2016-05-24, 21:58
Medlem
womanzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Är du rädd för att mamsen ska gå igenom din post?

Tyvärr så är jag inte lika patetisk som du säkert är (eller var), och prioriterar att spendera pengar på aas medans du fortfarande bor hos föräldrarna.
Citera
2016-05-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av womanziz
Tyvärr så är jag inte lika patetisk som du säkert är (eller var), och prioriterar att spendera pengar på aas medans du fortfarande bor hos föräldrarna.

Du kan va lugn. Så länge shoppen gör rätt för sig å packeterar ordentligt så är det ingen risk att nått händer. Och att posten gör rätt för sig att skicka alla paket dom får.

Det är en obeskrilig känsla att se paketet ligga innanför dörren när man kommer hem :-)

Även om paketet är för stort och du får hämta det i nån butik så kan du va lugn.
Citera
2016-05-24, 22:13
Medlem
womanzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Du kan va lugn. Så länge shoppen gör rätt för sig å packeterar ordentligt så är det ingen risk att nått händer. Och att posten gör rätt för sig att skicka alla paket dom får.

Det är en obeskrilig känsla att se paketet ligga innanför dörren när man kommer hem :-)

Även om paketet är för stort och du får hämta det i nån butik så kan du va lugn.
Återigen så får jag tacka för ditt fina svar! Är ju helt ny inom "aas världen" så det skadar ju inte att vara extra försiktig och verkligen ta reda på ALLT, även små detaljer.

Det finns dock människor i denna tråd med extrem översittar mentalitet, vilket är väldigt synd.
Citera
2016-05-25, 01:19
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Återigen så får jag tacka för ditt fina svar! Är ju helt ny inom "aas världen" så det skadar ju inte att vara extra försiktig och verkligen ta reda på ALLT, även små detaljer.

Det finns dock människor i denna tråd med extrem översittar mentalitet, vilket är väldigt synd.

Ja. Somliga är verkligen otrevliga i onödan. Det finns faktiskt folk som inte har mycket vana när det kommer till att beställa hem saker. Ingenting fel med det. Personligen har jag fått alla mina brev med vialer, mediciner, nålar, o.s.v. i min brevlåda.

Supermanlab är för övrigt gröna och sjyssta. Kör på deras Testo E och har kört på deras Dbol. När jag beställde från dem kom ett av mina paket med nålar och pumpar inte fram, och de skickade nya nålar och pumpar utan extra kostnad.
Senast redigerad av Roidbert 2016-05-25 kl. 01:24.
Citera
2016-05-25, 07:58
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandUp
Jag har hört att det tar 6-8 v innan man ser resultat på kroppen så det kan fortfarande vara för tidigt?

Tar det 6-8 veckor gör du något fel. Sist tog jag 250 testo e4d och 200 primo 2 stick, sen åkte jag skidor en vecka. Var svullen som en gris när jag kom hem, upp fem pannor. På tre veckor hade jag sjukt tryck i kroppen, och då hade jag ändå vilat 10 dagar med skidåkning mitt i allt. Däremot är din dos inte så hög. Testa sätta e4d istället. Lite väl drastiskt att dubbla dosen bara sådär. De flesta som tycker det tar så lång tid att märka förändringar är dom som ligger på cruise för att sedan höja doserna, har vilat för kort tid eller dylikt. Men sedan är det lite övertro på preppen också. Fortfarande blir man inte stålmannen ens på ett gram ew, och fortfarande är de andra bitarna lika viktiga, tex kost, träning och sömn.
Citera
2016-05-25, 13:37
Medlem
StandUps avatar
Ja då undrar jag vad jag gör fel för kost, träning och sömn sköter jag felfritt. Kan det vara dåliga grejer?
Citera
2016-05-25, 13:48
Avslutad
Känner du ingen skillnad överhuvudtaget psykiskt och fysiskt så är det garanterat kattpiss. Även om man inte äter mycket så får man ett tryck som är oundvikligt m.m.

Ta ett blodprov kostar 200kr och titta vad ditt testo hamnar på. Är det lågt så betyder det att du kan köpa nytt piss och bomba på nytt.
Citera
2016-05-25, 13:53
Medlem
Citat:

Frågar man inget får man inget veta. Bara bra att ha allting 100% den dag det gäller.

Ignorera idioter här. Du lär dig ganska fort vilka som har lite vett innanför pannbenet och vilka som måste hävda sitt usla liv på FB.

Lycka till. Det kommer gå gallant när du väl tar dig modet :-)
Citera
2016-05-25, 15:34
Medlem
StandUps avatar
Jag känner av det på gymmet, det gör jag. Får bra kontakt på övningarna och känner en otrolig energi - men märker ingenting på kroppen. Jag ska kolla upp det där med blodprov!
Citera
2016-05-25, 16:43
Medlem
Hej! Fick mina grejer från Ss för någon dag sedan.

Tänkte köra Anavar 40mg ED i 6v.
Sedan 20 mg Nolva ED i 3-4 v.

Borde bara vara att gasa på?
Citera
2016-05-25, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sumokungen
Hej! Fick mina grejer från Ss för någon dag sedan.

Tänkte köra Anavar 40mg ED i 6v.
Sedan 20 mg Nolva ED i 3-4 v.

Borde bara vara att gasa på?

Ja men förvänta dig inga underverk.
Citera
2016-05-25, 17:53
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ja men förvänta dig inga underverk.

Är "sumokungen" en tjej (tror inte en tjej skulle välja ett sådant alias ) så kan hon nog det då kan ju dock dosen vara snäppet för hög, har för mig att jag läst att 20mg är "max rekommenderad" anavardos för tjejer ED

Edit: dessutom så kanske brudar inte ens behöver pct?
Senast redigerad av eemmiiill 2016-05-25 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in