Citat:
Ursprungligen postat av
ChrisMoltisanti
Tog 3-cmc några timmar innan jag svalde 3-bmc, kommer ihåg att jag kände att jag var i comedownen från 3-cmc när det slog till från 3-bcm:et. Vad gör jag om det är en överdos? Vad ska jag tänka på?
Bra frågor men svårt att svara på. Egentligen bör man nog ha benso tillhands med nya substanser särskilt men vissa har problem med att de börjar missbruka dem (också) om de har dem hemma.
Du kan ju alltid ringa sjukvårdsupplysningen om du känner dig osäker. Antar att blodtrycket kan bli högt vid stora mängder, känns det så? Kan ge yrsel och illamånde då. Om inte ruset stegrar längre så blir det förhoppningsvis inte värre men klart det kan kännas slitsamt om det sitter i länge ändå.
Om man får bröstsmärtor längre än 15 minuter och svårt att andas ska man ringa ambulansen.
Domningar i vänster arm kan tyda på att det är något skumt med hjärtat så då ska man nog också ringa, åtminstone sjukvårdsupplysningen.
Sen måste man nog äta faktiskt för kroppen jobbar ju hårt.... Fokusera på andning och jaga inte upp dig mer än nödvändigt.
Vågar inte ge guidelines egentligen för jag jobbar inte inom vården eller så.
Men jag tror på mat och näring ifall du har brist på det.