Citat:
Ursprungligen postat av
djgoebbels
Detta hjärntvättande har pågått länge. Mediasverige har i åratals indoktrinerat folket att svenskar är dumma och klantiga. Ta Stefan och Krister, propagandabuskisen där svensken ska acceptera att han är dum. Iprenmannen spelar på underlägsenhet, ska visa att svenskar är korta och underlägsna andra. Men det går längre än reklamer. Sällskapsresan-filmerna anspelar på samma saker - svensken är dum, blyg, töntig, och klantig. Sällskapsresan-filmerna är bland de mest kända svenska filmerna genom tiderna. Tillfällighet? Knappast. Ren och skär kommunistpropaganda.
Men värst är nog Håkan Hellström. Så många lögner och historier som inte blivit granskade. Istället omhuldas han på alla stora tidningar. Han är en bluff och helt sjuk! Helt kär i Brasilien och har blandat in brasilianska drag i sina låter. Tillfällighet? Knappast. Ännu ett sätt att multikulturalisera Sverige och förstöra vår kultur.
Efter Comviq-Karim hoppas jag vi också tar oss an dessa bedragare.
Huvudet på spiken. TS kanske borde fokusera på fakta och gräv om personen i fråga istället för teorier om hjärntvätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Linsanity
Text
Du kan tamigfan dra åt helvete. Flagelle med. Varför skriva 15 inlägg över flera dagar i en tråd i kändiskvaller för att du tycker "kändisen" är obetydlig? Det enda du skriver är ju i princip om och om igen att TS är besatt och trådens ämne obetydligt. Då kanske du kan gå in i en annan tråd du inte finner helt ointressant. Undrar hur många inlägg du skulle lyckas göra på ett ämne som faktiskt intresserar dig. 60?
Känns som om du och flagelle medvetet förstör tråden, hur kul tror det är att läsa igenom flera sidor av dig bråka med TS över eventuella psykiska problem ni har.... Du har inte nödvändigtvis fel vad gäller TS psykiska hälsa men det kanske är något för psykforat? Om ämnet är obetydligt eller ej är väl subjektivt och du ser inte mig gå in i någon skvallertråd om någon big brother kändis och skriva femton jävla inlägg om hur oviktig personen i min mening är, för jag går inte ens in i tråden.
OnT:
Bra att ni exponerar lögner och tycker man ska exponera dåliga journalister så de har lite anledning att åtminstone försöka bedriva seriös journalistik.
Men TS snälla sluta dra in dina teorier om att comviq försöker hjärntvätta folk politiskt etc. Araber är en ganska stor konsumentgrupp så det kan väl lika gärna vara därför. Tråden ligger i skvaller och inte politik och det sänker kvaliten när du skriver massa osammanhängande resonemang och bråkar med psykiskt instabila flagelle och linsanity så att flera sidor i rad blir helt utan ny information. Trådkvaliten är så låg med allt detta strunt.
Sen om du anser flagelle och linsanity troll så sluta mata dem.