Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-05-18, 23:47
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Samtidigt sluter några av dina gamla CJ-hjältar upp bakom Trump. Horowitz, t.ex.

Intressant att följa hur du tänker. När du bedömer Trump lista av supreme court judges, är ditt enda kriterium "Vem är jude?"

Sen har jag yttrat mig positivt om vissa skribenter inom counterjihad (CJ), eftersom jag tycker att det är värt att påpeka att det hela faktiskt började som en bra grej, innan det togs över av narcissistiska vettvillingar. Men du uppfattar CJ som judisk (punkt) och därför ond. Så man kan tydligen inte skriva något positivt om någon jude, eller om någon som haft något med CJ att göra, utan att man i ditt svart-vita sinne ska behöva ta ansvar för alla (inklusive de många dårarna). Du gör dig löjlig.

Horowitz fullkomligt avskyr jag. Och det borde vara uppenbart för alla som följer mig lite noggrannare här på forumet.
2016-05-18, 23:50
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Shapiro är endast hatisk mot Trump för att Shapiro är bästa vän med Michelle Fields (journalisten som falskt anklagade Trumps kampanjchef för misshandel) pojkvän. Han slutade sitt jobb på Breitbart i samma veva som allt det hände i Mars och nu hatar han Trump för att han sig ställde sig på fel sida bakom en ljugande hora som förstörde sin egen, hennes pojkväns och hennes pojkväns bästa polares karriärer.

Jag skulle nog vända på orsakspilen där. Shapiro hatar Trump för att han på djupet går emot hans egna agenda. Sen hänger han på Michelle Fields för att det passar in i hans hata-Trump-kampanj.
2016-05-19, 00:49
Medlem
Fris avatar
Efter konventet, denna tomma väntan på det uppenbara, kommer nog Trump pusha litegrann på FBI och deras utredning om Hillary. Om åtal inte levereras i tid, så kan han presentera en lista med potentiella FBI-chefer han skulle utse. En lista med ett enda namn. En räcker ju för att se om den sittande vill avgå eller äntligen göra sitt enkla jobb att arrestera Hillary.

En blåslampa under varje kontorsstol.
2016-05-19, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Tjohoo! Vilken toppenlista!

(Handen på hjärtat, är det någon som har den blekaste aning om vilka de här snubbarna är?)

först blev jag lite förvirrad för en av kvinnorna såg ut som en ultraliberal domare och tänkte nej kommer han vetta liberaler! men efter lite research så kan jag lugnt säga att dom verkar vara riktigt originella och konstitutionsdyrkare. trendar på twitter och de flesta verkar dyrka dom utvalda.
2016-05-19, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Obehagligt med Stras. Är han så dum? Annars verkar det mest vara folk som behövs för att sakta men säkert återbörda majoriteten i Högsta Domstolen till det amerikanska folket.

det här blir så nära konstitutionsvänligt det går, ingenting är perfekt men det här tror jag kan bli riktigt nära.
2016-05-19, 01:00
Medlem
Ny nationell poll ute: Trump 45 % och Hillary 42 %.

http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/president/
2016-05-19, 01:02
Bannlyst
1 timme intervju med hannity ikväll, eller fyra på morgonen i sverige. kommer prata supreme court och hillary skandaler.
2016-05-19, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen

+10% från samma poll förra månaden, det är verkligen jordskredsvarning nu.
2016-05-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen

Lite detaljer redovisas här, Bernie leder dock 46 - 42 mot Trump, annars går det som tåget, Obs hela mätninges urval bestod av 1021 registrerade Republikaner, inga oberoende som tenderar stort att rösta på Trump iallafall om motståndaren heter Clinton.

En intressant notering, Trump leder över Hillary bland vita kvinnor, he he! och 11% av Bernies folk väljer Trump heller än Hillary?

http://www.foxnews.com/politics/interactive/2016/05/18/fox-news-poll-2016-national-release-may-18/
2016-05-19, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kricke123
Shapiro är betald av anti-trump PACs, precis som alla andra #NeverTrump media-personer. Det är meningslöst att diskutera honom.

little benji har inte bara problem med djt
https://www.youtube.com/watch?v=jilQ_31WquQ
Senast redigerad av Molon.labe 2016-05-19 kl. 01:31.
2016-05-19, 01:42
Medlem
Menveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kricke123
+10% från samma poll förra månaden, det är verkligen jordskredsvarning nu.
Det handlar inte så mycket om Trump tror jag. Det är Clinton. Hennes kampanj håller på att implodera.

Om Sanders vinner återstående stater och Hillary fortsätter att förlora mot Trump i mätningarna samtidigt som Sanders vinner mot Trump så undrar jag hur de Demokratiska superdelegaterna kommer att agera på konventet. Inte konstigt att Sanders drabbats av valfeber sista veckorna och nu i det närmaste ber partiet dra åt helvete.

Det här kommer att bli oerhört spännande.
2016-05-19, 01:53
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molon.labe
det här blir så nära konstitutionsvänligt det går, ingenting är perfekt men det här tror jag kan bli riktigt nära.

Plus att han såklart måste slänga in minst en jude på listan. Annars skulle de känna sig hotade och man skulle börja gadda ihop sig i det lägret emot honom och använda sina mäktiga "magiska krafter" för att motarbeta honom.

Men det är 11 stycken på listan. Och bara 3-4 kommer att användas. Klart att Trump tar med en jude bland de elva. Han är ju inte en idiot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in