Citat:
Ursprungligen postat av
Intcio
Kik är för barn.
Lägg ner.
OnTopic: Skumt, det ska funka med 3G/4G även.
Kanske dålig teckning där du befinner dig? Eller är det likadant överallt?
Vadå kik är för barn? Enda anledningen som jag har kik är för att alla milfs jag träffar på tinder har kik.
OnT: kik funkar med carrier nerwork.