Mr. Trump ingjuter hopp i en annars så tråkig värld!
I verkligheten är det ju tyvärr inte alltid de goda som vinner, men sagan vore så fulländad ifall Mr. Trump tar hem det här, "the american dream" har aldrig varit så levande!
Jag ser framför mig en värld där IS är besegrat, hollywood och resten av den amerikansk-exporterade kulturen är åter normal, bättre än någonsin och med sunda värderingar, vilket kommer få enorma konsekvenser för Europa och Sverige i synnerhet.
Feminister och övrigt politiskt korrekt pack kommer åter ses som en av samhällets avarter.
Trygghet, välfärd, frihet.
Men det jag ser fram emot mest är att bli gammal, rocka en trump-frilla och glida runt i en gammal jänkare från 2020 när Cadillac och Cheva återigen är amerikanskt

Berätta för barnbarnen om 2016 när Trump "made the west great again", berätta om det ondskefulla etablissemanget och hur vi besegrade dem, hur de goda vann och hur de måste hålla vakt mot de politiskt korrekta!
Berätta hur åsiktsförtrycket låg som en filt av rädsla och ångest över Väst och hur terrordåd och våld satte skräck i befolkningen.
Senast 2030 när någon av Trumps barn tagit över kommer det göras en film om den store mr. Trump och hur han på värsta actionhjältemanér besegrade etablissemanget.
...Eller så vinner Clinton och etablissemanget och vi får vänja oss vid IS, terrordåd, åsiktsförtryck, korruption och fattigdom för en lång tid framöver..
Men för fan den här gången måste väl de goda vinna va!? Det är dags nu, ondskan har segrat för ofta för länge nu, det naturliga intervallet säger att det är dags nu, det är dags för en ny tidsepok, 2000-talet måste börja på riktigt såsom Smokeynegroni så fint formulerade det.