2016-05-24, 11:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Att bilden blivit spridd är ingen garanti för dess giltighet.
Kulturmarxister och annat löske finns det ännu allt för många inom medier.

Skulle vara intressant med en giltighetsomröstning om den bilden.
För mig och mina vänner är den ett uppenbart fusk.
Och så finns ni tre här i tråden som försvarar svindleriet!
Utgången av en sådan omröstning är väldigt given!

Du får dra igång den omröstningen då. Du har uppenbarligen redan börjat med dina vänner. Hur gör nu egentligen, skriver på små lappar och lägger i en urna?
Citera
2016-05-24, 11:20
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du får dra igång den omröstningen då. Du har uppenbarligen redan börjat med dina vänner. Hur gör nu egentligen, skriver på små lappar och lägger i en urna?
Vi pratar med varandra!
Och vi är garanterat fler än tre inskränkta idioter.
Citera
2016-05-24, 11:22
Medlem
Citat:
Behövs inte mer för er som är dedikerade till tråden.
Ni får inse att bluffen inte går hem helt enkelt!

Här går hon hem helt enkelt
http://italian.baksy.cz/news/2169/attivismo-politico-e-amore-materno-tess-asplund-la-donna-che-ha-sfidato-i-neo-nazisti

Så fungerar tydligen internet, det delas och delas och länkas och länkas, går inte hem helt enkelt.
Det borde finnas en varningstext. Sprid inte bilden vidare. Då kommer nazisterna och deras hejdukar attstämpla dig som mindre vetande eller lätt förståndshandikappad.
Citera
2016-05-24, 11:22
Medlem
Citat:
Vi pratar med varandra!
Och vi är garanterat fler än tre inskränkta idioter.

Ja det är klart att ni är fler än tre inskränkta idioter. 7?
Citera
2016-05-24, 11:28
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Här går hon hem helt enkelt
http://italian.baksy.cz/news/2169/attivismo-politico-e-amore-materno-tess-asplund-la-donna-che-ha-sfidato-i-neo-nazisti

Så fungerar tydligen internet, det delas och delas och länkas och länkas, går inte hem helt enkelt.
Det borde finnas en varningstext. Sprid inte bilden vidare. Då kommer nazisterna och deras hejdukar att stämpla dig som mindre vetande eller lätt förståndshandikappad.
Behövs ingen varningstext, alla som har något vett förstår fejket.
Bara idioter som ni tre här i tråden som pushar fusket.
Om media utomlands inte fattat att bilden är arrangerad må stå för dem.
Citera
2016-05-24, 11:33
Medlem
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. M a o jag väntar på bilden med Davids skägg i brevlådan och Tess hängslen avklippta. Kommer så småningom.
Citera
2016-05-24, 11:35
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Och SvT ingår som vi alla vet i ett nätverk av T_kanaler övr hela världen och i många länder finns det människor som tittar på TV och därmed blivit hjärntvättade att tro på tårtans magiska kraft. Det är därför inte särskilt konstigt att folk tror att kvinnan på bilden är hjälte som tar kampen mot nazisterna när det i verkligheten är tvärtom, nazisterna som tar kampen mot kvinnan och alla kvinnor, mot en svart och därmed alla andra raser, och mot människor som inte är nazister därmed mot alla Tv-tittare över hela världen

Ena haken i resonemanget är väl i så fall varför det inte var Jan Helin och Drors son som förevigade de tre gubbarnas mys i vårvädret.
http://www.fotosidan.se/blogs/danw/tre-gubbar.htm

Svenska msm har gärna velat framställa Tess Asplund som en vanlig medborgare som bara var på plats för att stå upp mot högerextremister. Hon själv ömmar för vänsterextremism, umgås med vänsterextremister och är på samma motdemonstrationer som Expo är inget svenska msm vill ta upp. Det har varit bra med en nyanserad rapportering. Utländska medier utgår ifrån TT om en nyhet från Sverige tas upp internationellt.

Om en kvinna gått fram och kastat en tårta på Löfvén eller Jonas Sjöstedt har det givetvis låtit annorlunda.
Citera
2016-05-24, 11:42
Medlem
Citat:
Behövs ingen varningstext, alla som har något vett förstår fejket.
Bara idioter som ni tre här i tråden som pushar fusket.
Om media utomlands inte fattat att bilden är arrangerad må stå för dem.

JoJo. alla som har något vett röstar på nazisterna, alla utom utlänningarna.

Bilden spreds också i svenska medier
http://www.ttela.se/kultur/kultur-och-n%C3%B6jesnytt/v%C3%A4rlden-hyllar-tess-nazistprotest-1.1240057

Det blir nog ganska många som du måste avfärda som idioter. Troligen fler än du kan räkna till.
Citera
2016-05-24, 11:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Svenska msm har gärna velat framställa Tess Asplund som en vanlig medborgare som bara var på plats för att stå upp mot högerextremister. Hon själv ömmar för vänsterextremism, umgås med vänsterextremister och är på samma motdemonstrationer som Expo är inget svenska msm vill ta upp. Det har varit bra med en nyanserad rapportering. Utländska medier utgår ifrån TT om en nyhet från Sverige tas upp internationellt.

Om en kvinna gått fram och kastat en tårta på Löfvén eller Jonas Sjöstedt har det givetvis låtit annorlunda.

Menar du att om Tess gått fram till andra personer och gjort andra saker så hade tidningar skrivit annorlunda? Vet du vad, jag bekräftar det.
Nu har jag ändrat mig, de har arrat detta. Tack!
Citera
2016-05-24, 11:46
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
JoJo. alla som har något vett röstar på nazisterna, alla utom utlänningarna.

Bilden spreds också i svenska medier
http://www.ttela.se/kultur/kultur-och-n%C3%B6jesnytt/v%C3%A4rlden-hyllar-tess-nazistprotest-1.1240057

Det blir nog ganska många som du måste avfärda som idioter. Troligen fler än du kan räkna till.
Att räkna idioter i tråden har jag tydligen lyckats alldeles utmärkt med!
Citera
2016-05-24, 12:01
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Menar du att om Tess gått fram till andra personer och gjort andra saker så hade tidningar skrivit annorlunda? Vet du vad, jag bekräftar det.
Nu har jag ändrat mig, de har arrat detta. Tack!

Då har det saknat nyhetsvärde. Jag tog aldrig upp om bilden är arrangerad eller ej.
Citera
2016-05-24, 12:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Då har det saknat nyhetsvärde. Jag tog aldrig upp om bilden är arrangerad eller ej.

Jaha, då var du OT. Vad vill du ha sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in