2016-04-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyStreet
Var skedde detta? För blåvitts största mob hittade inga

Var i fronten med blåvitts största mobb och det skedde nära rondellen som ligger vid parkgatan/smålandsgatan. Malmö kom från en sidogata och öppnade showen med pyro och sen stötte vi ihop vid väggen med snuten bredvid som använde sprayen väl. Det hela var över på några sekunder.
Citera
2016-04-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja inte lär ju dom övriga i hans närhet namnge den skyldige precis.
Vilket tyder på att dom försvarar personen med andra ord.
Jag trodde fan det var en självmordsbombare som sprängde sig eller något, satt och såg matchen i lugn och ro och plötsligt smäller det rejält.
Man blir förbannad.
Till och med som neutral.

Självmordsbombare.....hahahahahahaha vad söt du är
Citera
2016-04-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Självmordsbombare.....hahahahahahaha vad söt du är

Ja men vad ska man tro liksom, det small rätt bra, jag såg inte vad osm small först heller.
Citera
2016-04-27, 22:18
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ja inte lär ju dom övriga i hans närhet namnge den skyldige precis.
Vilket tyder på att dom försvarar personen med andra ord.
Jag trodde fan det var en självmordsbombare som sprängde sig eller något, satt och såg matchen i lugn och ro och plötsligt smäller det rejält.
Man blir förbannad.
Till och med som neutral.

gå och lägg dig din fitta. Är du neutral så byt forum och sluta lipa. Ikväll är det hårt att vara skåning i Göteborg ha ha ha
Citera
2016-04-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Tveksamt att det är någon från Wisemen, dom har likt Ultras och Supras totalförbud för smällare inne på arenorna.

Ändå var det dom som höll på kasta bangers inne på Friends i höstas mot aik i näst sista omgången. Var själv på plats och bevittnade det, och att bangern ser ut att komma från wisemen även idag, slump? Nej, skulle inte tro det
Citera
2016-04-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
gå och lägg dig din fitta. Är du neutral så byt forum och sluta lipa. Ikväll är det hårt att vara skåning i Göteborg ha ha ha

Jo men du måste väl hålla med om att det är lite tråkigt när folk slutar se matcherna.
Kommer inte se Göteborg framöver iallafall och det är säkert fler med mig som väljer att se andra matcher efter sådana här händelser.
Det drabbar ju klubben liksom.
om supportrar börjar undvika fara se matcher till ett visst lag , till och med bortaföljen kanske välejer andra resor i första hand.
nu håller jag på ett hockeylag ,men vi har inte haft en organiserad resa till stockholm på typ 10-15 år ,sen vad det beror på vet inte jag.
men jag vet att vissa människor väljer bort lag med extremsupporters iallafall, och så ska det ju inte behöva va det måste du väl hålla med om.
Citera
2016-04-27, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Var i fronten med blåvitts största mobb och det skedde nära rondellen som ligger vid parkgatan/smålandsgatan. Malmö kom från en sidogata och öppnade showen med pyro och sen stötte vi ihop vid väggen med snuten bredvid som använde sprayen väl. Det hela var över på några sekunder.

Du pratar om innan matchen nu va? För efter matchen skedde ju inget, om det nu inte hände något strax efter det att jag drog hem. Blev för trött av att springa Göteborgsvarvet från heden till centralen, för stt sedan springa tillbaka till Stora Ullevi utan en enda Malmö så långt ögat kunde nå...
Citera
2016-04-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Du pratar om innan matchen nu va? För efter matchen skedde ju inget, om det nu inte hände något strax efter det att jag drog hem. Blev för trött av att springa Göteborgsvarvet från heden till centralen, för stt sedan springa tillbaka till Stora Ullevi utan en enda Malmö så långt ögat kunde nå...
Hände efter matchen.
Citera
2016-04-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Som ngn annan frågade, var detta före eller efter? För när jag var med efter så hände tyvärr ingenting.
Citera
2016-04-27, 22:57
Medlem
en fråga bara, faktum att Malmö nu troligen kommer tilldömas segern , hur ser ni Göteborgare på det`? ni som verkar nöjda med denna händelse.
Förmodar att niser negativt på det annars anser jag att ni inte är där för att se fotboll.
Citera
2016-04-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyStreet
Som ngn annan frågade, var detta före eller efter? För när jag var med efter så hände tyvärr ingenting.
Som jag skrev ovan, efter matchen.
Citera
2016-04-27, 23:00
Avslutad
Citat:
en fråga bara, faktum att Malmö nu troligen kommer tilldömas segern , hur ser ni Göteborgare på det`? ni som verkar nöjda med denna händelse.
Förmodar att niser negativt på det annars anser jag att ni inte är där för att se fotboll.

Incidenten och beslutet att eventuellt ge Malmö segern är två skilda saker.

Jag ser positivt på incidenten. Jag ser negativt på ett beslut som skulle ge Malmö segern.

Nöjd?

God natt, jobb imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in