2016-06-02, 14:53
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Häcken gillar att sticka ut. Özcan Melkemichel gör det väldigt bra med Athletic i Superettan. Skulle vara kul och spännande.

Gerhardsson och Hammarby är ju logisk matchning, men tror han hamnar i Danmark eller Norge.
Varför skulle lag i Norge och Danmark vilja ha Gerhardsson?

Vill inte lagen där vinna matcherna de spelar?

Nä, Hammarby blir perfekt för Gerhardsson.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-06-02, 14:54
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Varför skulle lag i Norge och Danmark vilja ha Gerhardsson?

Vill inte lagen där vinna matcherna de spelar?

Nä, Hammarby blir perfekt för Gerhardsson.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Danskarna brukar gilla den typen av offensiva tränare.
2016-06-02, 14:57
Medlem
Citat:
Häcken gillar att sticka ut. Özcan Melkemichel gör det väldigt bra med Athletic i Superettan. Skulle vara kul och spännande.

Gerhardsson och Hammarby är ju logisk matchning, men tror han hamnar i Danmark eller Norge.
Tror det ska mycket till för att vi ska kicka Nanne som har 2(?) år kvar på kontraktet. Vi har kört det spåret tidigare och resultatet känner alla till.

Mer sannolikt som assisterande/annan del av ledarstaben. Kanske ungdomar? Frågan är om det är vad Gerhardsson är ute efter.
2016-06-02, 14:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Tror det ska mycket till för att vi ska kicka Nanne som har 2(?) år kvar på kontraktet. Vi har kört det spåret tidigare och resultatet känner alla till.

Mer sannolikt som assisterande/annan del av ledarstaben. Kanske ungdomar? Frågan är om det är vad Gerhardsson är ute efter.

Det tror inte jag heller egentligen, men Hammarby har tagit dåliga beslut förr.
2016-06-02, 15:03
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Danskarna brukar gilla den typen av offensiva tränare.
Ha ha, du trollar nu va?

Gerhardsson är en naiv på gränsen till utvecklingsstörd tränare.

Min systerdotter som är 3 hade gjort det bättre i Häcken än Gerhardsson.

Vad hittar du på härnäst? Hamr'en till Real Madrid eller?

Gerhardsson bör gå till Bajen, där passar han bra.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-06-02, 15:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Ha ha, du trollar nu va?

Gerhardsson är en naiv på gränsen till utvecklingsstörd tränare.

Min systerdotter som är 3 hade gjort det bättre i Häcken än Gerhardsson.

Vad hittar du på härnäst? Hamr'en till Real Madrid eller?

Gerhardsson bör gå till Bajen, där passar han bra.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Jag tror du överskattar Häckens trupp rätt rejält. Deras lönenivå är fortfarande lågbudget. Truppen är ett mittenlag.

Han har en stil som danskarna gillar: offensivt, passningsorienterat och bollinnehav.
2016-06-02, 15:21
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Jag tror du överskattar Häckens trupp rätt rejält. Deras lönenivå är fortfarande lågbudget. Truppen är ett mittenlag.

Han har en stil som danskarna gillar: offensivt, passningsorienterat och bollinnehav.
Ho ho. Jo vi får se hur det hela utvecklar sig.

Gerhardsson vore en ypperlig tränare för Bajen då han med stor sannolikhet skulle köra ner dem i superettan igen.

Nu orkar jag inte debattera mer med dig, ha det så gott i trollskogen.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-06-02, 15:47
Avslutad
Som jag redan skrivit ett flertal gånger under dom senaste månaderna så skall PG redan vara klar för Hammarby och med största sannolikhet blir det Potter som tar över Häcken. Snacka om att Sonny är glad över detta tränarbytet förresten, där är två killar som inte har någon kärlek till varandra för att uttrycka det milt.
Senast redigerad av trazke 2016-06-02 kl. 15:52.
2016-06-02, 16:14
Medlem
bagarn29s avatar
När PG går, är det någon spelare i Häcken som han gärna tar med sig till Bajen?
2016-06-02, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
När PG går, är det någon spelare i Häcken som han gärna tar med sig till Bajen?

Han har en favoritmittback som kommer få det väldigt svårt i konkurrensen med Lindgren, Mashamaite, Sudic och Mensah! Och av en ren händelse så går hans kontrakt ut i december i år. Grattis Hammarby!
Senast redigerad av trazke 2016-06-02 kl. 16:22.
2016-06-02, 16:25
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Han har en favoritmittback som kommer få det väldigt svårt i konkurrensen med Lindgren, Mashamaite, Sudic och Mensah! Och av en ren händelse så går hans kontrakt ut i december i år. Grattis Hammarby!

Medelmåttig mittbackar har Bajen redan. Jag tänkte kanske Gustafsson skulle vara en spelare som hade gjort nytta Bajens mittfält eller Jeremejeff?
2016-06-02, 16:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Medelmåttig mittbackar har Bajen redan. Jag tänkte kanske Gustafsson skulle vara en spelare som hade gjort nytta Bajens mittfält eller Jeremejeff?
Tror de flesta startspelare i Häcken skulle ranka det som ett steg nedåt att gå till Hammarby, ambitionerna lär va högre än så.

-

Ska bli intressant å se vad som händer med Sonko Sundberg, Sundsvall har vart tydliga med att dom vill ha honom kvar och tar vi tillbaka honom nu i sommar är det självklart att han själv vill erbjudas samma kontinuerliga speltid vilket jag inte tror vi kommer erbjuda. Bästa vore nog att förlänga lånet ett halvår och ta det därifrån. Men vi kanske kan ta hem honom bara för att jävlas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in