2016-04-21, 18:19
Medlem
Skulle ta tåget till en kompis en fredag och hoppade på med lurar efter en halv strut med bara fint gräs i.

Pga lite för hög och skön musik och härligt väder regerade jag inte på att min egna mor som helt otippat skulle med samma tåg jagar ifatt mig när jag just satt mig ner i ett tomt dubbelsäte och frågade om jag var döv eller nåt.

Det tog några sekunder för mig att fatta att hon INTE frågade om jag var hög eller nåt och allt slutade med 40 min härligt vardagssnack.

Konstigaste och bästa stället!
Citera
2016-04-23, 16:57
Medlem
Inte så konstigt, men det var lite enerverande att stanna i en rutinkontroll i Thailand med några gram i fickan. Det kändes konstigt att röka på hotelrummet dock.
Senast redigerad av marksyrah 2016-04-23 kl. 16:59. Anledning: ?
Citera
2016-04-23, 16:58
Medlem
I en grop i syrien Is pojkarna tyckte det var skit kul
Citera
2016-05-03, 22:47
Medlem
Åkandes på moped i Thailand, rektorns kontor, polishuset, släktträff mm...
Citera
2016-05-03, 23:26
Medlem
Custom_mades avatar
I ett PYTTELITET källarutrymme i en bekants hus, ovanför huvudsovrummet där päronen hans slaggade. Dessutom är en föräldern polis också. Blev ombedd att hålla mig tyst och inte hosta, men tro fan att deras hund skulle försöka ta sig in där också.

Annars halvfull perrong på centralen på tuben, har gjort det flertalet gånger och det är fan kaos, polare till mig har till och med torskat där, inte så konstigt egentligen!

Annars Bangkok.. hmm vad mer... det är så svårt med den luddiga frågeställningen!

Konstigt hade ju varit typ ute i rymden eller något. Tycker inte direkt nått är speciellt konstigt.

Som jag tidigare nämnt, allehanda rökrum på flygplatser är rätt konstigt och inte så nice.

Hotellrum över hela Sverige. Tycker mest det är situationen som kan vara konstig.

Bredvid ett par poliser på ett rave i gbg, det var skevt, var så smetig av mdma så jag brydde mig inte, ville bara dela med mig till de som var där.

Krypandes på en gräsmatta i centrala stockholm mitt på ljusa dagen efter ett par dagars festande utan sömn, somnade med huvudet mot en stor sten, den var så himla mjuk!

I mellanakten på Thorsten Flinck på en mindre teater.

Jo jag kom på nog på ett skevare ställe: https://www.youtube.com/watch?v=LqGTwkAG2OQ

Låg där på stranden med en spliff i handen och bara tog det lugnt, så kom dom och frågade om jag ville vara med på "harlem shake"... Hade ingen aning om vad det var vid tidpunkten, följer inte så mycket trender och sånt, men det var skevt att stå där och röka spliff och fatta NADA vad som hände!
Citera
2016-05-04, 00:28
Medlem
Borkasons avatar
Rökte ur burk i lekstugan hos min polares familj när vi var 16, föräldrarna kom ut och frågade vad vi gjorde. Vi sa att vi drack öl.

I publiken på en klubb-konsert med DJ Premier. Vi var sex kompisar och alla blev utslängda efter 5 min.

Hayden Planetarium på American Museum of Natural History. Rekommenderas!
Citera
2016-05-06, 12:55
Medlem
Kyrkan, släktträffar, skolan, flygplan. Säkert fler konstiga ställen, detta var iaf vad jag kom i tanke om
Citera
2016-05-06, 17:05
Medlem
galensyrsas avatar
Ja, student, släkt, jul, ja alla jävla gånger då man egentligen inte ska.
Citera
2016-05-06, 21:28
Medlem
NaCC.s avatar
Rippade bong i skolans bastu i omklädningsrummet i 2:an Gymnasiet med skolans "storrökare" och två andra. Luktade en del så vi stack fort som fan bara några minuter innan några skulle byta om där.

Fan vad man vågade.
Citera
2016-05-06, 21:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kyrkogården för att sedan gå in på fasterns begravning
Citera
2018-03-30, 07:14
Medlem
Intressant i Cannabis är detta;
I Arbabländer använder man cannabis för att mildra testostronet.
Så har Arnold S. gjort, men inte rekommenderat för ariskt folk.
Been there, done that, yes even on the other sidae of the planet.
Citera
2018-03-31, 18:06
Avslutad
Oj, väldigt många ställen eftersom man rökt i 10 år.. Så överallt haha.

Men kommer ihåg när jag blev busted första gången, fick gå till soc o ha möten varje vecka o pissa, i ett år. Inför sista mötet så tände jag upp en fet, dock så märkte dom inget

Nöjesfält, konserter, begravningar, fester, kalas, med släktingar, högtider, etc etc.. Man har gjort mycket sjukt i sina dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in