2016-05-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Denna har gått helt under min radar. Svanemar påstår att detta är en blivande stjärna men hans facit angående sådant är minst sagt bedrövligt.

Någon som vet något om denna spelare?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article22876507.ab

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Har tydligen inte undgått Göteborgs radar i höstas.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/southampton-lead-transfer-chase-swedish-6477831
2016-05-24, 20:18
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Har tydligen inte undgått Göteborgs radar i höstas.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/southampton-lead-transfer-chase-swedish-6477831
Enligt Svanemar så är AIK förstavalet för York då han har imponerats av sättet vi slussar in talanger på, kontakt mellan spelaren och AIK har skett kontinuerligt under mer än ett års tid tydligen.

Själv är jag försiktigt positiv till det hela.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-05-25, 00:30
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Intressant är att lorentz fick ett avtackande men inte RÅP....
RÅP var under slutet av säsongen 2013 skadad och jag har för mig att han först blev klar för ÖSK efter säsongen var slut.
Marcus Antonsson tror jag ligger bra till för en försäljning. Kalmar ekonomi är minst sagt ansträng och man har i längden inte råd att neka om det kommer ett bra bud. FCK sägs scouta honom.
2016-05-25, 00:34
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skulle inte tro det, Goitom vill med all förmodan spela vidare utomlands och när Strandberg drar tillbaks till Moskva (vilket jag utgår från att han gör) tror jag vi satsar fullt ut på Avdic som trots allt är Goitoms tänkta ersättare bara de att han haft skoproblem hela jävla våren.. Kommer Goitom tillbaka lär det bli pga uteblivet intresse utomlands och om han kan tänka sig den lön AIK är villiga att erbjuda.

Du skriver väldigt ofta om vad du inte är så varför inte bara berätta vart du har dina sympatier?
Man ska aldrig säga aldrig men jag tror det inte kommer bli så. Ska mycket övertalning till av Norlin för att Henok ska vara intresserad.
2016-05-25, 01:53
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Man ska aldrig säga aldrig men jag tror det inte kommer bli så. Ska mycket övertalning till av Norlin för att Henok ska vara intresserad.

Ryktas att Goitoms väntar barn och han vill han nog gärna få spela lite med sin eritreanske lilla kompis Isak. Vad gäller det senaste är det nog nu eller aldrig.

Så det finns i alla fall lite hopp även om han lär gå utomlands.

Tidigare diskuterade York gjorde tydligen en väldigt bra match för U21 idag så det kanske kan bli kontrakt så småningom.
2016-05-25, 11:58
Medlem
elpirros avatar
Rasmus Lindgren till Häcken. Otippat att det blev just Häcken. En riktig prestigevärvning
2016-05-25, 12:00
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Rasmus Lindgren till Häcken. Otippat att det blev just Häcken. En riktig prestigevärvning

Tänker de börja använda sina pengar lite mer, kanske. Det vore lite intressant.
2016-05-25, 13:20
Avslutad
Citat:

Det är en bra värvning, jag tror att det kommer gå väldigt bra för honom i Häcken. Tror han kommer passa bra in där med tanke på att man är ett spelande lag.
2016-05-25, 13:39
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Väntat då han ville till Göteborg och spela i allsvenskan och vi antagligen inte var villiga att möta lönekraven samt har många mittbackar just nu samt antagligen redan någon "klar" ersättare framåt sommaren om Hjörtur och Bjärsa lämnar. Antonsson känns ju som ett bra tips där, lär inte kräva mycket heller.
2016-05-25, 13:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Det är en bra värvning, jag tror att det kommer gå väldigt bra för honom i Häcken. Tror han kommer passa bra in där med tanke på att man är ett spelande lag.

Han är snart 32 år så hur kommer hans kropp att klara plastspel?

15/18 matcher efter uppehållet spelar Häcken på plast.
Senast redigerad av bagarn29 2016-05-25 kl. 13:44.
2016-05-25, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Bättre det än att lufsa runt på en gropig potatisåker. Där snackar vi skaderisk.
2016-05-25, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Förvisso, men Häckens konstgräs är väl helt okej. Det känns som om de flesta skador som uppstått är från att spelarna fått växla fram och tillbaka mellan gräs- och konstgräsunderlag. Sedan får han en acklimatiseringsperiod i och med EM-uppehållet.

Sedan måste man tänka på vilka andra spelare Häcken har i mittlåset. Sudic kan gå sönder när som, Mashamaite skadad, Wahlström och Sandberg är helt habila spelare men inga spelare som lyfter laget till nästa nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in