2016-04-30, 15:39
Medlem
Rebell4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.

Ska ta mig ner till Trädgårdstorp en sväng ikväll för att titta på brasan och hälsa på lite gamla grannar och bekanta. Några ociviliserade babianer ska inte hindra mig från att avnjuta lite svensk tradition. Dessutom är inte Tullinge så värst berikat ännu, men jag har alltid en flaska tjeckisk knockoutgas i fickan bara utifall. För att ytterligare vara på den säkra sidan funderar jag på att byta ut trosskyddet mot en baconskiva.

MVH/Gnomegirl

Haha, tack för ett välbehövligt skratt!

Har inget mer att säga, mer än att önska dig en trevlig och tafsfri Valborg.
Citera
2016-04-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Då gott folk är den historiska dagen kommen. Detta blir startskottet för en helt ny era i Sverige. När mörkret faller kommer ett sexuellt massövergrepp, som saknar motstycke, på nationell basis påbörjas. Det är först nu alla, inklusive PK-vurmare, kommer inse misstaget med hela konceptet mångkultur och massinvandring från MENA. Jag önskar innerligt att jag har fel, men hur mycket jag än försöker tänka positivt så har jag en oerhört dålig magkänsla inför kvällen. Jag vill verkligen inte tro på terrorangrepp heller, men jag utesluter inte tanken, hur ont det än gör.

Jag skänker samtidigt en tanke åt alla skötsamma, hårt arbetande MENA-invandrare som verkligen förgyller landet, för många kommer tyvärr dra er över samma kam. Ni kommer nog tyvärr få utstå en hel del skit efter denna högtid. Polariseringen kommer växa.

En klen tröst är att det inte är något toppväder, men jag tror ärligt talat inte det spelar någon roll.

Morgondagen kommer inte bara bestå av sorg och förtvivlan, men också ilska ock en känsla av hopplöshet.

Komihåg var ni läste det!

Jag är enig med dig. Rapporterna kommer börja trilla in under kvällen och natten om de massiva sexövergreppen. Debatten kommer åter blossa upp och det kommer beskrivas som ett mansproblem.
Citera
2016-04-30, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Jag är enig med dig. Rapporterna kommer börja trilla in under kvällen och natten om de massiva sexövergreppen. Debatten kommer åter blossa upp och det kommer beskrivas som ett mansproblem.

Rapportera kommer hagla in de närmaste dagarna och jag tror att, med facit i handen, inte ens feministerna kan få detta till annat än ett kulturellt problem.

Det enda positiva är att nu kommer vändningen. Det är efter inatt de flesta verkligen kommer inse misstaget.
Citera
2016-04-30, 17:12
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Rapportera kommer hagla in de närmaste dagarna och jag tror att, med facit i handen, inte ens feministerna kan få detta till annat än ett kulturellt problem.

Det enda positiva är att nu kommer vändningen. Det är efter inatt de flesta verkligen kommer inse misstaget.

Såhär kommer det troligen gå. Först nedtystning. När sen vittnesskildringarna blir för många och för påstridiga kommer aftonbladet typ en vecka efteråt skryta om att de var minsann först att rapportera om taharush-valborg. Sen diskuteras svenska mäns kvinnosyn och hela cirkusen är igång.
Citera
2016-04-30, 21:21
Bannlyst
Nu har majbrasorna till stor del brunnit, vad har ni sett och hört?
Citera
2016-04-30, 22:07
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101

Msm mörkar. Själv har jag hållit mig inomhus. Äter bacon och dricker alkohol.
Citera
2016-04-30, 22:15
Avslutad
Citat:

Festen har ju knappt börjat. Det har ju nyss blivit mörkt. Men det är nu det roliga börjar.
Citera
2016-04-30, 23:15
Medlem
Det enda man kan hitta från polisens hemsida är gäng utav ungdomar som tagit med sig smällare till majbrasorna och på flera håll i landet står och kastar smällare mot gruppen som stog runt majbrasan, sen varit några andra gäng utav ungdomar som dragit runt och slagits samt förstört ett tivoli, annars hittar jag ingen rapport på polisens hemsida.

Lugnet före stormen kanske, får hoppas jag har fel.
Citera
2016-04-30, 23:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RutledgeWood
Msm mörkar. Själv har jag hållit mig inomhus. Äter bacon och dricker alkohol.

Citat:
Festen har ju knappt börjat. Det har ju nyss blivit mörkt. Men det är nu det roliga börjar.

Citat:
Ursprungligen postat av Prettifly
Det enda man kan hitta från polisens hemsida är gäng utav ungdomar som tagit med sig smällare till majbrasorna och på flera håll i landet står och kastar smällare mot gruppen som stog runt majbrasan, sen varit några andra gäng utav ungdomar som dragit runt och slagits samt förstört ett tivoli, annars hittar jag ingen rapport på polisens hemsida.

Lugnet före stormen kanske, får hoppas jag har fel.

Måste det verkligen bli någon grej av det hela då? Jag hoppas ju för allt i världen att det inte kommer höras ett jävla skit om taharrush eller nån annan våldtäktslek efter denna helgen. Det kanske inte händer någonting utöver ungdomsfylleri och hederligt slagsmål. Vi kan ju hoppas iaf.
Citera
2016-04-30, 23:38
Medlem
Var i Halmstad nere vid nissan och skulle titta på majbrasan innan på kvällen. Fick gå hem. 70% babianer. MINST. Var totalt jävla surrealistiskt att bevittna, dom gick i klungor och gapade och apade sig. Fruktansvärt.
Citera
2016-05-01, 00:42
Medlem
Rednas avatar
Afganpöbeln hade fått uppträde på.scen. Ingen vidare musik. Låter som ormtjusarmusik.
Mycket afganer i omlopp. Är dom kineser korsade med Sandeberg eller vad? Blir inte klok på dom.
Citera
2016-05-01, 01:00
Bannlyst
Själv såg jag brasan i mellersta norrland. Mycket folk, kritvitt, 99% vita svenskar och hög musik med vikingatema. Mycket gott för själen att få fira Segerblot med mitt brödrafolk i de norrländska skogarna.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in