Vilken är de bästa spelarna som aldrig spelat ett stort mästerskap? Med stort mästerskap menar jag VM, kontinentala turneringar och Confederations Cup. OS räknas inte då det allt som oftast funnits begränsningar för vilka som får delta. Ryan Giggs är ett namn som poppar ut snabbt, men vilka mer finns det?
Senast redigerad av HaconBacon 2016-05-26 kl. 19:25.
Vilken är de bästa spelarna som aldrig spelat ett stort mästerskap? Med stort mästerskap menar jag VM, kontinentala turneringar och Confederations Cup. OS räknas inte då det allt som oftast funnits begränsningar för vilka som får delta. Ryan Giggs är ett namn som poppar ut snabbt, men vilka mer finns det?
Jag tänkte lägga in Torbjörn Nilsson, en av Europas bästa spelare under perioder av 1980-talet, men såg att han tydligen var med i VM 1978 och spelade en match.
Hade varit kul om vi fick ihop någon slags startelva. Giggs, Litmanen och Best bör väl vara givna? Gunnar Nordahl tycker jag förtjänar att omnämnas här också.