2016-06-06, 08:15
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Hoppas att polisen som sköt inte mår allt för jävligt idag.
Att de snart kan vara ute i arbete igen , Vi behöver fler av den här kalibern i poliskåren
En blomsterbukett till polisen .
Citera
2016-06-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Stadens araber har väl aldrig utmärkt sig för att vara smarta.

Lustigt att han förs till Lunds sjukhus och inte Malmös som ligger kilometern bort. Lund ligger ju ändå två mil bort. Skjuten i huvudet?

Om du lyssnar på videon på sydsvenskan så säger Polismannen att han är tagen till Malmö. Plus att det står i texten att han är på SUS Malmö. Inte Lund
Citera
2016-06-06, 08:45
Medlem
Vem slogs han med? Mer än poliserna, var det fler inblandade?
Citera
2016-06-06, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Hoppas att polisen som sköt inte mår allt för jävligt idag.
Att de snart kan vara ute i arbete igen , Vi behöver fler av den här kalibern i poliskåren
En blomsterbukett till polisen .

Kan intyga att det brukar high-fivas en hel del på stationen efter en lyckad skjutning så det är nog inget att oroa sig över.
Citera
2016-06-06, 09:03
Medlem
AussieRedMans avatar
Snutarna blir bara värre o värre, börjar likna USA.
Stämmer detta är det mordförsök/mord!

– Vi stod precis 30 meter ifrån. Jag såg inte någon kniv men de skrek ”släpp kniven, släpp kniven”. Han lyssnade inte utan försökte springa därifrån och då sköt de mot honom.
Citera
2016-06-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Kan intyga att det brukar high-fivas en hel del på stationen efter en lyckad skjutning så det är nog inget att oroa sig över.

I dina våta drömmar ja...

Jag kan garantera dig att en polis som har skjutit/dödat mår jävligt dåligt av det, ofta kommer dom inte ens tillbaka ut i tjänst utan blir sittandes inne på inre tjänst.
Citera
2016-06-06, 09:17
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

– Vi stod precis 30 meter ifrån. Jag såg inte någon kniv men de skrek ”släpp kniven, släpp kniven”. Han lyssnade inte utan försökte springa därifrån och då sköt de mot honom.

Jag håller helt med, nu måste ALLA rasifierade visa att det här INTE är okej! Nu är det dags att kasta sten på blåljusen hela veckan!
Citera
2016-06-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilmawin
Om du lyssnar på videon på sydsvenskan så säger Polismannen att han är tagen till Malmö. Plus att det står i texten att han är på SUS Malmö. Inte Lund
Det är vansinne att andra skall drabbas av att man skall ta hand om pack, som själva sett till att de blivit skjutna. Frakta bort honom till lämplig dumpningsplats, så slipper vi också problemet med klanmedlemmar som tar över akutmottagningarna.
Citera
2016-06-06, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
I dina våta drömmar ja...

Jag kan garantera dig att en polis som har skjutit/dödat mår jävligt dåligt av det, ofta kommer dom inte ens tillbaka ut i tjänst utan blir sittandes inne på inre tjänst.
Det är väl klart att de blir oroliga och mår dåligt, av risken att förlora sitt jobb. Om man däremot istället hade gett dem det beröm de förtjänar, kanske en medalj, så hade stämningen blivit bättre, och de hade dessutom kunnat njuta av sitt verk, istället för att oroa sig för konsekvenserna från ett vridet samhälle.
Citera
2016-06-06, 09:44
Medlem
rex144s avatar
polisen ville inte att han skulle springa iväg med kniv i handen, han skulle kunna utgöra ett hot mot allmänheten, därför sköts han, dessutom ville polisen bestraffa honom, amerikansk polis när den blir uppretad brukar skjuta,

polisen borde kanske skjuta i luften först
Citera
2016-06-06, 09:45
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Om jag råkar vara på en plats där det finns en knibeväpnad man och han står mitt emellan mig och en polis. Om knivmannen då får för sig att plötsligt attackera mig så hoppas jag verkligen att polisen skuter knivapan.

Polisen tar ju del av min skatteinbetalning för att skydda mig. Inte för att enbart ge verkanseld när poliser är under angrepp.

Är du helt skev? (Dum fråga, klart du är)
Citera
2016-06-06, 09:48
Medlem
Jag gissar på en afghan med avvisningsbeslut som blivit hemlös och utan bidrag den 1 juni som nu skulle ge igen på svenska myndigheter. Säkerligen även påverkad av droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in