Citat:
Ursprungligen postat av
WallStreetNomad
Perfekt. De stackars zigenarna måste ju också få en del av kakan. Svenne kan alltid jobba till han är 80 år
Själv köper jag mer popcorn här på min strand i sydostasien 
Skrytmåns
Jag ska också lämna Titanic en dag. Får se hur utvecklingen ser ut i England. Röstar engelsmännen rätt (nej till EU) är det ditåt jag ska emigrera. Med en attraktiv utbildning ses man förmodligen som ett tillskott.
Svensken ska förövrigt inte jobba till 80 år. Svensken ska jobba till personen faller ihop på jobbet. Work to your death, die dummen Schweden. Svenskens inarbetade pension ska gå till migranterna.