2016-05-04, 09:02
Medlem
Strumpebandssnokens avatar
Rätt imponerande då att lyckas ha tillräckligt med krut i kanonen vid 81-års ålder....

Han står sig dock fortfarande rätt slätt gentemot Ranjeet som vid 96 lyckats prestera ännu en liten jävel.

http://nyheter24.se/nyheter/udda/729153-han-blir-varldens-aldsta-pappa-vid-96-ar

Instämmer för övrigt i övriga skribenters invändningar. Trist för barnet, men å andra sidan kan man se det som en gåva. Hade inte PG skjutit skarpt hade ungen inte existerat, och hellre finnas med en farsa som är över 80 än att inte finnas? Tycker jag i alla fall ^^
Citera
2016-05-04, 09:26
Medlem
brianmolkos avatar
Vad tycker ni att deras förhållande annars skulle ha gått ut på ?
Citera
2016-05-04, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirkhani
Man kan undra vad det är för en människa som hänger ut sin pappa och sedan hänger ut sin fd man så att hon kan få tjäna en slant på det. Hon är ju inte känd för något annat än dessa böcker och så vitt jag kan se har hon inga andra bestsellers. Kan tycka att man är en äcklig och vidrig människa som hänger ut folk på det viset hon gör. Ett bottenskrap.

Tja, hur har hon blivit behandlad egentligen, av sin pappa - och mamma? Att hon "hänger ut" honom skulle jag tippa att han förtjänar. Jag har svaart att avfärda det som lögner fraan hennes sida. Bara att skaffa barn vid 81 aars aalder kräver ett ganska stort maatt av hänsynslöshet gentemot barnet. Det är mycket möjligt att hon säger sanningen om sin f.d. man ocksaa.

Att hon inte är känd för naagot annat gör henne inte till en daalig människa.
Citera
2016-05-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Tja, hur har hon blivit behandlad egentligen, av sin pappa - och mamma? Att hon "hänger ut" honom skulle jag tippa att han förtjänar. Jag har svaart att avfärda det som lögner fraan hennes sida. Bara att skaffa barn vid 81 aars aalder kräver ett ganska stort maatt av hänsynslöshet gentemot barnet. Det är mycket möjligt att hon säger sanningen om sin f.d. man ocksaa.

Att hon inte är känd för naagot annat gör henne inte till en daalig människa.
Väl rutet. Om folk bara visste hur vanligt psykopati är bland företagsledare så skulle de baxna. För övrigt är det ett märkligt tabu, att man inte får kritisera sina föräldrar. Vad vet vi om hur det egentligen sett ut bakom den fina fasaden? Kanske ett rent helvete, om än ett svinrikt sådant.

Och ja, att yngla av sig vid 81 tyder på ett stort mått av bristande empati för sin snart faderlösa avkomma.

Ett annat exempel på föräldra-outing är Anna Wahlgrens dotter, som skrev boken "Felicia försvann". Det förstörde Anna Wahlgrens hela karriär, och nu har hon "flytt" till Indien med någon substitut-son... För de som ej har koll har Anna W skrivit bestsellern "Barnaboken", som alla blivande föräldrar "skulle" inköpa. Ej så längre alltså.
Citera
2016-05-04, 23:03
Medlem
Mats Linds avatar
Ytterst märkligt egentligen. Rätt många är antingen döda, boende på hem, har fysiska problem eller psyksika problem (typ demens) runt PGs ålder och har därmed inte en tanke på bebis. PG är nu med i en så exklusiv "ashög-ålder-att-bli-pappa-klubb" att 10000 meters klubben är en folkrörelse i jämförelse.
Citera
2016-07-15, 10:19
Medlem
PiqueDames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Ytterst märkligt egentligen. Rätt många är antingen döda, boende på hem, har fysiska problem eller psyksika problem (typ demens) runt PGs ålder och har därmed inte en tanke på bebis. PG är nu med i en så exklusiv "ashög-ålder-att-bli-pappa-klubb" att 10000 meters klubben är en folkrörelse i jämförelse.
Citat:
Det är väl Chaplin och jag, skulle jag gissa,
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23174169.ab
Citera
2016-07-16, 18:48
Medlem
"Slottet tycker jag är ett skrytbygge, en potemkinkuliss.
Det borde rivas. Riksdagshuset likaså" säger PG Gyllenhammar

http://weekend.di.se/nyheter/pg-gyllenhammar-riv-slottet-och-riksdagshuset
Citera
2017-02-09, 14:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klippatung
Far vid 81. INTE ok.

http://www.expressen.se/nyheter/pg-gyllenhammar-81-har-blivit-pappa--igen/

Han får nog använd sitt judeguld för att köpa sig nya färska organ om han vill uppleva se sitt barn någon längre tid.
Du kanske borde tänka på ungen snarare i din invändning, naturligtvis borde det vara lag på att få kulorna bortopererade 37 års ålder för att propa igen den 37 åriga slidan med
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-09 kl. 14:31.
Citera
2017-04-12, 10:24
Medlem
PG Gyllenhammar: "Det är en tragedi"
Källa: http://www.dagensps.se/profiler/pg-gyllenhammar-det-ar-en-tragedi/

Rik och bitter
Citera
2017-04-12, 12:32
Medlem
Letrangeres avatar
Min far och P G var vänner och det är inte så konstigt då min far också var företagsledare och psykopat. Jag misstänker också att min far var bipolär, han kunde vara världens bästa pappa för att några dagar senare bara "försvinna" in i affärer och företagandet. Då fick man inte störa honom, han kunde få värsta raseriutbrotten.

Minns när jag var i grundskoleåldern och vi var hemma hos P G och han var verkligen roliga farbrorn, han var väldigt frikostig och fryntlig men det skulle inte förvåna mig att han också kunde förändras när gästerna åkt hem. Det vet nog hans ex. bra mycket bättre än någon annan här på Flashback.

Tror nog som andra som skrivit här att många företagsledare är eller har psykotiska drag. Precis som min far. Lika barn leka bäst.
Citera
2017-04-14, 12:48
Medlem
Porrtidningssons avatar
Karln ska tydligen ha en SJUHELVETES kuk. Så gick ryktet på golvet på den tiden i alla fall.
Citera
2017-04-14, 13:03
Medlem
PlutoJs avatar
Må så vara att P-G är en typisk psykopatchef, men Sören Gyll och co. var inte bättre. Sett ur Volvos perspektiv var Sören Gyll ett elände! Att pytsa bort PV till Ford på de villkor som Gyll gjorde var korkat på så många plan, men Gyll och co. fick rejält fetare plånböcker, vilket väl var det viktigaste...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in