Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Då får han väl göra det då. Kan du inte bemöta och ge motstånd?
Dina meningar är inget motstånd.
Det är som att jag i varje trådstart skulle enbart säga kalle anka!
Dina meningar är intetsägande och ger varken motstånd eller framåtanda.
Han gör det så konsekvent, att man får se att TS tyvärr lider av något mentalt begränsande tillstånd.
Det är inte friskt att manipulera fram argument som ska se ut att ha sitt upphov i ateister och den ateism som står till grund för aktiviteter där TS inte ges cred, för de egenskaper han själv menar är connected-to-god
Frågar du mig, är han mentalt rubbad. Du kanske inte följt hans tematiska maniska fixering vid ateism.
dikeskörningar systematiskt ut i marginalen innan det ens bjudits motstånd och presneterar man hpnom några väl valda klassiskt teistiska värderingar slår han lika bakut , det ger mig kvittensen på hans läge.. och ja, det är så klart tragiskt med sådant våldsbegär han har latent liggande. Det färgar av sig mycket, i trådarna han startat. Men ok, inget man inte överlever.. man kan se det från solsidan också.. amusing... som tragiska troll brukar vara, så länge det varar. För TS är heder ett främmande begrepp.
Det framkommer en mkt olycklig man, i behov att inleda med att ge var och en en rejäl käftsmäll, och sedan tycka sig ha åstadkommit något av värde. Han placerar sig emå, i FEL FORUM, därpå!
Forum religion är inget för en härdsmälta som M.B.
Han slår från tassemarken där allt man säger, "är gudabenådat" , slår knogen i fönstret vid sidan om medmänniskan.. ja då är knogen gudabenådad..
Långt ifrån gud, kan jag upplysa dig om. Den mannen.. saknar gud nåt så in i nordans, han vill ju också vara likafin-som-de-där-fina-som visar hur fin man kan bli av gudstron, därav den överdrivna men genomskinliga avsaknaden av gudsnärvaro i hans disassociativa flöde.. det vill associeramot rätt gud... men den sinnliga sjukan hinner ju ständigt före, och jag tror harn lider av hämdbegären, som slår mot ALLT (då är man verkligen inte friskt) .. . men han är inte van vid gud, det är ett påhäng som anförskafffats på senare tid, framtår som tvångsbeteende, varfpå M.B tror.. att han behöver äga gud.. , infantil ingång som han tycks tro på stenhårt. omedvetet.
I andra frågor blir gud istället en "säker" ventil, då han som de flesta vet, att gud är en imaginär kliché.