Citat:
Ursprungligen postat av
Baskilusken
Kan någon erfaren Flashbacker informera mig ifall blodet tar upp medicinen snabbare när man lägger
Norspanplåstret på halsen? Har nämligen hört det, men är inte säker.
Nån?

Har aldrig hört talas om att halsen vore mer effektiv än andra ställen med tunt hud.
Jag brukar göra som med
Fentanyl, jag rakar mig nära armhålan.
Rakar mig på bar hud tills det blir alldeles rött och börjar svida och sen sätter jag på
Norspanet.
Det kan svida som attans i början efter du satt plåstret men det är det värt!
Och var beredd på att din hud kommer att flagna som fan efter en vecka där du haft på plåstret.
Citat:
Ursprungligen postat av
purplepotion
Har fått hem en 8mg Subutex som jag länge har velat prova. Jag har brukat tram/oxy i snart 3 år, men hållt det på en nivå som har gjort att jag inte fått någon vidare tolerans. Blir skön och noddar på 250-400mg tramadol eller 20-30mg Oxy.
Vad tror ni kan bli en bra dos för mig? Kan vara värt att säga att jag inte tänker snorta det utan kommer inta det som det skall tas - dvs under tungan. Har läst att ~0.2-0.5mg är en bra startdos. Gäller detta även när det intas sublingualt?
Och hur ska jag bära mig åt för att mäta upp en så liten mängd? Känns ju som det inte blir mer än ett korn eller två
Tacksam för svar!
-Purple
Då du inte kommer att ta det nasalt så kör på iaf. en halv tablett dvs. 4 mg.
Kom bara ihåg, allt som åker ner i magen går bortkastat så försök att inte svälja något av geggan och ha en spyhink till hands om du skulle bli illamående och spy.