Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
[...] utreddes av polisen som misstänkta gärningsmän så fanns det faktiskt en rätt stor andel olika läkare, bara antalet kända läkare i utredningen som offret haft som kunder kan räknas till ett halvt dussin

Nu missuppfattar du både det du själv skriver och själva utredningen, i vanlig ordning; oj, jag säger då det -
som misstänkta gärningsmän skriver du.
Det är grovt felaktigt; ordet misstänkt är väldefinierat, och ingen blir misstänkt som gärningsman, för att den personens namn finns i en mördad persons telefonbok eller nämns av offrets bekanta.
F.ö. vet du inte ett dugg om offrets totala kundkrets, vilka som besökte Malmskillnadsgatan, vilka som köpte droger av henne osv, och det kan finnas 25 amfetaminmissbrukare bland hennes sexkunder, eller 30 lärare, eller 30 elektriker, och det verkar hälsosamt för dig att släppa ett ämne som du helt saknar kunskap om.
Jag ordinerar en promenad i solen och en apelsin. Seså, ut och spring.
Det vore också roligt att veta hur du bevisar tesen "haft som kunder". Vem sa det, till vem, i vilket förhör? Sa sex läkare att de hade C som prostitutionskontakt?
Täcker din logik den uppenbara torsken Vinof, som lärde känna C på Malmskillnadsgatan - Vinof, som är den ende man som någon har påstått köpte sex i brottszonen (enligt 2 kvinnliga vittnen), han måste ju också anses vara en kund till C, eftersom han fanns i hennes telefonbok ...
De läkare du nämner fanns väl i telefonboken de med - och vad hette dessa läkare?
Du nämner sex kända läkare, ett halvt dussin?
Vad hette dom?
Och har du hittat en story som liknar Styckmordmyten?
Har du hittat ett sånt här fall, som inträffade innan myterna om TA och TH skapades:
två ostraffade läkare med fungerande liv luststyckmördar en kvinna på den ene läkarens jobb, tillsammans med den ene läkarens bäbis ...
Uppgiften är över 2 år gammal. Visa mig att detta händer, någonsin, förutom i skaparcentrum i dåvarande Expressenchefens lilla hjärna ...
Visa mig att det är möjligt, i den fysiska världen.
This shit doesn't happen.