Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Vad har detta och resten av ditt ordbajsande som säger exakt samma sak om och om igen med min kommentar om att Donald Trump agerar likt en rabiat hund mot allt och alla och göra och att det inte är bra för honom?
För jag menar på att om han är för aggressiv så kommer han endast att trötta ut väljarna eller rent av skrämma iväg dem, man måste välja sina strider och just nu så verkar han anfalla allt och alla oavsett om det behövs eller inte.
Du med din Södermalmshjärna kan bara tyda aggressivitet från Trump. Och självsäker aggressivitet är alltid dåligt om det kommer från en rik, straight och blond man enligt er. För resten av hans miljontals väljare i USA och supportrar från resten av världen ser man snarare en person som inte ber om ursäkt för sina åsikter. När Trumpmotståndarna försöker hålla honom till svars för just denna oursäktliga rakhet och tydliga kommunikation, hånar han dom bara ännu mer för just denna taktik.
Trump är en genial kommunikatör, vars fräckhet, aggressivitet och ovilja att spela enligt vänster liberala kutymer också gör honom osårbar för vänsterliberal medias sedvanliga personbesudling.
Att du med ett barns förhoppning vill hävda att folk kommer tröttna på denna taktik så är det just endast förhoppningar och projektion från din sida. Väljarsiffrorna ger tyngd åt mina ord.
Sedan finns det en tydligt observerbar dramatisk uträkning från Trump att dom värsta mediala chock-onelinesen tillhörde den initiala etappen i Trumps valkampanj, och en tydligare och sakligare argumentation från Trump gällande sin politik är vad vi ser mer och mer av om man lyssnar på hans redogörelser i sin övergripande politik (utrikespolitik, handelspolitik etc.).