Citat:
Bra jobbat, Develi!
Har för mig att jag hört talas om den här lustmördaren förut men är inte helt bergis på det.
Här nedan uttalar sig brodern till ett av offren, Alexis Ann Latimer. Han vädjar om att
Richard Valenti ska förbli inom lås och bom.
En kvinna som kunde blivit ett av Valentis offer skriver i kommentarsfältet följande:
https://www.youtube.com/watch?v=9ildyj81MiU
Några namn på listan med runkande hängmonster:
Dennis Rader
Richard Valenti
Jamie Reynolds
Nerijus Bilevicius
Har för mig att jag hört talas om den här lustmördaren förut men är inte helt bergis på det.
Här nedan uttalar sig brodern till ett av offren, Alexis Ann Latimer. Han vädjar om att
Richard Valenti ska förbli inom lås och bom.
En kvinna som kunde blivit ett av Valentis offer skriver i kommentarsfältet följande:
Just days before Richard Valenti was captured, my two younger sisters and I came perilously close to becoming his latest victims. Yes, we were sitting together in the sand on Folly, alongside the road (East Erie?) behind Pete's Hotdogs. He approached the stop sign in his green Valiant and I'll never forget the evil look on his face as he pondered how easily it might be to snatch 3 more innocent girls. He circled the block a 2nd time and my antennas went up, I gathered up my little sisters and got us out of the area, back to where my mom was visiting Pete & Birdie that almost fateful day. Next thing I knew, his face was on the front page of the News & Courier, stating he had been caught, description of his car, everything I so clearly recalled from just days earlier. I will always follow this case as we could have so easily been part of the story. God Bless you and your family.
Några namn på listan med runkande hängmonster:
Dennis Rader
Richard Valenti
Jamie Reynolds
Nerijus Bilevicius
Dessa unga oskyldiga vackra flickor skall alltid minnas med glädje, med sina förväntningar inför framtiden ...
som avrättats av
dessa äckliga män som för alltid skall minnas med det djupaste förakt dom förtjänar och mer därtill