2016-04-21, 17:47
Medlem
bodknoddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Hon verkar inte fattat att det var en massagesalong. Man kan verkligen undra vad hon fått för information.
Beklämmande att sånt förekommer!

Kan ana mig till vilken salong vi pratar om.
Reagerade lika som Thaiman när jag såg den tjejen, men det har blivit mycket konstigt i den här branschen på sistone. Det här med massage har man mer eller mindre tappat bort.
Ägarna till salongerna flyger in tjejer från Thailand enbart för en sak. Pengar.
Och det som ackumulerar pengar är sex.Tjejerna som inte levererar får ett helvete.
Nej, tjusningen med en bra massage och förväntningarna på vad som kan komma har definitivt försvunnit. Ack, ack så det har blivit, har hört hårresande historier från tjejer som varit i branschen lite längre. Men det hör till ett annat forum.
Bra gjort Thaiman, som gick därifrån, jag hade faktiskt, tro det eller ej gjort sammaledes
Citera
2016-04-21, 18:27
Medlem
ross11365s avatar
]
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Tittade på den otroligt söta tjejen " Max 18" och skakade på huvet, tog på mig kläderna, gav henne 500 för att jag tyckte så jävla synd om henne, sedan ut och gav ägarinnan en bläng som hon sent ska glömma.
Bra gjort Thaiman, riktigt bra gjort. Tyvärr är det alldeles för många män som söker endast det sexuella. Inte som de flesta här som uppskattar en väl utförd massage och det spännande situationen med att få extra eller inte.
Jag hoppas farbror blå upptäcker salongen snart
Citera
2016-04-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nytt ställe
MYCKET ung tjej
Massage? Öhhhh jaa, in i rummet, inte ett ord engelska eller svenska, wat ā fuck?
Sitter och tittar på mig i fem min, sedan not here och pekar in i musslan Wat???? Tar av sig naken och vill knulla???? Inte ETT massagedrag, jag sa " vilket hon inte förstod" you can be My grandchild, wa????
Tittade på den otroligt söta tjejen " Max 18" och skakade på huvet, tog på mig kläderna, gav henne 500 för att jag tyckte så jävla synd om henne, sedan ut och gav ägarinnan en bläng som hon sent ska glömma.

Hade jag varit du, så hade jag polisanmält. Oavsett om man gillar thaimassage, har gula febern eller vad man nu önskar att få ut av att gå till en thaimassagesalong... Fyfan det är sjukt faktiskt. Det kanske är en minderåring, ett barn, som utnyttjas?

Polisanmäl anonymt istället och säg att du misstänker att det är ett barn, då kommer det nog hända grejer. Ifall du hänger ut salongen så kanske en massa pedos dyker upp, så gör inte det.

Det enda sättet för att få tillbaka som många beskriver så nostalgiskt "en bra massage och spänningar på att det kan bli extra" är ifall alla kunder ställer krav på de och inte accepterar sånt skit.
Senast redigerad av Harakash 2016-04-21 kl. 18:36.
Citera
2016-04-21, 19:38
Medlem
Bra där Thaiman. Denna utveckling innebär tyvärr att detta händer, finns även några som har Hiv och skiter i sina kunder, så skydda er där ute..
Citera
2016-04-21, 20:32
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Bra där Thaiman. Denna utveckling innebär tyvärr att detta händer, finns även några som har Hiv och skiter i sina kunder, så skydda er där ute..

Ni som PMar mig för att få veta vilken salong? " för att kunna undvika den" ni är fan dummare än vad jag trodde, tror ni jag går på den grejen?
Jävla snyltpeddon
Citera
2016-04-21, 21:04
Medlem
Jag är ju på jakt efter snygga Thai tjejer med silikon....och idag hade jag tur och stötte på en utan att riktigt vara medveten om det från början.

Var innanför tullarna på Norra sidan stan, inte var jag oftast hänger.... men kändes direkt att det var en salong där det fanns lite extra att hämta då det fanns tre relativt unga och snygga tjejer som var klädda ganska sexigt och var sminkade snyggt dessutom.

Den snygga tjejen...lite under 30 år kanske som tog hand om mig gav mig en förvånansvärd bra massage. Det visade sig att hon hade stora fina silikon tuttar, jag gissar ca 400cc, antagligen större än de som "den blonda supersnygga med gigantiska Sillisar" har. :-) jämfört med bystiga svenska tjejer som nog har 800-1500cc om de ska kallas gigantiska så är ju dessa medium. Men Jag är ändå nöjd. Bra massage, snygg tjej, silikontuttar! :-)
Citera
2016-04-22, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty

HIV? Dessa salonger/personer borde polisanmälas eller hängas ut. Det är en allvarlig sjukdom och människors hälsa står på spel.
Citera
2016-04-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta
HIV? Dessa salonger/personer borde polisanmälas eller hängas ut. Det är en allvarlig sjukdom och människors hälsa står på spel.

Du har ett eget ansvar....skulle du göra samma saker på bordell var som helst i världen som du gör på TM i Sverige??...risken är din...
Std upplysningen är inte lika bra i Thailand Som Sverige.....för damerna handlar det först och främst om pengar...inte om andras väl..vakna..
Citera
2016-04-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du har ett eget ansvar....skulle du göra samma saker på bordell var som helst i världen som du gör på TM i Sverige??...risken är din...
Std upplysningen är inte lika bra i Thailand Som Sverige.....för damerna handlar det först och främst om pengar...inte om andras väl..vakna..

Du har rätt i din kommentar!

Samtidigt får man förstå tjejerna. Bara massage tjänar de inga stora pengar på! Runt en hundralapp per timme.
Jag tycker folk här skall vara ärliga mot sig själva. Skrivs en recension, där det gives bra massage och inget annat, är det inte så många som är intresserade.

Personligen vet jag vart jag skall gå om jag bara vill ha massage, seriös massage. Vill jag däremot ha "extra", så finns det ställen för det också.
Citera
2016-04-22, 10:31
Medlem
Testar en för mig ny salong.

Hittade den på TMG och den låg bra till geografiskt för där jag skulle jobba för dagen. Dvs söder om vår stora huvudstad.

Ringer på dörren men det visar sig vara öppen så jag kliver in. Där inne möts jag av två tjejer i 30-års åldern. Den ena hade kort tight kjol med mkt urringad topp, jag började direkt hoppas att få henne. Den andra kvinnan hade tights och en t-shirt. Den sexiga av kvinnorna tar betalt (tog en 30-min massage), men tyvärr är den andra som följer med till rummet.

Lokalerna var bra då det var separata rum med dörrar. Dock var rummet mkt litet, knappt så madrassen fick plats.

Väl där säger kvinnan till mig att ta mig allt o lägga mig på magen sen försvinner hon ut. Sagt o gjort, så ligger jag där o väntar, efter några min kommer hon tillbaka o drar igång massagen.

Massagen var sådär, och i samband med vändning efter ca 20 min efter lite teasing kommer hon uppkrypande till mitt öra o säger/viskar att jag kan få långsam o skön massage för hela kroppen. Hon gjorde detta på ett mkt upphetsande vis. Under det kommande snacket om vad som fanns på menyn mm så gled hon ur sin t-shirt och även bh-n åkte av innan något var bestämt.

Jag blev mycket överraskad då det visade sig att kvinnan hade stora härliga silikonbröst, som hon mkt stolt visade upp. Hon berättade även hur mkt hon stoppat in i dem.

Hon börjar dra i trumpeten samtidigt som hon sitter med dessa härliga bomber framme. Jag var nu enormt sugen på henne. Men fick avböja då jag hade en jobbmöte inbokat. Så på grund av tidsbrist blev det inte mer än lite klämmande på ett par härliga tuttar. Spar det till ett annat besök.

Allt verkar finnas på menyn om man så önskade!

I`ll be back!
Citera
2016-04-22, 17:04
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta

Utveckla: En anonym anmälan om att en salong har en massös som har STD. Hur vet anmälaren det? På vilket sätt har salongen ett ansvar? Varför kan inte en massös ha en SPD sjukdom? Smittar det att ge massage? Kanske men knappast STD i så fall? Har jag missat något tro.

Gör gärna en anmälan o se hur den landar hos cheriffen.
Nyfiken på vad som händer....
Citera
2016-04-22, 18:33
Medlem
Fredag och dags att koppla av efter en väldigt stressig vecka. Kliver in och betalar de 400 en timmes massage kostar. Jag är i en stadsdel i Stockholm jag sällan besöker men ser att salongerna ligger tätt.

Blir visad till ett rum ganska långt in där en madrass ligger på snedden i rummet. Näckar och lägger mig naken på madrassen. Efter några minuter kommer massösen in. Hon lägger inte på någon handduk eller något sånt på mig utan hon börjar att massera på en gång. Hon är tydligen skolan som startar vid fötterna och kör uppåt. Själv föredrar jag att det startas med ryggen. Massagen är av den mjukare varianten med mycket teasing. Skärtskåran och rumpan får mycket massage, i två olika omgångar.

Dags för vändning och teasingen fortsätter. Ljumskarna får mycket och bra massage med ett antal tag över den lilla soldaten som vill visa sig på sin glada sida. Dock får jag ingen fråga om extra. Inser efteråt att hennes tjatande om det var ok med massagen kanske skulle ha svarats med något annat än OK om jag hade velat ha extra.

Efter en omgång till av ljumskmassage så hoppar hon upp till mitt huvud och viskar att det är klart nu. Går ut och jag får klä på mig. Inser att det får bli en massage till i helgen. Kanske skriver jag om den också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in