2009-02-12, 19:31
Medlem
Puttisens avatar
Min kompis vind som var så litet att man inte kunde röra sig någonstans
Citera
2009-02-12, 19:56
Medlem
toxic90s avatar
heaven och klassrummet

...klassrummet va nog ett av de mest korkade jag har gjort
Citera
2009-02-12, 20:01
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Hmm gränsövergången till Nepal vid Kakarbhitta/Darjeeling, riktigt stenad och en massa maoister med vapen skriker på dig samt en massa andra indiska militärer med gevärer lika långa som dom som skriker på maoisterna.
Senast redigerad av DrGreenthumb 2009-02-12 kl. 20:04.
Citera
2009-02-13, 13:32
Medlem
Jamrocks avatar
Klassrummet här också.. Och 1 meter från 2 poliskonstaplar som förhörde mig och min polare.. Tur att de var mörkt ute, för vi var mer stekt än någonsin..
Citera
2009-02-13, 13:42
Medlem
Elmundos avatar
Under ett polisförhör mitt på ljusa dagen när en kamrat lyckats tända eld på en båt med 25 liter bensin, de märkte ingenting, själv slog jag nog världsrekord i maxpuls.

Packad och hög utan hjälm på en trimmad moped, stoppad av polisen men lyckades snacka mig ur det. Det var dessutom strålande solsken ute.

På en stridsvagn.

Inne på Arlanda.

Och sist men inte minst när jag och en polare hade tråkigt en sommarkväll och tog en tur i skogen, mitt i ingenstans hör vi hög musik och blinkande lampor, vi hamnar på en rave fest mitt ute i skogen med massa trevliga människor.

Det är väl lite skojiga ställen jag kan komma på nu.
Citera
2009-02-13, 15:00
Medlem
cercinas avatar
Kanske inte det skummaste stället men jag rökte en jolle Lemon Haze inne i Amsterdams flygplats.
Detta var i rökrummet inne i KLMs Crown Lounge( som man bara får tillgång till om man flyger business eller är guldmedlem), var lite roligt då alla där inne var kostymnissar o glodde snett på mig
Citera
2009-02-13, 15:16
Medlem
den lokala pizzerian när man fick röka inomhus, dom sa inget. då trodde vi inte dom märkte det, men det måste dom ha gjort, det var precis brevid köket. var god pizza iaf
Citera
2009-02-13, 15:54
Medlem
På ett diamantbröllop.
Citera
2009-02-13, 16:13
Medlem
Malen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Var galet beng när jag tog en vaccin spruta en gång. Äckligt nojigt det var när dom började trycka nålen mot armen och jävlar vad ont det gjorde, märkte efter ett tag att jag satt med en fet grimas också =P

Hahah! lät skit roligt
Citera
2009-02-13, 16:24
Medlem
Koool G Murders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellFist
Jo det var det...ett tag. Sen efter några timmar när rökat va slut o man börja bli lite smånojjig på att linorna trots allt kanske inte skulle hålla så var det mindre kul. Man va nämligen tvungen att dra sig upp en o en halv meter typ, med ren armstyrka. Neråt gick lätt, då var det bara glida ner i stolen.
O lat som man är när man rökt så får man ju mjölksyra bara av att klia sig i huvet.

På samma norrlandsresa paddlade jag ut med en kanot mitt på en vindstilla sjö mitt i natten o klippte den fetaste. freestyle i då oxo givetvis, tog en massa överdrivet inzoomade bilder på månen o alla granar o skit som var fett just då.
Orkade inte paddla hem förrens det va gryning, o jag kan säga att hade jag mindre än 10000 myggbett ljuger jag

Mygg håller väl inte till mitt ute på en sjö?
Citera
2009-02-13, 16:46
Medlem
Taeronais avatar
Har inte varit stenad på några särskild underliga platser ännu... möjligtvis Domkyrkan! Vad så djävla mäktigt att vandra runt bland de ekande pelarna och försöka tyda de gamla latinska inskriptionerna... och samtidigt började de dessutom spela på någon sjuk djävla spök-synth vid koret, skulle väl förbereda konsert. Både jag och min vän hajade till, det var värsta skräckfilmsmusiken! Vi blev helt euforiska, haha. Och en otrolig akustik är det, själva luften fylldes av musiken... det skulle man få uppleva på svamp nån gång!
Citera
2009-02-13, 16:55
Medlem
toxic90s avatar
de är as mkt mygg på sjön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in