2016-05-29, 22:31
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Førstår inte riktigt vad du menar, SSE Arenas finns det två av, detta är den som är placerad i Wembley. Länken jag postade är också dit, inkl SSE i namnet. Jmf Ericsson Globe Arena...

Dessutom har de andra lokaler än >10.000 platser. http://www.destinationwembley.com/venues/the-sse-arena-wembley/ Reward Lounge tar 50 pers.

Äricsson Globe Arena? Fränds? Låter det konstigt för en svensk?

Det må vara en petitess men de kallar arenan för SEE istf SSE. Det är möjligt att det skulle gå att hyra någon av loungerna men skulle jag arrangerat detta hade jag valt någon av hotellen eller t.ex. det där konferenscentret som ligger granne. Men jag tänker inte på samma sätt som dessa människor. Var hittar Ruja sina hemska kreationer?
Citera
2016-05-29, 23:05
Medlem
Shaboooms avatar
Det verkar som om den här businessen kommer att handla om före eller efter London. Har svårt att tro att lögnerna kommer att hålla efter det. Man må ha fått ihop de skickligaste bondfångarna i världen och det har varit intressant at se hur långt de har kunnat drivit idiotin, men någon måste väl vakna nu?
Citera
2016-05-30, 11:12
Medlem
Ooops, givetvis är det så. Garantin är 1,5 %. Jag var snabb i tangenterna där. Rätt skall vara rätt :-)
Citera
2016-05-30, 13:46
Medlem
Vart har Ben 300 tagit vägen? Har någon topleader sökt upp och tystat honom? För det är mycket pengar det handlar om i Onecoin, pengar som kan framkalla verkligt dåliga sidor hos folk. Titta bara på vad Navid Tavakolis firma inbringade under 2015.

Vissa topledare kanske tror på Onecoin, att de helt enkelt lever i någon slags konstig dröm där deras egen förträfflighet i egenskap av deras titel står i fokus. Titta på videon där några av topledarna håller utläggningar om hur bra Onecoin är för de svaga och små.

Rätt blandning av dumhet eller annan utsatthet i kombination med godtrohet och en vilja att bli någon, kan tvätta vilken hjärna som helst. Och därmed framkalla vilka handlingar som helst. Det här är riktigt farliga saker. Jämför med dårarna som åker till IS.

Samtidigt så är det stora summor topledarna plockar ut. Om de trodde på Onecoin, om de trodde på värdeökningen som xcoin x visar, skulle de då ta ut mer pengar än de behöver för att leva väldigt billigt?

Jag tror tyvärr inte på att det blir före och efter coinrush eftersom Ruja hela tiden kommer med nya saker, nya påståenden, nya erbjudanden och därmed en tro på en nära gyllene framtid. Onecoin kommer nog att växa, i en eller annan form.

Det går inte att komma åt den personlighetstyp som ligger bakom Onecoin. De kommer alltid att trötta ut sin motpart genom att slingra sig från ämnet, från kärnfrågan. En rak fråga kommer att resultera i en hel kaskad med påståenden som i princip är en enda diffus matta i syfta att hålla saken ur vägen, så att spelet kan fortsätta, så att lögnen kan hållas vid liv. Och när motparten tappar fattningen till följd av alla abstrakta lögner och dess skadeverkningar, då är det skojaren som framstår som den goda och sunda parten. Skojaren som genom sitt skojeri har kunnat berika sig på den lurades bekostnad.

Det är mycket anmärkningsvärt att polisen inte identifierar, kartlägger och stoppar topledarnas verksamhet, för det, eller att någon använder en rejäl bössa, är det enda som biter på Onecoin, där det sistanämda inte kan göra annat än att sätta igång en ond cirkel.
Citera
2016-05-30, 14:22
Medlem
Skriv på Lazar's Petition!!!
"Arrest dr Ruja ......

https://www.change.org/p/london-house-of-commons-arrest-dr-ruja-ignatova-of-onecoin-along-with-her-co-mobsters?recruiter=1137 26940&utm_source=share_petition&utm_medium=faceboo k&utm_campaign=share_for_starters_page&utm_term=de s-lg-no_src-no_msg&recuruit_context=fb_share_mention_control&f b_ref=Default

Semper Fortis NEVER AUDITED ANY WHICH BLOCKCHAIN as there IS NONE!
It was merely an external due diligence they did,
then they saw OneCoin OneCon is SHADY AS CAN BE,
and IMMEDIATELY TERMINATED THE CONTRACT in Aug, 2015!
But Crypto-Pig continued to spew her lies, even in September and after, that they ARE STILL BEING AUDITED BY THEM!
EVERYTHING OneCoin says is a LIE!
EVERYTHING!
NO ONE should REPEAT ONE SINGLE COTTON PICKIN’ WORD they SAY!
Great job, ya’all….
Great job!
Best & God Bless!
xo~A
P.S. DO BE SURE to SIGN THE PETITION!
These MOBSTERS need to be STOPPED and people DESERVE to have their MONEY BACK! They are just TOO BRAINDEAD to GET IT right now: that’s HOW PROGRAMMED THEY ARE by “Wizard-Ruja”, as Tim calls her…..
GREAT CALL on THAT ONE, Tim!
I need 100 SIGS by June 10th, please & thank you!
Seems like people are only AWAKE at behindmlm.com… and in very few other places. . . . Thanks, Guys! xo~A

Urspr.postat A Lazar bhmlm
Senast redigerad av Gromgutten 2016-05-30 kl. 20:49. Anledning: Dubbelpost
Citera
2016-05-30, 17:30
Medlem
ben300s avatar
Tystat? HA! INTE EN CHANS!

Hela förra sommaren (+halva hösten + halva vintern + +halva våren) gick åt att forska och skriva om Onecoin. Speciellt att göra parodivideon är roligt men det tar en massa mycket tid!

Det finns så mycket jag skulle kunna göra...speciellt parodivideor där man klipper ut Juhas och Rujas kommentarer och blandar det med sanningar och verklighetens ord.

Jag vet när jag börjar så kan jag inte sluta...det finns alltid mera att söka, gräva, kommentera osv.

En musikvideo "Good life" (som kommer att bli riktigt rå onecoinparodi!) är 50% klar. Den ska bli klar snart..kanske före EM...Nån som vill se BETA? PM:a mig...kanske kan ni bidra till ännu råare slut

Men var har jag tagit vägen då? JAG NJUTER AV SOMMAREN!!! (ifjol blev det nada)
Dessutom så finns många andra verkligen insatta i Onecoin där ute.
Senast redigerad av ben300 2016-05-30 kl. 17:35.
Citera
2016-05-30, 20:16
Medlem
Kriminalarens avatar
En bekant tjatar hål i huvudet på mig om hur bra Onecoin är och hur mycket denna person har fått tillbaka på de småpengar som den investerade för ett år sedan. Avkastningarna rullar in på kontot varenda månad utan risk och problem.

Vet ju att Onecoin på något sätt är en scam, problemet är väl att båda sidorna i denna strid är ungefär lika rabiata vilket gör det otroligt svårt att hitta någon vettig information.

Vad gäller egentligen och hur rätt har min bekanta om sin nyfunna källa till outsinlig rikedom?
Citera
2016-05-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
En bekant tjatar hål i huvudet på mig om hur bra Onecoin är och hur mycket denna person har fått tillbaka på de småpengar som den investerade för ett år sedan. Avkastningarna rullar in på kontot varenda månad utan risk och problem.

Vet ju att Onecoin på något sätt är en scam, problemet är väl att båda sidorna i denna strid är ungefär lika rabiata vilket gör det otroligt svårt att hitta någon vettig information.

Vad gäller egentligen och hur rätt har min bekanta om sin nyfunna källa till outsinlig rikedom?

Begär kontoutdrag - inte patetiska skärmdumpar från Onecoin.
Kontoutdrag från hen bankkonto som var att "pengarna rullar in"
Citera
2016-05-30, 21:09
Medlem
booreds avatar
Citat:

Måste man ens fundera på det är man redan ute på farliga isar.
Citera
2016-05-30, 21:41
Medlem
Citat:

Rik är han den dag som han har pengarna i handen.

Om han är med och säljer paket till nya medlemmar så får han bonus. Kanske kan han överföra denna till sitt bankkonto. I så fall tjänar han pengar, men endast genom att parasitera på andra. Vill man bli en skurk för att tjäna pengar?

Egentligen finns bara en fråga som är relevant: Finns det någon blockkjedja? Så länge Onecoin inte kan bevisa att den finns så är Onecoin en bluff.

Kursen visas på xcoinx, men den kursen är bluff eftersom ingen vill köpa Onecoin för denna kurs. Det är möjligt att en Onecoin är värd något, men inte ett öre mer än vad någon vill betala.
Citera
2016-05-30, 22:07
Medlem
Pratade med en bekant till mig häromdagen och fick höra att hen trots mina varningar investerat 10 000 i Onecoin. Hen var noga med att påpeka hur fel jag minsann haft om Onecoin.

Fick hålla mig för garv när personen sedan nämner att hen har lyckats sälja Onecoins för hela 300 kronor hittills.. på 6 månader.
Citera
2016-05-30, 22:19
Medlem
Smockads avatar
Nu får man tydligen bara sälja en OneCoin om dagen.

Pssssssss... Luften börjar går ur ballongen. För som vanligt med MLM-spel så exploderar inte ballongen, utan luften går långsamt ur den, så att det inte ska komma som en chock när det går åt helvete, så att folk blir arga och stämmer faraonerna. Nej, långsamt, långsamt släpper man ut luften, och landar offren lugnt och fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in