Citat:
Ursprungligen postat av
Forestman
Om vi nu ska hålla oss ontopic, vilket jag blivit varnad för i en annan tråd att inte göra, hrrm. Så tror jag inte DENNA man har brytt sig så mycket ifall det var en man eller kvinna som vederbörande attackerade.
Nej, det tror inte jag heller.
Citat:
Brottshistoriken ger vid handen detta. Han verkar ha gått urskillningslöst fram. Brodern har gjort likaledes med ett järnspett som tillhygge. Uppenbarligen går sinnessjukdomen i släkten.
För det ska man ha klart för sig att det finns en mentalsjukdom i bakgrunden hos mgm.
Jag tror inte alls mgm i detta fall lider av någon mentalsjukdom -- eller mer exakt psykiatrisk diagnos - han som bror led av psykos, så är inte fallet för den här jeppen.
Citat:
Kvinnomisshandlare i allmänhet har väl oftast bara dåligt självförtroende, så istället för att ge kvinnan ifråga en stor kram och önska lycka till i framtiden kommer knytnävarna fram.
Mister du en, står Dig tusen åter!! En bra devis att leva efter. Möjligtvis trams och OT, men så ser livet ut!!
Kvinnomisshandlare ser generellt kvinnan som sin egendom - och även om man gärna vill se det som ett tecken på ynklig självkänsla är det dessvärre långt ifrån sant att det är grunden för alla.