2016-05-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Sen den här också på Facebook: "Ja du vet ibland när karlar är lite sjuka så är dom jätte jätte sjuka och ser döende ut, en mansförkylning"

Visst det kan vara tillfällighet men det kan också vara kryptiskt skrävel
Vart ser du dessa poster?
Citera
2016-05-21, 21:10
Medlem
sstrebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Kan du beskriva henne som person?
Är hon manipulativ och lömsk?

Jag har ingen rättvis bild över hur hon är idag. Vi tappade kontakten i tonåren. Just då fanns åtminstone inga tecken på konstigheter, utöver vardagliga tonårsinstinkter och hyss.
Citera
2016-05-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sstreber
Jag har ingen rättvis bild över hur hon är idag. Vi tappade kontakten i tonåren. Just då fanns åtminstone inga tecken på konstigheter, utöver vardagliga tonårsinstinkter och hyss.
Ok tack för det 😊
Tonårsskit har vi nog alla gjort oss skyldiga till
Citera
2016-05-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sstreber

Jag har hittat någon gammal blogg av henne, hon tycks fått barn tidigt, runt 16-årsåldern. Hon skrev dock bara ett par bloggposter om bebisfunderingar, så fanns inte mycket info att hämta där. Nästa blogg var om hennes företag och samma sak där, bara någon enstaka post.
Citera
2016-05-21, 21:17
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Vart ser du dessa poster?
På hennes Facebook (klicka på visa mer kommentarer)

https://www.facebook.com/emilia.oberg.3?fref=ufi
Citera
2016-05-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
På hennes Facebook (klicka på visa mer kommentarer)

https://www.facebook.com/emilia.oberg.3?fref=ufi
Min telefon vill inte riktigt samarbeta just nu 😜
Citera
2016-05-21, 22:03
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Hur ser det ut med giftsvampar? Sådana kan man väl torka och använda i mustiga grytan?

Kanske fortfarande finns färska murklor där uppe?
Citera
2016-05-21, 22:24
Medlem
Provokatörs avatar
Nikotin! GW säger ju att han började framställa nikotin i unga år och det ska tydligen funka, men jag har ingen aning om hur det går till.

Citat:
– Jag var ju ganska förfaren kemist så då började jag framställa nikotin i ren form. Det är ju smaklöst och ger någonting som närmst kan jämföras med en hjärtkollaps. Ingen kommer att reagera.

LÄNK

/Provokatör
Citera
2016-05-21, 22:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Jag har hittat någon gammal blogg av henne, hon tycks fått barn tidigt, runt 16-årsåldern. Hon skrev dock bara ett par bloggposter om bebisfunderingar, så fanns inte mycket info att hämta där. Nästa blogg var om hennes företag och samma sak där, bara någon enstaka post.

Företaget verkar ju gå sådär. Uppgift om skuld hos kronofogden. Ekonomiskt motiv då som mest troligt som vanligt. Inte gifta dock men kanske ändå finns livförsäkring med som gör att hon vinner ekonomiskt på hans död.
Citera
2016-05-21, 23:00
Bannlyst
Hinseberg nästa då, kan ju vara bra med lite extra inkomst där med.
Citera
2016-05-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Kanske fortfarande finns färska murklor där uppe?
Murklor är inte speciellt giftiga, finns dom som ätit murklor hela livet utan problem. Har själv gjort en och annan svampstuvad omelett med murklor Stenmurkla är nog den jag brukar hitta. Men finns ju varianter även på murklor..
Citera
2016-05-22, 12:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzlll
Murklor är inte speciellt giftiga, finns dom som ätit murklor hela livet utan problem. Har själv gjort en och annan svampstuvad omelett med murklor Stenmurkla är nog den jag brukar hitta. Men finns ju varianter även på murklor..

Det är ju inga problem att äta murklor, men de ska förvällas före de intas. Toppmurklan är dock giftfri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in