2016-04-04, 20:17
Medlem
Enydrions avatar
Jag har övergått till wifi när jag är hemma numera så det gör väldigt stor skillnad, sen kör jag ju mobilt även med wifi, så jag förlorar ju litegrann surf när jag tittar på reklamen, så jag behöver bara se reklam för att kunna surfa när jag inte är hemma, och för att ringa och betala månadspoängen, så kontona hos wifog går inte back poängmässigt nu längre, sett över längre tidsperiod
Citera
2016-04-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
Fast de påtvingade ju folk att lösa Captcha en period förra året och folk är ju kvar än verkar det som.

Ont om reklam nu verkar det som..

Captcha:t var ju speciellt för hur det funkade då eftersom det uppstod i samband med surf, och dessutom inte heller varje gång. Och de tog ju faktiskt bort det till slut.

Klent med reklam just nu ja... Jag tycker mig personligen ha lagt märke till att det hjälper med att vänta en stund (tio min typ, kolla mailen och andra dataärenden!) och sedan på det igen när det torkar till.
Höll på att få en "Kort" 200 p:s enkät idag, men när man tryckte på den kom det upp "Det går tyvärr inte att svara på den här enkäten just nu." Och strax efteråt när man försöker igen kommer "Vi hittade inga enkäter just nu. Försök igen om en stund." upp... En smula irriterande att de inte kan ställa in systemet så att det snabbare känner av när en enkät är fylld...
Citera
2016-04-05, 17:37
Medlem
går inte få poäng,med opera,och edge webläsare,numera,förr gick det,,inte nu,du kan se dem,men blir texten,se till att wifi blablabla,,chrome funkar bra,,o mozilla,,
Citera
2016-04-09, 20:13
Medlem
Strandslendans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
går inte få poäng,med opera,och edge webläsare,numera,förr gick det,,inte nu,du kan se dem,men blir texten,se till att wifi blablabla,,chrome funkar bra,,o mozilla,,

Då måste du ha något annat fel för jag ser reklam med Edge i detta nu.
Citera
2016-04-25, 10:00
Medlem
Enydrions avatar
Jaha, första gången jag inte ens får en reklamfilm första gången jag loggat in på wifog.

Verkar inte bli några överhuvudtaget.
Citera
2016-04-25, 21:26
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jaha, första gången jag inte ens får en reklamfilm första gången jag loggat in på wifog.

Verkar inte bli några överhuvudtaget.

Kan kanske ha en viss anknytning till att jag installerat adguard

Funkar bra nu
Citera
2016-04-28, 17:42
Medlem
Jahapp..., 441 p helt plötsligt idag! PLUS en föredömlig kort enkät med 170 p!
Citera
2016-04-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Jahapp..., 441 p helt plötsligt idag!

Hmm. Stod det igår på historiken, alltså. Idag står det i samma historik att det bara blev 141 p!
Och medan jag nu håller på med dagens skörd så står det 255 p...? Bugg i systemet igen...?
Citera
2016-04-29, 16:58
Medlem
Och när jag går tillbaks till historik efter att ha kollat på något annat på Wifogs sida så står det helt plötsligt att jag fick 168 p igår den 28/4!!! WTF!!!!
Citera
2016-05-02, 18:53
Medlem
Och idag står det att jag fick 303 p för 28/4...

Sedan var det väl liksom en fråga inbakad i inläggen ovan, strular det för er andra också eller?
Citera
2016-05-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Och idag står det att jag fick 303 p för 28/4...

Sedan var det väl liksom en fråga inbakad i inläggen ovan, strular det för er andra också eller?

Tycker det är snurrigt hur historiken för föregående dagars reklamskörd redovisas..dvs har inte förstått hur de tänker..
Citera
2016-05-02, 23:00
Medlem
MinNalles avatar
Dom skulle nog behöva anställa bättre kodknackare.
De får inte ens till rätt datum på historik loggen.

Men Men, det blir nog bättre med tiden, om de överlever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in