Fick faktiskt mina i fredags.
Minst sagt förvånande då jag betalde in mitt uppskov på en gammal vinst på bostadsförsäljning i samband med årets deklaration.
När jag ringde i mars och frågade så jag skulle fylla i blanketten rätt påpekade handläggaren att det kommer dröja längre än vanligt.
...vederbörande hade onekligen fel.
på tisdag förhoppningsvis , eller vad tror ni andra? vilka Banker brukar vara snabbast ?
Jag har Swedbank och de brukar vara snabba. Hoppas på tisdag-onsdag. Kan man förresten se på Skatteverkets hemsida om ens avdrag blivit godkända och vad man slutgiltigt får ut i återbäring?
Jag har Swedbank och de brukar vara snabba. Hoppas på tisdag-onsdag. Kan man förresten se på Skatteverkets hemsida om ens avdrag blivit godkända och vad man slutgiltigt får ut i återbäring?
Loggade in på skatteverket och såg att utbetalning gjordes idag så då borde pengarna vara inne imorgon eller hur?
Inte alls säkert. Din bank får pengarna i morgon men när pengarna finns på ditt konto är en helt annan sak. Läste du förresten rätt så att utbetalningen du såg inte gjordes 2015-06-06?