2015-10-13, 09:53
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/noje/ultimatum-mot-arga-snickaren-efter-brak/

"Anders "Arga snickaren" Öfvergårds byggde brygga och bastuflotte utan lov på sin tomt i Värmdö.

Allt måste bort menar kommunen annars väntar böter på 110 000 kronor.

Nu har tv-snickaren överklagat domen.

– Jag tycker jag har rätt att ha en brygga, säger Anders Öfvergård."
Citera
2016-05-19, 12:50
Medlem
Jag hörde smaskigt skvaller om Arga Snickaren från en tjejkompis som har jobbat med TV programmet.
Hon har slutat jobba med TV programmet nu och spyr ut dumheter som han har gjort. Nästan svårt att tro att allt är sant. Han verkar inte vara så eftertänksam. Man känner igen typen. Män som tror dom kan komma undan med vad som helst och bara struntar i vad andra tycker och hur dom mår. På senaste tjej middagen vi hade så fick han 80% av tiden. Fame is the Game.
Citera
2016-05-19, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngyPowerGirl
Jag hörde smaskigt skvaller om Arga Snickaren från en tjejkompis som har jobbat med TV programmet.
Hon har slutat jobba med TV programmet nu och spyr ut dumheter som han har gjort. Nästan svårt att tro att allt är sant. Han verkar inte vara så eftertänksam. Man känner igen typen. Män som tror dom kan komma undan med vad som helst och bara struntar i vad andra tycker och hur dom mår. På senaste tjej middagen vi hade så fick han 80% av tiden. Fame is the Game.

Svårt att tyda vad du har för skvaller om honom. Men han verkar inte ödmjuk, nej. Han kör nog över folk ganska rejält, och skiter i om de är svaga. Medan han fjäskar för kändisarna i "Arga snickaren VIP". Usch, så osympatiskt.
Citera
2016-05-19, 14:55
Medlem
Det var så många saker som jag fick reda på. Tror tex. inte hans fru eller sambo om han nu har någon skulle bli så glad om hon fick reda på vissa händelser. Hela hans trovärdighet faller. Det känns ändå skönt att han gör larvig kändis Tv nu. Några på middagen vart väldigt upprörda dom hade också sett många avsnitt. Jag har aldrig följt programmet. Kul att han inte verkar tänka på konsekvenserna av sitt handlande. Det är något spännande med det.
Citera
2016-05-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngyPowerGirl
Precis...Han fick 80% av tiden på en tjejmiddag.
Varför.
Jo,han är intressant.Han lockar.Visserligen ett svin.Men,ändå....Ååhh..
Tänk om alla karlar vore så..Inte som min tråkga man...
Förlåt.Jag satt bara här och läste era tankar.
Citera
2016-05-21, 00:18
Medlem
Vet inte om det är så spännande att bli bedragen. Typ alla på sin mans arbetsplats vet om det men inte du själv. I det här fallet så verkar halva Tv branschen veta om det. Jag har heldre en tråkig kille som inte ligger med allt han ser bara för att han är känd och kan. Dom kanske har ett öppet förhållande där man får ha en affär men det lät inte så. Det var en längre affär med någon inredare i programmet. Det skulle vara min värsta om ens närmsta vänner visste men inte jag. Fy faan va äckligt.
Citera
2016-11-30, 09:14
Moderator
Siegfrids avatar
Gillar inte finlandssvenska:
Citat:
Anders Öfvergård berättar i ”Fråga doktorn” att han skickade ut en barnmorska under förlossningen eftersom hon pratade finlandssvenska.

Flera tittare har reagerat på uttalandet och nu ber ”Arga snickaren” om ursäkt:

”Jag förstår om jag har gjort människor ledsna och det har aldrig varit min mening”, skriver Öfvergård i en kommentar.

http://www.expressen.se/noje/stora-ilskan-efter-fraga-doktorn/
Citera
2016-12-28, 02:21
Medlem
kukflashs avatar
Kollar på arga snickaren special och jävlar vilken översittare han är.
Dryg och elak mot sina kollegor, speciellt mot den killen som är lite efter. Just nu sitter han och pratar bebisspråk med en utav sina kollegor
Citera
2016-12-28, 10:00
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Såg Öfvergård på Centralen förra veckan. Såg jäkligt sliten ut (han alltså inte jag! )... mörka ringar under ögonen - ja, sliten... Stod och skrek i mobilen, verkligen skrek, så ingen inom 50 m radie skulle missa honom, vilket jag antar var avsikten...
Senast redigerad av SvempaInDaCity 2016-12-28 kl. 10:24.
Citera
2016-12-28, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Gillar inte finlandssvenska:

http://www.expressen.se/noje/stora-ilskan-efter-fraga-doktorn/

Vågar man gissa på att finlandssvenska bara var något han drog till med hos Fråga doktorn? Och att det egentligen handlade om något mer exotiskt språk damen bröt på?
Citera
2017-03-04, 15:27
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvempaInDaCity
Såg Öfvergård på Centralen förra veckan. Såg jäkligt sliten ut (han alltså inte jag! )... mörka ringar under ögonen - ja, sliten... Stod och skrek i mobilen, verkligen skrek, så ingen inom 50 m radie skulle missa honom, vilket jag antar var avsikten...

Det kanske var för att han fått sparken av TV5.

Alsing är mycket bättre. Han är visserligen ingen snickare, men är inte psykopat som Öfvergård som förefaller att njuta av att slå på de som redan ligger ner.
Citera
2017-03-04, 23:59
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Det kanske var för att han fått sparken av TV5.

Alsing är mycket bättre. Han är visserligen ingen snickare, men är inte psykopat som Öfvergård som förefaller att njuta av att slå på de som redan ligger ner.
Han har inte fått sparken, han har valt att inte göra det längre. Det är hans bolag som fortfarande ligge bakom produktionen av programmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in