2016-05-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eemmiiill
Är "sumokungen" en tjej (tror inte en tjej skulle välja ett sådant alias ) så kan hon nog det då kan ju dock dosen vara snäppet för hög, har för mig att jag läst att 20mg är "max rekommenderad" för tjejer ED

Skulle reka 10mg. 20 för en väldigt erfaren som har koll på sina sides och vill pusha kroppen till det yttersta.
Citera
2016-05-25, 17:59
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Skulle reka 10mg. 20 för en väldigt erfaren som har koll på sina sides och vill pusha kroppen till det yttersta.

Då var jag ju inte helt ute och cyklade iallafall
Citera
2016-05-25, 18:50
Medlem
Var en kille senast jag pissade iaf. Är det en kass kur? Första gången på anavar.
Citera
2016-05-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sumokungen
Var en kille senast jag pissade iaf. Är det en kass kur? Första gången på anavar.

Lite testo till det hade inte skadat.
Citera
2016-05-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StandUp
Jag känner av det på gymmet, det gör jag. Får bra kontakt på övningarna och känner en otrolig energi - men märker ingenting på kroppen. Jag ska kolla upp det där med blodprov!

Testo gör ingen som helst skillnad för din kontakt eller din energi. Du _känner_ inte att du kurar. Utom med typ tren då, då du känner att du blir komplett ursinnig om ett löv råkar blåsa upp på din altan.
Citera
2016-05-25, 19:43
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag känner av det på gymmet, det gör jag. Får bra kontakt på övningarna och känner en otrolig energi - men märker ingenting på kroppen. Jag ska kolla upp det där med blodprov!
Beställ test här: https://werlabs.se/halsotester/testosteron
Återkomm med ditt resultat och vilket märke du kör!
Mvh
Citera
2016-05-25, 19:48
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Testo gör ingen som helst skillnad för din kontakt eller din energi. Du _känner_ inte att du kurar. Utom med typ tren då, då du känner att du blir komplett ursinnig om ett löv råkar blåsa upp på din altan.
Jag känner absolut av testosteron, på flera sätt.
Känner av tren ännu mer, men det där med ursinnig har jag aldrig upplevt.
Mvh
Citera
2016-05-25, 20:41
Medlem
Är det ett måste att köra testo samtidigt? Tänker ifall det är värdelöst att enbart köra Anavar? Sorry för massa frågor men frågar då jag är osäker.
Citera
2016-05-26, 08:36
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumokungen
Är det ett måste att köra testo samtidigt? Tänker ifall det är värdelöst att enbart köra Anavar? Sorry för massa frågor men frågar då jag är osäker.

Det är ju typ det mildaste preppet du kan använda dig av, därför kommer du förmodligen bli besviken på resultaten
Citera
2016-05-26, 13:37
Medlem
StandUps avatar
Har gjort blodproven och får svar redan ikväll/imorgon. Någon som har en bra tabell eller en översikt över värden man bör ligga på vid kur? Är helt rookie på den delen
Citera
2016-05-26, 14:08
Medlem
200kgs avatar
Tjena. Blandar Winstrol och Dbollar just nu och går vilken dag som helst av bollarna och undrar om det är nödvändigt att slänga in lågdos Nolva eller så? Kommer fortsätta på endast 20mg winstrol, kör 40mg dbol nu ed också.

Edit:
Vet redan hur nyttigt det är för kroppen att blanda två orala osv.
Citera
2016-05-26, 14:15
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Har gjort blodproven och får svar redan ikväll/imorgon. Någon som har en bra tabell eller en översikt över värden man bör ligga på vid kur? Är helt rookie på den delen

Har du över 30 lär det ha varit något i prylarna iaf. Posta gärna resultatet. Den enda jag läst om var här på brädan och har för mig att han låg på 80. Kommer inte ihåg dos. Troligen högre än din.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in