Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Det här är, i hård konkurrens, den tomaste analysen du har hittat på här någonsin, mig veterligen.
Finns väl ett uns av sanning i det då det var uppmätt data jag redovisade och inte någon analys. Så det verkar du ha upptäckt.
Mer osäkert är det ifall du upptäckte att det fanns data med där som inte så väl stämmer med ditt uttalande, jag citerade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Det finns inte ens något logiskt sätt att attackera dumheterna eftersom du rycker någon slags helt fenomenalt märklig insinuerad slutsats ur absolut ingenting (med reservation för att vi inte vet vad som pågår i ditt huvud och inte letar sig ut i text).
Har du dragit någon slutsats ur det uppmätta datat?
Du är någon tystlåten på den punkten.
Är din position numera kanske att Borg var finansminister i Perssons (S)-Regeringar och orsakade kraftiga prishöjningar på bostäder.
Sedan var Borg borta från inflytande under de 8 Alliansåren för att sedan komma tillbaka i Löfvens (S)-regering och elda på bostadspriserna.
Ja, om ditt påstående om att det är Borg som orsakat bubblan ska bli sant, så borde det bli något sådant som är din slutsats. Men du är förvånansvärt tystlåten om detta. Och ojar dig mest om mig i stället.
Var det fel av mig att släpa fram detta mätdata?
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Spoilern är en personlig brist hos dig vi sett förut (bygger helt bisarra konversations-historier när du saknar argumentation), och vi får vi nog se den som kronisk. Antar därför att vi istället får applådera att du faktiskt klarat av att gömma den i en spoiler så folk efter behag kan skydda sig från dessa sociala defekter.
Nu handlade ju spoiler om ifall du skulle klara att anpassa dig till mätdata.
Har du gjort det?
(Men du kanske inte läste spoilern. För du verkar tro att den handlade om mig).