Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Som jag skrev tidigare så verkar hon tillhöra typen söt tjej med borderlinepersonlighet som kan gråta på beställning - hon kan även vara psykopat. Stämmer det att hon odlat blomman, så är det ju ingen tvekan om vad hon haft för planer. Det kan hon inte ljuga bort.
Ja, någon personlighetsstörning ligger väl nära till hands att tro, det är för mycket drama och pengar i omlopp för att det ska vara riktigt sunt.
Så blomman är odlad enligt ryktet och sambon har förgiftningssymtom. Våldtäkt, bränder, misshandel. Polis kanske börjar utreda ett och annat en gång till?