Citat:
Ursprungligen postat av
exponerad
Och än idag mördar nazisterna. Varför ska vi inte protestera mot det?
Kan du lista vilka epitet jag klistrat på dig?
Sovjetterrorister vet jag inte ens om jag träffat. En del ryssar har jag stött på. Och nazister har jag träffat en hel del och tvingats att umgås med. Hade jag gjort riktiga val tidigare i livet hade jag kanske sluppit det umgänget. Nu kan jag själv välja. Jag vill inte veta av nazister/rasister/fascister.
Bilden i Borlänge har visat mig att det inte bara behöver vara ett personligt val i min bostad. Jag kan också gå ut på gatan och skaka näven mot dessa våldsdyrkare. Man måste inte leva med nazismen. Det går bra att lämna den rörelsen.
Men det är ju det du inte gör - du tar till gatorna och tycker det är bra.
Så, här är mitt huvud slå på det.
Du kallade mig för huligan och nazist, då jag förklarade Tess beteende.
Du kommer alltid att göra sådant, fram till det att du förstår att de också är människor.
Jag svarade med samma mynt, delvis beroende på att jag blev förvånad över att ditt inlägg fick vara kvar, då det bara innehöll härskarteknik, men att mitt första svar om det blev bortplockat.
Adminsarna här är förmodligen mördarchimpanser som tycker om aggressivitet, men jag tänker inte tillfredställa deras blodlust något mer. Det får du göra.
Berätta mer om hur du hatar nazister och hur du jublar när man hindrar en människa från att uttrycka sig.