2016-05-21, 14:31
Medlem
Rökte lite mer än 1 gram under 3 dagar och har pissprov om 2 veckor. Det är alltså 2 veckor från sista röktillfälle till pissprov. Var ren innan jag rökte grammet och är normalt byggd, lite mullig kanske.
Idrottar och håller igång rätt bra, tror ni det kommer vara lugnt på pissprovet?
Citera
2016-05-21, 16:25
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yohanez
Rökte lite mer än 1 gram under 3 dagar och har pissprov om 2 veckor. Det är alltså 2 veckor från sista röktillfälle till pissprov. Var ren innan jag rökte grammet och är normalt byggd, lite mullig kanske.
Idrottar och håller igång rätt bra, tror ni det kommer vara lugnt på pissprovet?
Jadå, tippar på att du blir ren om en vecka.
Citera
2016-05-21, 20:22
Medlem
Hej! Här kommer en tjatig fråga! Men vafan..

Jag har pissprov om 8 dagar. Jag har käkat stilnoc pga mina sömnproblem. Det är labb-analys (blodprov samt urinprov). Kommer jag torska? Jag vet inte vad dom letar efter, men eftersom det är labb så antar jag att stilnoc finns på listan!

Svar uppskattas något extremt mycket för att bota min ågren. Ganska mycket som står på spel, detta kom som en chock för mig!

Den totala mängden jag har fått i mig under 4 dagar är 110mg. Innan dess var jag ren. Jag råkade absolut få i mig för mycket under dessa 4 dagar, hade räckt med 40mg!
Citera
2016-05-22, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hej! Här kommer en tjatig fråga! Men vafan..

Jag har pissprov om 8 dagar. Jag har käkat stilnoc pga mina sömnproblem. Det är labb-analys (blodprov samt urinprov). Kommer jag torska? Jag vet inte vad dom letar efter, men eftersom det är labb så antar jag att stilnoc finns på listan!

Svar uppskattas något extremt mycket för att bota min ågren. Ganska mycket som står på spel, detta kom som en chock för mig!

Den totala mängden jag har fått i mig under 4 dagar är 110mg. Innan dess var jag ren. Jag råkade absolut få i mig för mycket under dessa 4 dagar, hade räckt med 40mg!

Du kommer vara ren till 99.9%. Spä ut pisset för att vara helt säker, om testet inte godkänns pga för mycket vatten så säger du att du var tvungen att dricka för att ens kunna pissa.

Lycka till!
Citera
2016-05-22, 01:10
Medlem
Metadon, 240 mg fördelat på 4 senaste dagarna, när kan jag tidigast pissa negativt?

//Tropicanto
Citera
2016-05-22, 11:35
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tropicanto
Metadon, 240 mg fördelat på 4 senaste dagarna, när kan jag tidigast pissa negativt?

//Tropicanto
Relativt lång spårningstid för Metadon, upp till två veckor. En inte allt för vågad gissning är att du är positiv i ca: en vecka. Gränsvärdet är 300ng/ml, vilket är att betrakta som medelhögt.

Väldigt ovanligt med metadon idag överlag, finns ingen mer exakt information och heller ingen direkt efterfrågan på metadon-drogtester. Saknar även själv egen erfarenhet och det skrivs knappt någonting alls om metadon i denna tråd heller.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-22 kl. 11:50.
Citera
2016-05-22, 22:46
Medlem
moffekoffes avatar
Syns ketamin på urinprov?
Citera
2016-05-22, 22:52
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe

Tror inte det men är inte 100% säker
Citera
2016-05-23, 08:07
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Finns multistickor som har Ketamin, men det hör inte till det vanliga att testa för. På nätet kan man dock handla sådana multistickor och även Polisens blod- och urinprov upptäcker Ketamin såklart.

Om du skall lämna för en arbetsgivare kan du räkna med att det inte syns.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-23 kl. 08:11.
Citera
2016-05-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ett vanligt multitest läser inte av för ketamin. Det analyseras bara för bl.a. ketamin om det finns misstanke att du har tagit andra droger än de som är "standard" i multitesten.
Citera
2016-05-23, 11:54
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Ett vanligt multitest läser inte av för ketamin. Det analyseras bara för bl.a. ketamin om det finns misstanke att du har tagit andra droger än de som är "standard" i multitesten.

Tror det kallas 12-sticka det jag testas för, är på p27 från LVM, efter lite googling hitta jag denna listan. Pissa positivt på fentanyl så det kanske stämmer.

Amfetamin (AMP)
Bensodiazepiner (BZO)
Buprenorfin (BUP)
Cannabis (THC)
Clonazepam (ACL) *
Fentanyl (FTY)
Kokain (COC
Metadonmetabolit (EDDP)
Metamfetamin (MET)
Morfin (MOP)
Oxycodone (OXY)
Tramadol (TRA)
Senast redigerad av moffekoffe 2016-05-23 kl. 12:02.
Citera
2016-05-23, 12:00
Medlem
Citat:
Tror det kallas 12-sticka det jag testas för, är på p27 från LVM, efter lite googling hitta jag denna listan. Pissa positivt på fenytanyl så det kanske stämmer.

Amfetamin (AMP)
Bensodiazepiner (BZO)
Buprenorfin (BUP)
Cannabis (THC)
Clonazepam (ACL) *
Fentanyl (FTY)
Kokain (COC
Metadonmetabolit (EDDP)
Metamfetamin (MET)
Morfin (MOP)
Oxycodone (OXY)
Tramadol (TRA)
Om det med 12-sticka handlar om t.ex. Ferle Nanosticka 200-37 Panel 12 verkar det faktiskt testas för ketamin. Då hänger det istället på hur länge sedan det var du intog, hur mycket, samt individuell variation.

THC/cannabis (50 ng/ml)
Opiater (2000 ng/ml)
Amfetamin (1000 ng/ml)
Kokain (300 ng/ml)
Metadon (300 ng/ml)
Metamfetamin (1000 ng/ml)
Tramadol (100 ng/ml)
Buprenorfin (10 ng/ml)
Bensodiazepiner (300 ng/ml)
Fentanyl (20 ng/ml)
Ketamin (1000 ng/ml)
Oxikodon (100 ng/ml)