritt bland folk.
Trots att läkarna bedömer att han fortfarande är sjuk och kan vara farlig ges han oövervakade permissioner.
- Jag behöver vara ute i samhället, säger den 37-årige mannen till Expressen.

Sju personer attackerades vid vansinnesdådet i Åkeshov

Totalt skadades sju personer när den då 32-årige mannen löpte amok vid Åkeshovs tunnelbanestation 19 maj 2003. En 71-årig man avled på platsen av de svåra skall- och ansiktsskadorna. En 30-årig kvinna fördes till sjukhus och kopplades upp mot en respirator. En 42-årig kvinna fick skallskador från järnspettet. En 13-årig flicka bröt armen och en jämnårig flicka chockades. En 12-årig flicka fick sin cykelhjälm sönderslagen men klarade sig undan med hjärnskakning. Efter dådet flydde mannen ner i en gångtunnel men greps under stort tumult. Han hotade bland annat att döda poliserna. En 59-årig man skadades i armen och axeln när han kastade sig över järnspettsmannen vid gripandet. Innan attacken hade mannen dömts åtta gånger, ofta för våldsbrott. Mannen har mått psykiskt dåligt sedan 90-talet och har vid flera tillfällen sökt psykvård och vård för sitt missbruk. Han lider också av multipel skleros.

En julieftermiddag i centrala Katrineholm. På ett café längs gågatan - ett stenkast från tågstationen - sitter den 37-årige mannen som dömdes för våldsdådet i Åkeshov 2003 då en 71-årig man slogs ihjäl och sex andra skadades.
Trots att läkarna bedömer att han är sjuk och att det finns en risk att han återfaller i våldsbrottslighet sitter han på uteserveringen och dricker en kaffe latte.
- Är inte rättspsykiatrin en form av straff ändå? Tiden måste arbeta säger de, men det är mest förvaring för min del, säger han.

(Expressen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in