2016-05-24, 15:52
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Autist, javisst!

Du tror inte att de skojade med varandra då?

Jag vet inte. Vad tror du?
Citera
2016-05-24, 18:33
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag vet inte. Vad tror du?

Aha, jag trodde att du trollade eller var en av NMR:s hetsande internetkrigare, men efter att ha fluktat på din Flashback-historik förstår jag att din fråga var seriöst ställd. Nej, Dan och Magnus är inte ovänner utan skämtade bara. De har nog jobbat så mycket tillsammans att de har gått och blivit lite grann som ett sådant där gammalt gnabbande gift par. Om jag vore deras kvinnor skulle jag nog känna mig lite orolig.

---

Jonas De Geer medverkar i det senaste avsnittet av Kafferepet:
https://www.motgift.nu/2016/05/20/kafferepet-9-det-viktiga-livet/
Citera
2016-05-26, 11:10
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det är helt absurt hur ofta JDG har varit förkyld eller sjuk under sina år med Motgift/Radio Framåt. Specificerade man närmare vad det rörde sig om den här gången?

Vad har han egentligen för hälsoproblem? Han påstår att han hade rest om han hade feber och som jag minns det hade han feber på Vision Europa, men dök upp i alla fall och höll tal. Hälsoproblem är väldigt vidlyftigt. Har han ont i fötterna? Alkoholproblem? Lunginflammation?
Citera
2016-05-27, 00:02
Medlem
Judessons avatar
Bara en tidsfråga innan Motgift också blir raderat från Soundcloud nu liksom Radio Nordfront. I en artikel från Expo där man som vanligt tar citat från Motgifts sändningar ur sitt sammanhang och försöket förvränga vad som har sagts så berättar man att har gråtit ut snyfft, till Soundcloud över att Motgift får vara kvar på Soundcloud http://expo.se/2016/internetjatte-plockar-bort-nazistpodd_7097.html
Senast redigerad av Judesson 2016-05-27 kl. 00:07.
Citera
2016-05-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
Bara en tidsfråga innan Motgift också blir raderat från Soundcloud nu liksom Radio Nordfront. I en artikel från Expo där man som vanligt tar citat från programmet ur sitt sammanhang och försöket förvränga vad som har sagts så berättar man att har gråtit ut snyfft, till Soundcloud över att Motgift får vara kvar på Soundcloud http://expo.se/2016/internetjatte-plockar-bort-nazistpodd_7097.html
Flera som länkat det där nu. Grejen är att Soundcloud menar att Nordfront bröt mot tysk lagstiftning (vilket är relevant då Soundcloud tydligen är baserat i Tyskland på något sätt), vilket Motgift antagligen inte gör då delar av Motgift bor i Tyskland.
Citera
2016-05-27, 06:20
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Vad har han egentligen för hälsoproblem? Han påstår att han hade rest om han hade feber och som jag minns det hade han feber på Vision Europa, men dök upp i alla fall och höll tal. Hälsoproblem är väldigt vidlyftigt. Har han ont i fötterna? Alkoholproblem? Lunginflammation?

Han hade nåt problem med tänderna härom veckan och hade ett misslyckat utdragningsförsök av tanden samt väldigt ont. Troligtvis är anledningen till att han ej kommer relaterat till det.
Citera
2016-05-28, 02:26
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Surprise surprise, massor av rysshets från gifttrojkan ikväll.

Jag tycker att diskussionen, tillsammans med inringarna, var nyanserad och intressant. Ryssland är i vissa lägen ett oskrivet kort. Det står dock helt klart att NWO/EU/USA vill ha ett krig. Där väckte De Geer en intressant fråga. Vad är målet?
Citera
2016-05-28, 02:33
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Flera som länkat det där nu. Grejen är att Soundcloud menar att Nordfront bröt mot tysk lagstiftning (vilket är relevant då Soundcloud tydligen är baserat i Tyskland på något sätt), vilket Motgift antagligen inte gör då delar av Motgift bor i Tyskland.
Ja ,men jag vet inte i ärlighetens namn två i Motgifttrojkan bor ju ändå i Tyskland nuförtiden. Det borde ju bryta mot någon regel och få Motgift raderat från Soundcloud med. Men den som lever får väl se helt enkelt.
Citera
2016-05-29, 16:55
Medlem
https://www.nordfront.se/manhemsdagen-2016.smr

Vad långsamt och dött Flashback är då... ingen som var på Manhemsdagen?
Citera
2016-05-29, 17:07
Medlem
Medborgargardists avatar
Citat:

Bra sammanställning. Motgift kommer ut som riktigt skickliga evenemangsorganisatörer!
Citera
2016-05-29, 19:26
Medlem
Hummlers avatar
Citat:

Intressant läsning för oss som inte var där. Kul att NMR fanns representerade på ett event där Motgift var medarrangör då det har verkar ha funnits en lite "hetsk" stämning i luften mellan NMR och Motgift. Förhoppningsvis lättar detta lite på stämningen och folkgemenskapen kan krypa fram!
Citera
2016-05-29, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Jag tycker att diskussionen, tillsammans med inringarna, var nyanserad och intressant. Ryssland är i vissa lägen ett oskrivet kort. Det står dock helt klart att NWO/EU/USA vill ha ett krig. Där väckte De Geer en intressant fråga. Vad är målet?
Att få oss acceptera one world goverment. Samt skrämma upp grabbar som Löwen att gå med i Nato så vi handlar på oss mer vapen vilket gynnar vapenindustrin. Genom att skrämma folk kan man börja fula sig med matpriser man kan skapa oljekris man kan mygla med världsekonomin man kan skapa oro
Så man fäller regeringar mm. Man kan tjäna på att guldpriserna stiger. Man vill ha in sin kontrollerade
bankekonomi och kontrollerade av ryska regeringen så att man kan få in sina företag få bort ryska seder och traditioner och ersätta det med deras. De vill bygga vidare sitt imperium och kontrollera hela världen. Så småningom vill man krossa kina man letar bara efter skäl. Kina äger i stort sett usa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in