2016-04-22, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Haha, är det inte lite väl mycket? Har noll cs-tolerans kan jag tillägga.

Men en bomb på typ 300 och sen fixa två linor a' 100mg och ta den ena när bomben börjar kännas och ta den andra linan typ en kvart efter den första? Om jag gör så, hur ska jag då göra när jag fyller på? Bomb igen eller är det lika bra att ta sträck? Kommer inte ha möjlighet till rp

Tack för snabbt svar

Ett mer seriöst svar, har du ingen tolerans alls mot cs-droger överlag så bör en lina på säg.. 200mg få igång dig ordentligt. Brukat funka för förstagångare jag kört med Dra det i näsan istället för att bomba är absolut att föredra enligt mig, speciellt i början då den sjuhelvetes stenhårda uppgången är oförglömlig
Citera
2016-04-22, 09:08
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Ett mer seriöst svar, har du ingen tolerans alls mot cs-droger överlag så bör en lina på säg.. 200mg få igång dig ordentligt. Brukat funka för förstagångare jag kört med Dra det i näsan istället för att bomba är absolut att föredra enligt mig, speciellt i början då den sjuhelvetes stenhårda uppgången är oförglömlig
Tack för en liten typ av annat svar på min fråga

Har ingen cs-tolerans men har stor vana och erfarenhet av rc-cs (3mmc,4mmc,4mec och allt vad som har funnits :P) i höga doser. Vill verkligen få en käftsmäll, men inte så jag spyr

Kanske lagom med en lina på 250 och sen ha två/tre 100mg linor liggandes redo att snokas in?

Helvete vad jag ser fram emot nästa vecka hoppas det kommer, för då tar jag direkt haha, på tisdag. Ska bli riktigt fint väder har jag sett, så ska ha skön musik i öronen och vara utomhus när det slår på

Hur låter det upplägget?
Citera
2016-04-22, 09:12
Medlem
Citat:
Tack för en liten typ av annat svar på min fråga

Har ingen cs-tolerans men har stor vana och erfarenhet av rc-cs (3mmc,4mmc,4mec och allt vad som har funnits :P) i höga doser. Vill verkligen få en käftsmäll, men inte så jag spyr

Kanske lagom med en lina på 250 och sen ha två/tre 100mg linor liggandes redo att snokas in?

Helvete vad jag ser fram emot nästa vecka hoppas det kommer, för då tar jag direkt haha, på tisdag. Ska bli riktigt fint väder har jag sett, så ska ha skön musik i öronen och vara utomhus när det slår på

Hur låter det upplägget?

Ah okej då förstår jag, isåfall tycker jag att du tar en bomb på 300mg och när den börjar slå på så dammar du upp 200mg i näsan. Bör ge dig en redig käftsmäll sålänge som du inte tömt skallen helt med dom andra substanserna
Citera
2016-04-22, 09:54
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ah okej då förstår jag, isåfall tycker jag att du tar en bomb på 300mg och när den börjar slå på så dammar du upp 200mg i näsan. Bör ge dig en redig käftsmäll sålänge som du inte tömt skallen helt med dom andra substanserna
Ok, låter bra. Har för mig att jag brukade ta en bomb på ca 300mg för att sedan ha två st 100mg linor redo att ta den första när jag känner att det börjar smyga på. Låter det bra? Hur stora linor bör jag fylla på med? Blir det liksom slöseri att ta efter en viss mängd/tid?

Jag tar även H.. Har lyckats börja snorta det, så om jag tar ca 0.1mg så vet jag att jag kommer vara frisk fram till kvällen. Tror ni mitt H kommer påverka cs ruset?

Kul att det blir lite liv i denna tråd

Edit: det är stora och fina kristaller kan jag tillägga!

Edit2: Ska jag bomba/snorta/båda?! Läser olika när jag läser igenom tråden.. Om någon vet, svara gärna asap
Senast redigerad av CoopCola 2016-04-22 kl. 10:03.
Citera
2016-04-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ok, låter bra. Har för mig att jag brukade ta en bomb på ca 300mg för att sedan ha två st 100mg linor redo att ta den första när jag känner att det börjar smyga på. Låter det bra? Hur stora linor bör jag fylla på med? Blir det liksom slöseri att ta efter en viss mängd/tid?

Jag tar även H.. Har lyckats börja snorta det, så om jag tar ca 0.1mg så vet jag att jag kommer vara frisk fram till kvällen. Tror ni mitt H kommer påverka cs ruset?

Hur stora linor du ska fylla på med efter dom två på 100mg du drar i dig efter bomben? Jadu, tycker personligen det helt beror på hur länge du väntar. Det är en rätt stadig startdos och för att komma iväg ordentligt igen så finns det två alterantiv, vänta (som sagt) ett bra tag eller öka dosen (och vänta en stund!). Tycker ca 2h mellan påfyllningarna fungerar bra, samma för de flesta jag kört med
Citera
2016-04-22, 10:06
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:

Edit2: Ska jag bomba/snorta/båda?! Läser olika när jag läser igenom tråden.. Om någon vet, svara gärna asap
Jag röstar för snoken. Inget slår känslan när en duktig lina slår till som en käftsmäll.
Citera
2016-04-22, 10:14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Hur stora linor du ska fylla på med efter dom två på 100mg du drar i dig efter bomben? Jadu, tycker personligen det helt beror på hur länge du väntar. Det är en rätt stadig startdos och för att komma iväg ordentligt igen så finns det två alterantiv, vänta (som sagt) ett bra tag eller öka dosen (och vänta en stund!). Tycker ca 2h mellan påfyllningarna fungerar bra, samma för de flesta jag kört med
Okej, får se hur jag kommer göra, har det hemma först tidigt nästa vecka så har tid på mig att fundera Är så jävla sugen bara haha..
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Jag röstar för snoken. Inget slår känslan när en duktig lina slår till som en käftsmäll.
Håller med om det där.. Lägga upp grejerna, krossa, fixa upp två linor och sen snorta. Näsan domnar av och det smakar satan för att sedan känna hur benen börjar skaka och sen.. BOOM

Men hur tror ni det funkar med mitt H? Kommer som sagt ta ca 70-100mg drygt en timme innan jag tar cs, då är jag frisk i typ 5-7hSnortar mitt H.

Verkligen tack för alla givande och informativa svar
Citera
2016-04-22, 10:47
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Okej, får se hur jag kommer göra, har det hemma först tidigt nästa vecka så har tid på mig att fundera Är så jävla sugen bara haha..

Håller med om det där.. Lägga upp grejerna, krossa, fixa upp två linor och sen snorta. Näsan domnar av och det smakar satan för att sedan känna hur benen börjar skaka och sen.. BOOM

Men hur tror ni det funkar med mitt H? Kommer som sagt ta ca 70-100mg drygt en timme innan jag tar cs, då är jag frisk i typ 5-7hSnortar mitt H.

Verkligen tack för alla givande och informativa svar
Måste du ta ditt H?
Citera
2016-04-22, 11:29
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Måste du ta ditt H?
Måste och måste.. En vanlig dag när jag inte tar H så börjar jag bli sjuk framåt eftermiddagen, ont i benen, galen huvudvärk, magen lever sitt eget liv etc. Så det var därför jag tänkte ta en lite större dos direkt så jag inte kommer bli sjuk under dagen när jag tar.. Kommer att ta 3cmc't direkt när posten kommer, runt 12 typ:P

Men tror ni det kommer funka om jag kör så? H borde väl inte påverka cs-ruset? Kommer ju inte direkt bli påverkad av mitt H, enbart frisk.
Citera
2016-04-22, 15:36
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:

Brukar alltid rekommendera att man tar sin bomb och direkt efter så drar man i sig en lina.

Då får man påslag direkt och slipper vänta på att bomben slår och när du börjar på peaka på linan så börjar bomben färga på ordentligt.

Brukar alltid funka bra tycker. Nu har jag iofs bara tagit 3-cmc en gång och då IV men tycker du borde köra på bomb och sen snort direkt
Citera
2016-04-22, 17:49
Medlem
kattvraks avatar
Det är ungefär samma dosering som på 3-mmc, du kommer iväg bra på 500mg 3-cmc om du kombinerar bomb och snok och ännu bättre om du enbart kör snok. Är du van vid dom doserna så tycker jag du ska köra 500mg i taget.
Senast redigerad av kattvrak 2016-04-22 kl. 18:12.
Citera
2016-04-22, 18:27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Det är ungefär samma dosering som på 3-mmc, du kommer iväg bra på 500mg 3-cmc om du kombinerar bomb och snok och ännu bättre om du enbart kör snok. Är du van vid dom doserna så tycker jag du ska köra 500mg i taget.

500 snok? Dåligt pulver eller? 200 näsaor var precis jävla lagom, tyckte 300 blev för mycket att hantera. & utan tvekan går näsa före bomb, även rövpanna funkar fin fint!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in