2016-04-28, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swaraitelefon
Det kan jag svara på redan nu. Medierna kommer trycka på att det inte är invandrare som våldtar och tafsar på flickebarnen utan det är "män" och "pojkar". Att det ökat just nu har givetvis ingenting med den stora invandringen att göra utan det är det patriarkala strukturerna i samhällets fel (läst vita gifta heterosexuella medelålders män, med bra inkomst, villa och två barn) som mer eller mindre handgripligen tvingar våra kära nyanlända att begå dessa övergrepp. Naturligtvis måste vi gör allt vi kan för att bryta dessa patriarkala strukturer.

Sen kommer de vaska fram nån rödtott till femenist som får berätta om de extremt hemska övergrepp hon blev utsatt för av småpojkar i 10-års åldern när hon gick i fjärdeklass. Övergreppen bestod i att pojkar och flickor lekte "pussleken" och sprang och jagade varandra och fick dom fast nån som gav dom den andre en puss (givetvis var leken på lika villkor och flickorna var lika aktiva som pojkarna men det kommer självklart inte nämnas) och då hon gick i skolan var det just inte några invandrare i klassen, slutsatsen blir då återigen att det är de patriarkala samhällsstrukturernas fel.

Hahaha, nej presis.
Inte ens när det bara är invandrare som åker fast på bar gärning, så har det med invandringen att göra.
Det enda som återstår är ju faktiskt att det måste va medelsvenne som med hot och våld beordrar ut de stackars barnen att våldta
Citera
2016-04-29, 15:42
Medlem
Minkybabys avatar
Uppvärmning inför Valborg ?
Citat:
2016-04-29 13:11, Sedlighetsbrott, Stockholm
Kungsgatan. En tolvårig flicka blev klämd på rumpan av handlare.
I samband med att anmälaren, 13 år, gick med sin kamrat över Hötorget blev kamraten klämd på rumpan och handlaren ropade något efter dem.
De fotograferade den aktuella handlaren.
Polis tog upp anmälan, åkte till Hötorget och handlaren greps.
Handlaren infördes till polis för fortsatt utredning.
https://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2016-04-29-1311-Sedlighetsbrott-Stockholm/
Citera
2016-04-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det kommer bli illa. Hade man haft en tonårsdotter hade impulsen varit att silvertejpa henne vid en stol i hemmet under Valborg. Det kan man ju inte göra så man hade fått försöka tjata hål i huvudet på henne för att få henne att inse farorna med Rapefugees som ränner runt och lever jävel. Och sen hoppas budskapet går hem så hon slipper skändas.
Valborg i Lund skulle jag sett till att nära & kära undvek som pesten. Vem vet vad för krut som kan kastas in i Valborgseldar och annat (tänk på infiltrerade kemistudenter...), där folkmassan står och värmer sig - kan smälla värre än någon anar.

Läste i en annan tråd en pappa som mutade sin son att avstå från Valborgsfirande i Lund. Han lyckades. Hur mycket han fick pröjsa framgick dock inte, men vad är ett barns liv inte värt? SÄPO varnar för att något är i görningen, och taharrush är nog det "minst farliga" i sammanhanget, även om det givetvis är riktigt jäfla illa nog.
Citera
2016-04-30, 12:06
Bannlyst
Så vad är det nu? Fem timmar kvar tills det brinner? Klarar blattarna sig från att starta egna bränder i förtid? Ni som för tillfället befinner er i tätt berikade områden har de börjat smälla än?
Senast redigerad av Grottmongo101 2016-04-30 kl. 12:12.
Citera
2016-04-30, 12:10
Medlem
retepm.s avatar
Jag ser typ sån här skit varje gång jag är på väg hem från jobbet jobbar natt. Det lustiga är kvinnor älskar att försvara dessa scumbags.
Citera
2016-04-30, 12:57
Medlem
Intressant att se hur många våldtäkter och sexuella ofredanden det kommer det bli idag? Det kalla vädret kommer kanske dra ner antalet något.
Citera
2016-04-30, 13:17
Avslutad
Då gott folk är den historiska dagen kommen. Detta blir startskottet för en helt ny era i Sverige. När mörkret faller kommer ett sexuellt massövergrepp, som saknar motstycke, på nationell basis påbörjas. Det är först nu alla, inklusive PK-vurmare, kommer inse misstaget med hela konceptet mångkultur och massinvandring från MENA. Jag önskar innerligt att jag har fel, men hur mycket jag än försöker tänka positivt så har jag en oerhört dålig magkänsla inför kvällen. Jag vill verkligen inte tro på terrorangrepp heller, men jag utesluter inte tanken, hur ont det än gör.

Jag skänker samtidigt en tanke åt alla skötsamma, hårt arbetande MENA-invandrare som verkligen förgyller landet, för många kommer tyvärr dra er över samma kam. Ni kommer nog tyvärr få utstå en hel del skit efter denna högtid. Polariseringen kommer växa.

En klen tröst är att det inte är något toppväder, men jag tror ärligt talat inte det spelar någon roll.

Morgondagen kommer inte bara bestå av sorg och förtvivlan, men också ilska ock en känsla av hopplöshet.

Komihåg var ni läste det!
Senast redigerad av redlineoffside 2016-04-30 kl. 13:20.
Citera
2016-04-30, 14:32
Medlem
Returpappers avatar
Har slutat gå till elden men jag kanske ska göra det ändå i kväll för att se vad som händer när folk börjar gå därifrån. Flockarna med babianer kommer säkert att följa småflickorna i hasorna ända tills de kommer innanför dörren.
Citera
2016-04-30, 14:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.

Ska ta mig ner till Trädgårdstorp en sväng ikväll för att titta på brasan och hälsa på lite gamla grannar och bekanta. Några ociviliserade babianer ska inte hindra mig från att avnjuta lite svensk tradition. Dessutom är inte Tullinge så värst berikat ännu, men jag har alltid en flaska tjeckisk knockoutgas i fickan bara utifall. För att ytterligare vara på den säkra sidan funderar jag på att byta ut trosskyddet mot en baconskiva.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-04-30, 15:00
Medlem
Var redo med filmkameror allihop! Eftersom ni är svenskar så kommer ni inte våga ingripa de flesta av er men ni kan ju i alla fall filma övergreppen med era fina mobiltelefoner så att polisen får bevis .
Citera
2016-04-30, 15:09
Medlem
retepm.s avatar
Popcorn och öl är redo för kvällen. Det ska bli intressant hur feministerna tar emot den i tvåan eller ettan.
Citera
2016-04-30, 15:34
Medlem
akehodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.

För att ytterligare vara på den säkra sidan funderar jag på att byta ut trosskyddet mot en baconskiva.

MVH/Gnomegirl

Dagens bästa garv!

Skulle vilje se mussen när han luktar på fingrarna och förstår vad som hänt.

Baconmus är knappast halal.

Jag tror dock att det kan bli mycket kladdande på ovilliga svenska flickor i kväll tyvärr och frågan är hur MSM kommer att ställa sig om det också händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in