2016-06-08, 20:14
Medlem
Ät vad som bjuds, annars stå över. Sluta upp med alla krav, och till beslutsfattarna dags att "sätta ner foten" markera att man som asylsökande har skyldigheter inte bara rättigheter, Sverige håller på att falla samman.
Citera
2016-06-08, 20:15
Medlem
sfrges avatar
Hur strejkar man om man inte tillför samhället någonting? Har jag missat nått? Måste man inte jobba eller nått för att kunna strejka överhuvudtaget?
Citera
2016-06-08, 20:23
Medlem
JustZlatans avatar
Ganska ironiskt att muslimer äter mat under fastan. Låt dom sitta där utan mat så blir det en riktig fasta! Men det klarar dom väl inte av.
Citera
2016-06-08, 20:24
Medlem
Jävla vidriga babbar, de ska åka hem och fixa sin egen specialmat - eller åtminstone själv betala skiten.

Jag vill också ha exklusiv mat, men det får jag bekosta själv. Samma ska absolut gälla dessa vidriga analfabetiska babianer.

Duger inte maten som bjuds kan de ju åka hem istället. Svårare än så är det inte.
Citera
2016-06-08, 20:24
Medlem
Skicka hem dom till kriget igen.

Låt kvinnorna stanna här så iaf dom får ett drägligt liv.
Citera
2016-06-08, 20:28
Medlem
Drapåtrissors avatar
Bild på några av parasiterna. Notera texten på plakatet på patetisk engelska om att Nuvida "stjäl deras rättigheter" och att asylboendet är tjyvar.
http://i.imgur.com/xEsWu7Q.jpg
Senast redigerad av Drapåtrissor 2016-06-08 kl. 20:36.
Citera
2016-06-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja och värre blir det när det blandas i magen.
Ja det bästa vore att tugga maten åt dom och skita ut den och sen servera den nya adeln.
Citera
2016-06-08, 20:32
Bannlyst
Vilka patetiska idioter..Det kan inte ens producera snygga demonstrations skyltar ens.
Citera
2016-06-08, 20:34
Medlem
Chablisnoirs avatar
Help us, står det på ett plakat.
De är väl lika mycket/ lite i fara gällande maten som de var när de kom hit som lyxflyktingar. Jag blir så förbannad.
Jo, maten serveras i förpackningar, där både kyckling ris och sallad finns. Inte bra enligt dem. Personalen på boendet respekterar dem inte, säger de.

Någon borde upplysa dem om att så får våra gamla mat via hemtjänsten, så får jag mat om jag väljer att ta hem hämtmat som vi betalar dyrt för.

Borde inte muslimska föreningar som det kryllar av, hjälpa sina bröder i dessa ramadantider, när de har det så svårt?

Enligt ansvarig på boendet var det en liten skara som protesterade idag, de flesta gjorde det inte.

Som någon tidigare skrev, finns det någonstans vi svenskar kan vända oss i detta läge vårt land är i ? vi behöver någon som styr upp kriminaliteten, insläpp i vårt land, utvisningar, integration.
Citera
2016-06-08, 20:36
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilkmaid
Men för helvete... Klart dom inte har rätt till specialmat. Kostar inte parasiterna nog alla redan?? Så stackarna flydde från krig och elände *snyft* och så klagar dom på fel mat. Man vill ärligt talat spy den här jävla "ska ha" mentaliteten. De har inte bidragit till Sveriges välfärd med en krona och därmed har de ingen rätt att kräva något.

Detta låter precis som gnälliga svenskar på chartersemester! Allt är fel på hotellet; inget svenskt kaffe, havsutsikten är begränsad, och hotellet har inga dagsfärska svenska tidningar! Skillnaden mellan asylsökande och svenskar på chartersemester är att svenskarna faktiskt betalar för sig! Får man allt gratis ska man inte gnälla! Betalar man kan man gnälla. Jag är övertygad om att det finns många asylsökande som skäms för sina landsmän. Ungefär som vi gör när vi ser svenskar aspackade på semestern. Då skäms jag också som svensk.
Citera
2016-06-08, 20:38
Medlem
Koyaks avatar
Det gamla goda ordspråket 'stick om det inte passar' passar bra in i den här situationen..
att dom har mage att klaga.. Man blir så jävla förbannad.
Gratis mat,pengar,boende,kläder och säkerhet men ändå ska dom hålla på som dom gör
Citera
2016-06-08, 20:40
Medlem
NirvanAs avatar
Egentligen borde de bygga upp en lägereld, slakta en gris framför deras ögon och säga "ät eller tig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in