2016-04-20, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Jävla bönder som inte ens vet hur man klär sig, dom går runt i sina jävla jeans, t-shirt och bondjacka året om... Fy fan... Dom vet ju inte ens hur man klär sig i Skåne!

Kepsen för fan..! Alla 'bondröve/skåningar' ska ha den keps..! Kvinnorna är verkligen tråkiga, beige, gråa och svart..Inga färger på dom...Jag som dansk 'invandra' passa inte direkt in´...Men det beror på jag är från Cph...

Öj..Snusen..Jätte vigtig..
Citera
2016-04-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Kepsen för fan..! Alla 'bondröve/skåningar' ska ha den keps..! Kvinnorna är verkligen tråkiga, beige, gråa och svart..Inga färger på dom...Jag som dansk 'invandra' passa inte direkt in´...Men det beror på jag är från Cph...

Fy fan, det är nog bäst att du flyttar till Göteborg/Stockholm/Uppsala i alla fall, där har dom mer klass än alla bondläppar och rasister.
Citera
2016-04-20, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Så Zlatan är det enda vi Svenskar har att skryta om?

Hit med det..

Inte något ishockey, skidåkning och golf...Tack
Citera
2016-04-20, 20:50
Medlem
Citat:

Drygast av alla är dock Nordens araber... Danskar.
Citera
2016-04-20, 20:52
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Fy fan, det är nog bäst att du flyttar till Göteborg/Stockholm/Uppsala i alla fall, där har dom mer klass än alla bondläppar och rasister.

Fy!
Inte Uppsala! Männen har aldrig sett brudar där och det luktar ko skit på hela tåget som åker till Uppsala. Man kan knappt andas på det tåget.

Man tror att man har hamnat på farmen!
Citera
2016-04-20, 20:53
Avslutad
Citat:
Fy fan, det är nog bäst att du flyttar till Göteborg/Stockholm/Uppsala i alla fall, där har dom mer klass än alla bondläppar.

Bara en timma på tåget, så är jag 'hemma' i 'jävla Daaannemark' Men det var ju för och hitta lugn och ro...Jag är ju ursprunglig köpenhavner...Breed & born
Citera
2016-04-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fy!
Inte Uppsala! Männen har aldrig sett brudar där och det luktar ko skit på hela tåget som åker till Uppsala. Man kan knappt andas på det tåget.

Man tror att man har hamnat på farmen!
Det är nog någon utlänning som har släppt sig isf... Dom brukar lukta lite konstigt.
Citera
2016-04-20, 20:56
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det är nog någon utlänning som har släppt sig isf... Dom brukar lukta lite konstigt.

Fan, är det utlänning varje gång!
Hela jävla tåget luktar skit.
Sedan är man bakåt i Uppsala. Man har ingen aning om vart man hamnar när
man kliver på bussen
Citera
2016-04-20, 20:58
Medlem
whaks avatar
Citat:
Hit med det..

Inte något ishockey, skidåkning och golf...Tack

Abba
Ingvar Kamprad
J-o Wallner
Björn Borg
Citera
2016-04-20, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elljus15
För att de har släpat in horder av araber och negrer. Nu sitter de i skiten med kriminalitet och kaos o en stank av krutrök. De är jävligt överkörda, bittra och har en stukad självkänsla. Vem blir inte dryg och otrevlig av det?

Ehh...Är det inte central administrationen i Stockholm, som för stå för det ansvar..?
Citera
2016-04-20, 21:06
Avslutad
[quote=whak|57030231]Abba
Ingvar Kamprad
J-o Wallner
Björn Borg[/QUOTE

Nyheter man...Nya folks..Det där' är gammalt stuff...ABBA? Jag var 4 - 5 år då dom slå igennom
Citera
2016-04-20, 21:09
Medlem
[quote=TantRossin|57030340]
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Abba
Ingvar Kamprad
J-o Wallner
Björn Borg[/QUOTE

Nyheter man...Nya folks..Det där' är gammalt stuff...ABBA? Jag var 4 - 5 år då dom slå igennom
Däremot har svenskar mer att skryta om än danskar, lets be fair... Vi är snyggare som både killar och tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in