2016-05-04, 18:49
  #1
Medlem
mobedicks avatar
Tjenare
Har iPhone och jag kan inte skicka via kik med mobildata, har startat de i inställningar men direkt jag går in på kik slås de ifrån och jag kan inte ansluta..
Men om jag använder wifi så funkar de utan problem att skicka via kik?
Någon ide någon??
Citera
2016-05-04, 20:24
  #2
Bannlyst
Kik är för barn.
Lägg ner.

OnTopic: Skumt, det ska funka med 3G/4G även.
Kanske dålig teckning där du befinner dig? Eller är det likadant överallt?
Citera
2016-05-04, 21:24
  #3
Medlem
mobedicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intcio
Kik är för barn.
Lägg ner.

OnTopic: Skumt, det ska funka med 3G/4G även.
Kanske dålig teckning där du befinner dig? Eller är det likadant överallt?

Lika överallt tyvärr :/
Citera
2016-05-04, 23:35
  #4
Medlem
Gigialohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intcio
Kik är för barn.
Lägg ner.

OnTopic: Skumt, det ska funka med 3G/4G även.
Kanske dålig teckning där du befinner dig? Eller är det likadant överallt?

Vadå kik är för barn? Enda anledningen som jag har kik är för att alla milfs jag träffar på tinder har kik.

OnT: kik funkar med carrier nerwork.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in