2016-06-05, 11:29
Medlem
Är så satans trött på att bli raderad titt som tätt för att jag har "fel" åsikter enligt Flashbacks moderatorer. "Hets mot folkgrupp" Vad fan är det? Jävla patetisk nysvenska för idioter.

Så! Jag tänkte att jag kunde starta ett nytt Flashback, utan moderatorer, men med samma ämnen och layout. Mina frågor är nu:

- Skulle ni vilja ha ett sådant forum?
- Skulle ni kunna tänka er att hjälpa till att värva medlemmar dit så att underlaget blir stort nog?

Pengar har jag, så det är inga problem att spinna upp några servrar i molnet för detta och betala innan jag fått annonsörer, men utan medlemmar funkar det inte.
Citera
2016-06-05, 11:30
Medlem
Menar du bokstavligen inga regler? Kommer det vara tillåtet att outa andra och publicera barnporr? Isåfall tror jag inte många kommer att vara med.
Citera
2016-06-05, 11:32
Medlem
laxen69s avatar
Risk att det blir mycket nonsens inlägg, typ bajskorv hit och bajskorv dit.
Finns en hel del sådana inlägg här som raderas fort.
Citera
2016-06-05, 11:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Är så satans trött på att bli raderad titt som tätt för att jag har "fel" åsikter enligt Flashbacks moderatorer. "Hets mot folkgrupp" Vad fan är det? Jävla patetisk nysvenska för idioter.

Så! Jag tänkte att jag kunde starta ett nytt Flashback, utan moderatorer, men med samma ämnen och layout. Mina frågor är nu:

- Skulle ni kunna tänka er att hjälpa till att värva medlemmar dit så att underlaget blir stort nog?

Pengar har jag, så det är inga problem att spinna upp några servrar i molnet för detta och betala innan jag fått annonsörer, men utan medlemmar funkar det inte.

Ja. Men bara om jag får outa dig där samt tramsa OT i varje tråd så att den viktiga diskussionen om invandring drunknar i mina haranger om att pizza är gott.
Det är mina krav!
Citera
2016-06-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salladsturken
Menar du bokstavligen inga regler? Kommer det vara tillåtet att outa andra och publicera barnporr? Isåfall tror jag inte många kommer att vara med.

Varför skulle folk publicera barnporr? Vet du någon annan frivillig sida utan regler (enkelt att skapa själv, Internet är ju fritt) där så sker?
Citera
2016-06-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Risk att det blir mycket nonsens inlägg, typ bajskorv hit och bajskorv dit.
Finns en hel del sådana inlägg här som raderas fort.

Möjligt, men är det ett så stort problem då? Med en tydlig ignorera-funktion så skulle man kunna tysta sådana man inte vill ha att göra med.
Citera
2016-06-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja. Men bara om jag får outa dig där samt tramsa OT i varje tråd så att den viktiga diskussionen om invandring drunknar i mina haranger om att pizza är gott.
Det är mina krav!

Outa? Varför då? Och HUR då? Du har ingen aning om vem jag är. Vet du ens vem nån annan på Flashback är?
Citera
2016-06-05, 11:53
Medlem
Citat:
Varför skulle folk publicera barnporr? Vet du någon annan frivillig sida utan regler (enkelt att skapa själv, Internet är ju fritt) där så sker?
Är du medveten om att vi har en hel pedofili-avdelning på Flashback?
Citera
2016-06-05, 11:54
Medlem
najass avatar
Citat:
...Så! Jag tänkte att jag kunde starta ett nytt Flashback, utan moderatorer, men med samma ämnen och layout. Mina frågor är nu:

Absolut! Det vore skitbra, ju fler forum som slåss för yttrandefriheten desto bättre.
Citera
2016-06-05, 11:54
Medlem
Citat:
Outa? Varför då? Och HUR då? Du har ingen aning om vem jag är. Vet du ens vem nån annan på Flashback är?
Ja, jag vet många identiteter som hade fått mig avstängd åt helvete om jag publicerade det. En person jag har identitet på här är mycket hatad och hans identitet är väldigt eftertraktad.
Citera
2016-06-05, 11:57
Medlem
Tror inte att det skulle funka med ett forum helt utan regler. Visst, det är jättestörande att få varningar när man själv inte tycker att man gjort något fel men att låta folk få skriva precis vad som helst är nog ingen vidare bra idé. Det skulle antagligen spåra ur ganska fort och bli en hel del personangrepp och tjafsande. Så nej, jag skulle inte vilja ha ett sådant forum. Det finns ju en anledning till att vi har regler och det är ju bara att titta på hur det ser ut i dagsläget med alla oseriösa och tramsiga inlägg, inte speciellt kul.
Citera
2016-06-05, 11:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Du lär inte få många seriösa besökare om du inte modererar forumet. Trams, skit, OT och reklamspam kommer att överösa alla seriösa inlägg.

Citat:

Lycka till med att hitta annonsörer till ett omodererat forum utan regler. Tänker du följa några lagar och regler förresten? Jag tänker på t.ex. lag om tillsyn över elektroniska anslagstavlor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in