Citat:
Ursprungligen postat av
godhetsaposteln
Muhammed Ali var svagbegåvad. Så är det bara. PGA dessa odds är det ett anmärkningvärt liv han levt. Men det är naturligtvis också orsaken till att han kunde utnyttjas så till den milda grad som han gjordes. Svarta har låg IQ i USA fortfarande efter 300 år. Alis IQ är helt i linje med den övriga svarta befolkningen. Låg IQ är också symptomatiskt för religiösa (betänk t.ex. Carola). Har inget särskilt behov av att diagnosticera folk ...men nu blev ALi klassad som idiot av värnpliktsverket och det kom att få stor betydelse för hans liv.
Din godhet är inte värd ett vitten aposteln, du ger bara en träffande beskrivning av dig själv.
Ali var en uppkäftig svart medborgare i ett rasistiskt USA. Han tog många tuffa kamper både i och utanför ringen, fighter som du din fega och dumma fan inte har varit i närheten av.
Jag brukar inte bli särskilt berörd av berömdheters död, men i dag har en av mina förebilder lämnat jordelivet och det känns sorgligt.
Att som du sitta på Flashback och spy galla över en person som du inte vet något om säger allt om dig och din intellektuella kapacitet. Märkte du att jag just spydde på dig?