Citat:
Jag påstod inget sådant heller.
Advokaten påstår att tejpen på hyllan är en spröd sårtejp av typen Micropore. Tycker du det påståendet stämmer med bilderna i FUP och de slutsatser som dragits i tråden tidigare?
Vidare beskriver KJ "sin" tejp som genomskinlig. Är Micropore genomskinlig?
Jag tycket advokaten gör en oärlig tolkning av tejpen i lägenheten.
I vilket fall är tejppunkterna nog inget underlag för resning, men för mig skapar avdokatens, enligt mig, felaktiga slutsats kring detta och vissa andra saker jag nämt i tidigare inlägg en undran över hur tolkningen av de mer avgörande uppgifterna i resningsansökan skulle bli om man fick möjlighet att granska dem.
Det skapar också tvivel på att alla slutsaster är advokatens egna, utan snarare något han fått serverat av medarbetare (vilket han säkert har) eller till och med anonyma Fb-detektiver... och inte granskat samt satt sig in i uppgifterna riktigt ordentligt själv.
Advokaten påstår att tejpen på hyllan är en spröd sårtejp av typen Micropore. Tycker du det påståendet stämmer med bilderna i FUP och de slutsatser som dragits i tråden tidigare?
Vidare beskriver KJ "sin" tejp som genomskinlig. Är Micropore genomskinlig?
Jag tycket advokaten gör en oärlig tolkning av tejpen i lägenheten.
I vilket fall är tejppunkterna nog inget underlag för resning, men för mig skapar avdokatens, enligt mig, felaktiga slutsats kring detta och vissa andra saker jag nämt i tidigare inlägg en undran över hur tolkningen av de mer avgörande uppgifterna i resningsansökan skulle bli om man fick möjlighet att granska dem.
Det skapar också tvivel på att alla slutsaster är advokatens egna, utan snarare något han fått serverat av medarbetare (vilket han säkert har) eller till och med anonyma Fb-detektiver... och inte granskat samt satt sig in i uppgifterna riktigt ordentligt själv.
Jag sa inte att du har sagt
Tejpen i badrummet är helt klart en slags perforerad plasttejp.
Synnerligen olämplig att göra röka av, som KJ säger att han gör av sin tejp.
Den tejp jag hittar nu tycker jag ser tunnare och smidigare ut än som
jag minns den från tidigare, den kanske har utgått eller så minns jag fel.
Jag vet inte om namnet på den här tejpen klargör något
http://www.staples.se/fixering/cbs/865576.html?price=incvat&cm_mmc=SEM_PLA-_-google-_-feedgoogle&mcode=SEM_PLA-google-feedgoogle&gclid=CPDS0ICO2MwCFebDcgodPX4HHA&gclsrc =aw.ds
Mycket av det som advokaten tar upp har definitivt åkt runt i tråden.
Hoppas ansökan går igenom så kanske vi får reda på vad som är sant.