2016-05-25, 16:39
  #49
Avslutad
Det är sedan länge klart att svenskarna ingår i ett experiment.

Ämnet för studien är stresstålighet.

Domstolarna deltar självfallet.
Citera
2016-05-25, 16:39
  #50
Medlem
Perstamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Allah ska med! Eftersom alla människor är lika mycket värda tycker jag att vi svenskar kan dela med oss av våra rikedomar.

Börjar nu förstå den verkliga innebörden av begreppen Alla ska med och Öppna era hjärtan. Nu kan vi vänta oss en zigenartsunami. Tänk också på att det inte bara är Rumänien och Bulgarien som har stora mängder zigenare utan också Ungern, Tjeckien och Serbien. För att inte tala om Turkiet, Albanien och Moldavien! Lycka till om dessa tre sistnämnda också blir EU-medlemmar.
Citera
2016-05-25, 16:47
  #51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omegagruppen
Makthavare i media och politik har makten för att de klarar av att styra. Pöbeln som gapar och skriker av snålhet och egoism måste styras, de har inte kapacitet till annat är hat och polarisering. Från makthavarnas sida (som naturligtvis pratar med makthavare i andra regioner) ser hen pöbeln som boskap i olika hagar (faktiskt ett citat av känd partiledare). I hagarna finns olika mängd resurser, fräcka typer (hetromän) har roffat överflödet över hela världen det ska justeras så alla får ungefär lika, såsom det ser ut nu är förfärligt fel. Snåljåparna som gapar efter jacuzzi, jordenruntsemester, stora hus med findesignade möbler, dyra dryckesvanor, fjömsiga lyxkläder, löjliga bilar och meningslös hemelektronik är pöbel, de ska styras, det är där det gapas om entusiastskiktet som den värsta egoismen gror.
Har du konsumtion och överflöd som drivkraft är du fel, du är omänsklig, du hör inte hemma bland dem som ska ha respekt.
Trappuppgångsupproret syns mer och mer, starka krafter tar, river ned, återerövrar det som en gång stulits, gynna enbart de egna, frys ut fienden, låt fienden inte veta att du ser den som fiende då konsumerar fienden dig men du konsumerar inte dem, tillgångarna ansamlas till rätt grupp och med tillgångarna kommer makten. För att fatta detta måste du förstå tex bakgrundsretoriken till filmen matrix, du ser en spännande film men en upplyst förstår att ettorna och nollorna är det roffade tillgångarna och det är dem vita hetromannens värld byggs av. Trappuppgångsupprorets process kan även ses i fightclub, men jag tror knappast att ni klarar av att fatta.
Nej, jag fattar inte!!! Vad menar du? Jag vill ha en ekonomisk redogörelse på både mikro och makro nivå HUR vi som ett utfattigt land ska kunna ta emot alla dessa nya flyktingar, samtidigt med de som kommer reguljärt. HUR fan ska det gå till???

Om man nu ska traktera sig med vänsteridéer måste man till en början kunna räkna plus och MINUS, det är alltid en bra början. Sen kan vi diskutera vem som är den största humanisten av oss. Vi som värnar våra äldre, som byggt upp samhället, eller de som kommit hit utan att behöva bidra med nåt??

Jag ska göra allt i min makt för att ett dravelparti som mp ALDRIG mer ska komma in i riksdagen, ännu mindre sitta i regeringsställning!

Jag firade REJÄLT 1991 när mp missade riksdagsspärren. Mp är väl närmast att liknas vid skadeinsekter, vad är dom bra för?

Om du vill betala ur egen ficka för detta så upp till dig, men jag gjör det INTE.
Citera
2016-05-25, 17:47
  #52
Medlem
Romer, de är ett obehagligt tjuvpack som har inget av tjuvpackets mentalitet förändrats under de 500 åren.
Romer skall utvisas "un masse" och beläggas med inreseförbud. Romer är yrkeskriminella och har bara rånat, stulit och utnyttjat det svenska systemet under flera år.
En rom ifrån Finland eller Rumänien är samma djävla skit som skall bort ur det svenska samhället.
Hur man ser på detta: zigenare är exakt samma folk som romer: de kommer oftast ifrån Finland eller Rumänien, Bulgarien (de man har stött på i alla fall). De är alla lögnare, närmare bestämt mytomaner, tjuvar (eller med i en kriminell verksamhet) och kaxiga.

I Rumänien har man hört de säga "all dumma i huvudet arbetar" eftersom det är enklare att få pengar genom att tigga liksom "snälla madam, jag är en ensamma mamma med 7 barn" osv. Vad? 7 barn? När har du haft tid att få så många barn och varför gjorde du det om du har inte tid/råd att ta hand om dem?

Kortfattad: en stamkultur som alltid vill utnyttja "de dumma i huvudet som arbetar", som kräver att de andra (dvs. samhället) måste anpassa för dem och inte tvärtom, som knappast pratar rumänska, som knappast studerar mer än 8 år (endast 1% avslutar gymnasiet).
Citera
2016-05-25, 17:49
  #53
Medlem
trollgubbens avatar
Kan ingen ta på sig att genomföra en informationskampanj för att informera "EU-migranterna" om detta?
Citera
2016-05-25, 17:51
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omegagruppen
Vi lever i överflöd, välfärden var för bra redan på 70-talet (sedan har den gradvist minskats enl agendan). Vi har en chans att visa omvärlden vilken bra nation vi är, vi kan lyfta de fattiga romerna upp ur deras fattigdom, det kostar inte så mycket (vad tar regeringen ut i månaden? vad kostar försvaret). Att acceptera den låga standarden som de har gjort innebär att man accepterat att stå längst ned i samhällets sociala hierarki och dom vill ni hacka på, skäms. Hacka på de som tar ut hutlösa löner och skapar obalans i samhället, ingen behöver tjäna mer än 500000/år, ingen. Ta deras pengar och gör något bra, gnäll på dem istället. Du behöver inte fina semestrar, lyxbilar, dyra bostäder - ingen behöver lyx! Människor behöver mat, rent vatten, tak över huvudet, jobb, fred, säkerhet, trygghet, skola, läkarvård, äldrevård allt annat är onödigt,
Det vore nyttigt för sverige att låta 50 miljoner fattiga, utsvultna, kunskapstörstande, krigströtta flytta hit, bortskämda individer skulle lära sig veta hut, lära sig dela med sig av det nödvändiga, jämka, ge lite plats, empati.

Jag hoppas att din morsa, syster, fru och dotter våldtas av dessa kunskapstörstande araber, negrer och zigenare. Då kan vi se hur jävla tolerant du är, dumfitta - eller är statistik över t.ex. våldtäktsvågen och dess förövares ras irrelevant för någon som så "god" som du är?

OnT så är det här bara ytterligare en droppe som bidrar till att bägaren rinner över. Jag är glad över att jag belånar mig till max med CSN-lån, för jag kommer aldrig i livet att betala tillbaka en enda krona till landet som förråder mig som ursprungsinvånare (nej, eller jävla idioter, glosögda snöälskande samer var inte först).
Citera
2016-05-25, 17:54
  #55
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omegagruppen
Vi lever i överflöd, välfärden var för bra redan på 70-talet (sedan har den gradvist minskats enl agendan). Vi har en chans att visa omvärlden vilken bra nation vi är, vi kan lyfta de fattiga romerna upp ur deras fattigdom, det kostar inte så mycket (vad tar regeringen ut i månaden? vad kostar försvaret). Att acceptera den låga standarden som de har gjort innebär att man accepterat att stå längst ned i samhällets sociala hierarki och dom vill ni hacka på, skäms. Hacka på de som tar ut hutlösa löner och skapar obalans i samhället, ingen behöver tjäna mer än 500000/år, ingen. Ta deras pengar och gör något bra, gnäll på dem istället. Du behöver inte fina semestrar, lyxbilar, dyra bostäder - ingen behöver lyx! Människor behöver mat, rent vatten, tak över huvudet, jobb, fred, säkerhet, trygghet, skola, läkarvård, äldrevård allt annat är onödigt,
Det vore nyttigt för sverige att låta 50 miljoner fattiga, utsvultna, kunskapstörstande, krigströtta flytta hit, bortskämda individer skulle lära sig veta hut, lära sig dela med sig av det nödvändiga, jämka, ge lite plats, empati.
Du liksom många som använder denna typ av argument verkar utgå från att det finns en fast summa pengar som alla ska dela på. Det är inte så ekonomi fungerar ditt retard.
Citera
2016-05-25, 17:54
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Bra. Ju snabbare kollapsen kommer desto snabbare tar vansinnet slut. Det kommer ta generationer att bygga upp den alliansen och rödgröna raserat på bara några år. Hur högt skattetryck klarar svensken av. Den dagen räntan går upp blir det verkligen fest.

Det kommer att ta en livstid att lyckas rensa Europa och inte minst Norden från oönskade, svartmuskiga och illaluktande element när väl vindarna vänder, och det viktigaste arbetet kommer bestå av att banka vett i nästkommande generationer, så att de inte begår samma misstag som den som nu sitter vid makten och drar skam över vår kontinent och vår ras.
Citera
2016-05-25, 17:56
  #57
Medlem
retepm.s avatar
Det är inte rättvist alls! Det är fanimig ett brott!
Citera
2016-05-25, 18:10
  #58
Medlem
DIdes avatar
Hoppas att de får retroaktiv ersättning likt de familjer som får retroaktivt barnbidrag.
Ju snabbare vi tömmer kassorna desto snabbare tar nog eländet slut.

Nu känns det bara som om vi kokas långsamt av svetsarens lilla fjuttlåga i magdalenas pissgryta.
Citera
2016-05-25, 18:11
  #59
Medlem
HannaLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omegagruppen
Vi lever i överflöd, välfärden var för bra redan på 70-talet (sedan har den gradvist minskats enl agendan). Vi har en chans att visa omvärlden vilken bra nation vi är, vi kan lyfta de fattiga romerna upp ur deras fattigdom, det kostar inte så mycket (vad tar regeringen ut i månaden? vad kostar försvaret). Att acceptera den låga standarden som de har gjort innebär att man accepterat att stå längst ned i samhällets sociala hierarki och dom vill ni hacka på, skäms. Hacka på de som tar ut hutlösa löner och skapar obalans i samhället, ingen behöver tjäna mer än 500000/år, ingen. Ta deras pengar och gör något bra, gnäll på dem istället. Du behöver inte fina semestrar, lyxbilar, dyra bostäder - ingen behöver lyx! Människor behöver mat, rent vatten, tak över huvudet, jobb, fred, säkerhet, trygghet, skola, läkarvård, äldrevård allt annat är onödigt,
Det vore nyttigt för sverige att låta 50 miljoner fattiga, utsvultna, kunskapstörstande, krigströtta flytta hit, bortskämda individer skulle lära sig veta hut, lära sig dela med sig av det nödvändiga, jämka, ge lite plats, empati.

Behöver och behöver, kanske inte, men tycker det är förbannat kul. Livet är kort och skall njutas, och jag bidrar på mitt sätt till mänskligheten, genom mitt yrke som forskare..
Invandring tycker jag vi sätter nästan helt stopp för, och bygger upp vårt kära land så som det förtjänar. Just nu är Sveriges politiker attention whores utan dess like som ska visa hur duktiga och goda vi är, medans resten av världen hånskrattar åt vårt åmande. Äckligt.

Det jag och min man jobbat och slitit hårt för att uppnå ska banne mig inte solidaritetsdelas med kulturberikare och lömska zigenare. Kalla mig vad du vill, det skiter jag glatt i! Mina pengar, mitt liv och inte en jävel ska tala om för mig vad jag gör med dem.

Det roliga med vänsterpack är att de sällan är särskilt pigga på att själva bidra med stålars, de rullar hellre runt i smutsiga kläder, fjällrävenrygga, med tveksam könsidentitet och lortiga dreds på nån festival, med biljetter som finansierats av socialen.

Här väntar snart 2 månader på Maldiverna. Med dig och dina kommunist-likar i tankarna ska jag lyxkonsumera lite extra.
__________________
Senast redigerad av HannaLee 2016-05-25 kl. 18:13.
Citera
2016-05-25, 18:25
  #60
Medlem
Relays avatar
Ironimätaren EU Migranterna har mer rätt att vara här än dom utomeuropeiska invandrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in