Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Du har fortfarande inte förstått vikten av viktning. Ingen är väl förvånad med tanke på andra tankemissar du bidrar med i denna tråd, men efter den grundliga och pedagogiska genomgång du fick av en annan användare så höjer man trots allt på ögonbrynen.
"Redan nu" indikerar att du (självklart) inte greppat det faktum att en kandidat får en skjuts i opinionen efter att nomineringen i princip blivit klar och de övriga kandidaterna stängt ner sina kampanjer.
Du verkar vara så arg att du kokar över, så din text får inget vettigt sammanhang.
Nej, "redan nu" implicerar inte alls det. Det är bara något du krystar fram eftersom du så desperat vill hitta något att säga emot mig på.
Men du vränger ut och in på dig i dina tafatta försök. För när du beskriver någon som en jubelidiot (ditt ständiga debattvapen) för att han karaktäriserar Trumps omkörning av Hillary som "redan nu" (dvs tidigare än väntat), så får du det verkligen att låta som om du visste på förhand att det skulle komma en OU som sa detta nu. Och att detta var så in i helvete självklart, att den som med uttrycket "redan nu" indikerar att det skedde tidigare än väntat, måste bespottas som värsta sortens ärkenöt. Med tanke på dina stora ord, hoppas jag att du har skrivit denna förutsägelse tidigare i tråden, annars skulle du se ganska dum ut nu.
Citat:
Det finns jävlar i det inget slut på hur många uppenbara analysmissar du gör.
Det som uppenbarligen aldrig tar slut är dina fåniga försök till meningslösa angrepp på mig. Du går på person och inte på sak, och det ser alltid illa ut. Tänker du inte på vilket intryck du gör? Och i det här fallet
finns det inte ens en sak.